Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zat al een aantal pagina's mee te lezen en te twijfelen of ik een advies zal geven maar ik ben nu van die twijfel af, ik ga geen blad meer voor de mond nemen. Ik zit hier niet om mensen te veroordelen, waarom zou ik? Ik geef hier met de allerbeste intenties mijn adviezen maar blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt en blijken mijn adviezen toch "onverteerbaar"Succes met hamer Jeroen. Ineens? Ik ga er niet over uit weiden behalve het continue veroordelen zonder vragen of belangstelling. Daar ben ik klaar mee. Iedereen bedankt voor de tips.
Lang duidelijkheid willen maar het niet meer verwachten klinkt als een soort loslaten, dat geeft weer ruimte voor andere dingen. Maar haal alsjeblieft uit je hoofd dat er aanvallende reacties zijn.Oké Jeroen prima. Ik begrijp het. Ik hoop dat andersom anderen mij ook begrijpen dag in eerder niet meer durf te komen dan wel om om hulp te vragen. Ik weet gewoo. Serieus al heel lang niet welke boodschap mensen mij over willen brengen maar het heeft wel zij. Weerslag op mij gehad en nog steeds. Mij is onduidelijk wat men mij wil vertellen oké. Terwijl mij intuïtie zegt dat er iets aan de hand is. Ik wil mensen kunnen vertrouwen en waarderen maar oneindig puzzelen over zaken trek ik gewoon niet. Voor nu denk ik aan een maagontsteking met mogelijk meerdere dingen aks kever. Sorry ik ben doodmoe en info lezen is me teveel. Evenals aanvallende reacties. Sorry maar wil al langer duidelijkheid maar verwacht dat niet meer.
Zoals JeroenVZ aangaf kan watervasten veel goeds doen voor je gezondheid.Oké Jeroen prima. Ik begrijp het. Ik hoop dat andersom anderen mij ook begrijpen dag in eerder niet meer durf te komen dan wel om om hulp te vragen. Ik weet gewoo. Serieus al heel lang niet welke boodschap mensen mij over willen brengen maar het heeft wel zij. Weerslag op mij gehad en nog steeds. Mij is onduidelijk wat men mij wil vertellen oké. Terwijl mij intuïtie zegt dat er iets aan de hand is. Ik wil mensen kunnen vertrouwen en waarderen maar oneindig puzzelen over zaken trek ik gewoon niet. Voor nu denk ik aan een maagontsteking met mogelijk meerdere dingen aks kever. Sorry ik ben doodmoe en info lezen is me teveel. Evenals aanvallende reacties. Sorry maar wil al langer duidelijkheid maar verwacht dat niet meer.
Op zich kan ik heel makkelijk dingen los laten. Maar als de buitenwereld een ander beeld laat zien en ik gevoeld matig nieg helder heb waar ik me mee bezig moet houden of achter moet komen word ik daar gek van. Zeker omdat mijn hoofd al langere tijd echt niet functioneert door klachten. De vraag is überhaupt of ik me ergens in vast moet bijten.Lang duidelijkheid willen maar het niet meer verwachten klinkt als een soort loslaten, dat geeft weer ruimte voor andere dingen. Maar haal alsjeblieft uit je hoofd dat er aanvallende reacties zijn.
Waar heb ik dag gezegd? Nergens.staat nu voor half aug. Maar ik heb wel het gevoel dat het een maagontsteking is ofzo. En dat beraine hcl nu ook klachten geeft. Bitterzout verstandig bij zoiets? Of gewoon een sb kuur vragen en aan de remmers?Die Echo heb je die al gehad? Zo snel?
Maar waarom dacht je dat je een bicarbonaat te kort had in je lichaam? en wat verwacht je dat betaine voor je gaat doen?Fijn dat voor jullie water vasten werkt. Maar het verdunt ook maagzuur en dat kan ik niet gebruiken. Ik denk dat het niet verstandig is voor mij om te vasten maar om meer soep van groentes te eten als biet wortels bleekselderij etc meg gember zout en knoflook. En wat gehakt ofzo erdoor of een half eitje erbij en dat betaine hcl. Of de echo iets uit gaat halen weet ik niet. Of het maagontsteking is weet ik ook niet. Is erger geworden nadat ik bica had genomen.