Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
Wetenschap heb ik allang in de sloot gegooid. Wat is wetenschap tegenwoordig nog waard?
Reguliere wetenschap wordt op dit forum in een topic volgens mijn ervaring terecht als een vorm van 'krankzinnigheid' aangemerkt.
Universiteiten braken over het algemeen een schier eindeloze stroom van hoogmisleiden uit.
Zelf opgedaan helder autodidactisch weten is de enige echte onovertroffen en betrouwbare wetenschap !
 
Fact:

You could go to the best doctors, chiropractors, PTs, DOs, NDs in the world, spend millions of dollars, take any supplement or do any protocol available today or ever, have access to the most advanced and researched diagnostics, technology, treatments, and therapies, and you STILL would NEVER come close to achieving the healing and restoration of the human body as YOUR OWN HUMAN BODY can do for itself.

The body was Designed to heal from the inside out--period.

So ANY attempt to heal it from the outside in will ultimately be futile. This is why you are STILL where you are.

What if cures already exist?
(They do)
(YOU) are the cure.
You're just locked behind a closed door you don't know exists.
I, and 8 others, have the universal key.
No, this is not a joke.

WATCH VIDEO BELOW





Mike
 
al meer dan 10 jaar gebruik ik geen zeep of shampoo nog deo. Om de dag moest ik mijn alweer vette haren wassen. Deo was ook nodig, want ik zweet behoorlijk bij hogere temperaturen ik heb nu geen last meer van vet haar, voor zover ik dat nu nog heb, en ook heb ik vrijwel geen transpiratiegeur. Raar, maar wel waar, vindt ik, en schoon . . . Geen probleem.
geleerd van mijn hond die in iedere modder-poel/plas en rivier een bad zag en toch nooit stonk en glom als een spiegel.
oke, op zekere plekjes gebruik ik wel wat sop, maar dat is voor het idee...
 
Ik gebruik nooit zeep, het dood essentiële bacteriën op de huid: de beschermers tegen indringers. Ik drink veel water, vortexed water. Deo, parfum (mensen gebruiken dit teveel en teveel) gebruik ik niet en ik sla soms tegen de vlakte van die chemische troep.
Samengevat smeren mensen chemische rotzooi op hun huid, vreten ze chemische rotzooi, drinken ze chemische rotzooi, slikken chemische rotzooi, ademen chemische rotzooi en laten zich inspuiten met chemische rotzooi. En dan verbaasd zijn dat ze zich zo moe en ziek voelen en ze vroeg dement worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan