Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum

Lees dit secuur.
Ga er heen.
Voor dit consult is een OPT/OPG nodig (dit is een overzichtsfoto van het gehele gebit) niet ouder dan 1 jaar. Nou dat gaat 'm niet worden, dat is 'n rontgen van 15 seconden, de vorige ben ik doodziek van geworden. Ga ik verder ook niet uitleggen maar is al bekend :)
 
Die oude foto van het hele gebit kun je gebruiken denk ik. dat is jouw eigendom. daar is voor betaald.
 
Röntgen is radioactieve straling toch? Volgens mij en naar blijkt anderen ook, niet echt zo gevaarlijk.
 
Röntgen is radioactieve straling toch? Volgens mij en naar blijkt anderen ook, niet echt zo gevaarlijk.
niet echt zo gevaarlijk? Levensgevaarlijk, ze staan niet voor niks zelf achter zo'n loden ding/ hebben loden schort aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Voor zover ik weet kan je met een T-scan geen foto's maken van je gebit, met dit apparaat wordt de beet van je gebit digitaal geanalyseerd. Dus de enige optie is om een röntgen foto te maken van je gebit zodat die tandarts inzicht kan krijgen van je gebit.
 
Röntgen is radioactieve straling toch? Volgens mij en naar blijkt anderen ook, niet echt zo gevaarlijk.
correlatie en causaliteit zijn 2 verschillende dingen.
 
ik verplicht je tot niks maar als je niet naar de tandarts gaat met je gebitsklachten dan moet je ermee leren leven.
 
ik verplicht je tot niks maar als je niet naar de tandarts gaat met je gebitsklachten dan moet je ermee leren leven.
Ik ben een tijd terug naar n tandarts gegaan die gebruikt geen rontgen. Ken meerdere mensen die rontgen weigeren want daar zit nu net de oorzaak. Dus ik ga je niet proberen te overtuigen. Geen energie voor.
 
Er is dus en laatste rontgenfoto. van wanneer?
Leg de situatie uit Vraag Heemstede advies. en anders pech gehad.
 
Oei oei, op de teentje getrapt ? Doe dan iets ipv steeds te zeuren, advies te vragen maar er niks mee doen want ...
Idd ja op me teentjes getrapt. En dat niet alleen. Als we het hebben over dingen los laten waarom probeert iedereen hier dan op mijn hoofd in te praten met welke boodschap. Waar gaat het over om telkens dezelfde woorden richting mij te uiten. Psychisch zit ik in de knoop hierover en een normale communicatie en duidelijkheid zou erg welkom zijn. In alle andere gevallen rijst bij mij alleen continue de vraag wat ik hier nog kom doen. De tijd dat men gewoon met elkaar om ging en betrokken was met elkaar hoe het gaat is ver te zoeken. Dus of iedereen gaat nu duidelijk zijn waarover jullie praten want ik heb hier totaal geen zin meer in dat het gevoel overheerst dat er van alles van mij verwacht word wat mij niet helder is. Waar gaat het allemaal om? Geluk gelijk cijfertjes? Sorry hoor maar begrijp dit al jaren niet. Maar laat maar. Ik denk dat men met sprookjes verhalen over geluk ver uit me buurt moet blijven. Want dat laatste geloof ik allang niet meer in. Wees gewoon duidelijk. Trek me conclusie dat ik opnieuw nergens welkom ben.
 
Ik heb geen idee. Heb dit nog niet met mijn huisarts kunnen bespreken. Las het zelf nadat ik ingelogd was. Ik neem al veel soepen op basis van groentes bouillon en eidooier. Of wat gehakt. Jou top van meloen en komkommer. De vraag is eerder, wat kan ik doen om eraf te komen.

Dit is wat er staat. Er staat ook geen afwijkingen aan gal en lever maar. Dus begrijp de conclusie steatose niet.


Verder staat er dit.








Indicatie / Vraagstelling: Vraagstelling: gal/lever afw








Verslag - Echo Abdomen - 16-08-2024 09:29:


Medische gegevens: Vraagstelling: gal/lever afw








Vergelijken 06-07-2016.





Versterkt maar homogeen echoreflectiepatroon van de lever. Normale galwegen. Galblaas ontplooid zonder afwijkingen. Normale nieren en milt. Urineblaas is samengevallen. Klachten worden linksonder aangeven. Alhier echografisch het colon descendens wat zover echografisch toegankelijk normaal is. Geen andere afwijkingen. Weet ook niet of ik wel vet moet blijven eten, zuivel kan nemen en dat soort zaken. Ik weet het serieus niet.





Conclusie:


Steatose. Verder geen afwijkingen aan galwegen of lever. Klachten worden elders aangegeven, links onder, hier zover echografisch te beoordelen geen afwijkingen.
Steatose is een teken van lever vervetting. Het feit dat iedereen dit heeft maakt dat het intussen “normaal” is. Alle reguliere referentie waardes zijn gebaseerd op steeds zieker wordende mensen, ik ken maar weinig mensen die echt afwijkingen hebben, maar zich toch echt klote voelen.

Stuur anders je bloed resultaten even met de mail naar mij, ik ben dit weekeinde een drie daagse seminar aan het volgen over functional bloodwork, misschien is er tijd om jouw “casus” te bespreken.
 
Steatose is een teken van lever vervetting. Het feit dat iedereen dit heeft maakt dat het intussen “normaal” is. Alle reguliere referentie waardes zijn gebaseerd op steeds zieker wordende mensen, ik ken maar weinig mensen die echt afwijkingen hebben, maar zich toch echt klote voelen.

Stuur anders je bloed resultaten even met de mail naar mij, ik ben dit weekeinde een drie daagse seminar aan het volgen over functional bloodwork, misschien is er tijd om jouw “casus” te bespreken.
Hoi Tanja,

Dankjewel. Erg fijn. Waardeer het dat je daarmee bezig wil zijn. Hoewel de allerlaatste bloed afname nieg heel veel afwijkingen laat zien als eerdere wil ik het wel sturen. En ja, voel me idd ondanks dat die echo zegt geen afwijkingen klote. Kan ik de gegevens sturen naar je Hotmail met je volledige naam? Dat is het e-mail adres wat ik nog kan vinden van eerdere mailwisselingen. Nogmaals onwijs bedankt.
 
niet echt zo gevaarlijk? Levensgevaarlijk, ze staan niet voor niks zelf achter zo'n loden ding/ hebben loden schort aan.
Koop en lees dit boek zou ik zeggen:
 
Koop en lees dit boek zou ik zeggen:
Interessant om dat eens te onderzoeken. Ik heb ook de overtuiging van andere straling dat dat slecht voor je is maar ik kan me daar niet druk meer om maken omdat het overal is netzoals de luchtvervuiling, de chemtrails en noem maar op, het is gewoon simpelweg niet meer te ontwijken dus dan maak ik me daar liever niet meer druk om.
 
niet echt zo gevaarlijk? Levensgevaarlijk, ze staan niet voor niks zelf achter zo'n loden ding/ hebben loden schort aan.
Precies !
Zo'n rontgenapparaat produceert een zware stralingoverdosis vermoed ik.
Bij het maken van een rontgenfoto voor de tandarts heb ik daardoor altijd wekenlang een heel apart en onaangenaam gevoel in mijn 'gerontgenfotografeerde' wangen en kaken.
Sinds ik mijn mond dagelijks een paar maal spoel met een oplossing van 6 gr borax op een liter gezuiverd water heb ik nergens meer last van qua gebit.
Gemiddeld ga ik 1 keer per vijf jaar naar een tandarts als een vulling loszit of ergens een stukje tand is afgebroken.
 
Hoi Tanja,

Dankjewel. Erg fijn. Waardeer het dat je daarmee bezig wil zijn. Hoewel de allerlaatste bloed afname nieg heel veel afwijkingen laat zien als eerdere wil ik het wel sturen. En ja, voel me idd ondanks dat die echo zegt geen afwijkingen klote. Kan ik de gegevens sturen naar je Hotmail met je volledige naam? Dat is het e-mail adres wat ik nog kan vinden van eerdere mailwisselingen. Nogmaals onwijs bedankt.
Ik heb ze ontvangen, kijk wat ik kan doen.
 
Bestraling gebruiken ze ook (ook bij mij) voor een (geen kanker) onschuldige poliep.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze ECHT niet weten waarmee ze bezig zijn.
Kop in het zand en geld verdienen.
 
Koop en lees dit boek zou ik zeggen:
Een paar maanden terug heb ik dit boek besteld, maar tot heden geen boek nog enige reactie.
Niet bestellen zou ik zeggen.

Niet bestellen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan