Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
'Ziektes' is een hele grote bron van inkomsten zowel voor de RG als de alto's. Op moment dat men weet hoe een 'ziekte' - ik noem het een heelproces van het lichaam - onstaat en hoe werkelijk weet te behandelen stort een miljarden-industrie in elkaar en zijn alle artsen in een klap werkeloos; en dat willen ze niet.
Daarbij komt dat het bij elkaar hoort: Farma, RG, verzekeringen et cetera. De mens is een citroen die ze uitknijpen tot de laatste druppel.
Je bent in de ogen van TPTB niet meer dan slachtvee.
 
Klopt helemaal wat je zegt, Soms denk ik ook wel eens dat ze me expres EXTRA beschadigd hebben. Dat denk ik omdat sommige klachten niet voldoen aan wat er gezegd wordt van het LAR-syndroom. In mijn geval wordt er gezegd de ontl. zit in de dikke darm en een waterspoeling neemt het mee naar buiten,
Klopt niet. Ontl, l. zat nooit in de dikke darm. blijft ergens hangen. dunne darm? Expres een verkeerde verbinding gemaakt?
Ik kijk nergens meer van op.
Dit is geen klacht. Dit is wat ik in al die jaren constateer en oplossingen moet vinden. Het is verboden op de verpakking te zetten wat de geneeskracht is van kruiden o.i.d. .
 
Precies !
Zo'n rontgenapparaat produceert een zware stralingoverdosis vermoed ik.
Bij het maken van een rontgenfoto voor de tandarts heb ik daardoor altijd wekenlang een heel apart en onaangenaam gevoel in mijn 'gerontgenfotografeerde' wangen en kaken.
Sinds ik mijn mond dagelijks een paar maal spoel met een oplossing van 6 gr borax op een liter gezuiverd water heb ik nergens meer last van qua gebit.
Gemiddeld ga ik 1 keer per vijf jaar naar een tandarts als een vulling loszit of ergens een stukje tand is afgebroken.
Bij mij zijn in het verleden ook wel eens foto's van mijn gebit gemaakt, ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit last van heb ondervonden.
 
Een paar maanden terug heb ik dit boek besteld, maar tot heden geen boek nog enige reactie.
Niet bestellen zou ik zeggen.

Niet bestellen
Was bij mij ook zo. Toen ik belde kreeg ik hem al snel (ze werken met vrijwilligers en dan gaat er wel eens wat fout). Zal even kijken of ik het tel.nummer nog ergens kan vinden dan stuur ik deze via PB naar je.
 
Een paar maanden terug heb ik dit boek besteld, maar tot heden geen boek nog enige reactie.
Niet bestellen zou ik zeggen.

Niet bestellen

"Dit is de angst van vele mensen en die angst is volstrekt onterecht, zo blijkt uit een dikke stapel wetenschappelijk onderzoek van de laatste 30 jaar. "
"wetenschappelijk onderzoek"
, die kreet zijn we mee bekend :p

"Straling is alleen in extreem grote hoeveelheden gevaarlijk.."
Daarom die loden schorten bij bedieners van kaakfoto- en andere rontgeninstallaties ? :oops:
 
Een patient is maar een paar minuten in die ruimte maar de helpers lopen de hele dag in en uit die ruimte.
 
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn (uitzondering) die meer last hebben dan anderen. Googelen?
Ik kreeg altijd een zeer dikke wang ( na een verdoving) bij de tandarts. Dacht altijd dat dat dat gewoon was. Alergische reactie.
Bij nader inzien reageer ik snel alergisch. bv deodorant. en "lekkere" luchtjes.
Alles wat ik nu smeer is biologisch en/of puur.

Ik wil ook de oogdruppels van artsen niet gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Dat boek over straling lijkt me interessant.
Zijn het betrouwbare wetenschappers die dat schrijven?
betrouwbare wetenschappers, ach, luister naar Surv die geen wetenschapper is, maar wel volledig op de hoogte van het 'gevaar' van straling. Wat wil je nog meer?
 
Ja zeker ! 😀
Die video gaat over relatief lage stralingshoeveelheden waarvan ik ook vermoed dat die best wel eens juist gezondheidbevorderend zouden kunnen zijn.
Dat is dus precies waar dit boek over gaat, stralingshormese. :ROFLMAO:
 
Dat is dus precies waar dit boek over gaat, stralingshormese. :ROFLMAO:
Uiteraard zijn mensen daarom doodsbang gemaakt voor de lage dosis straling van bijvoorbeeld natuurlijk uranium, maar gebruiken ze onnatuurlijke ultrahoge dosissen straling bij stralingsbehandelingen bij kanker en mogelijk ook bij rontgenfoto's.
Dat gevoel na rontgenfoto's in mijn kaken en wangen voelde echt niet als gezondheidbevorderend.
 
Dat gevoel in jouw kaken heeft niet iedereen denk ik. Ik in ieder geval niet.
Waarmee ik wil zeggen dat ieder mens Uniek is.
Dat wordt te weinig geaccepteerd denk ik (door artsen bv).
.
 
'Ziektes' is een hele grote bron van inkomsten zowel voor de RG als de alto's. Op moment dat men weet hoe een 'ziekte' - ik noem het een heelproces van het lichaam - onstaat en hoe werkelijk weet te behandelen stort een miljarden-industrie in elkaar en zijn alle artsen in een klap werkeloos; en dat willen ze niet.
Daarbij komt dat het bij elkaar hoort: Farma, RG, verzekeringen et cetera. De mens is een citroen die ze uitknijpen tot de laatste druppel.
Je bent in de ogen van TPTB niet meer dan slachtvee.
en vingerscans bij een paspoort zijn verplicht, zelfs als je zegt dit niet wilt omdat je gevoelig bent voor straling. Dat is toch wel erg. !!!!!!!!!!
 
Uiteraard zijn mensen daarom doodsbang gemaakt voor de lage dosis straling van bijvoorbeeld natuurlijk uranium, maar gebruiken ze onnatuurlijke ultrahoge dosissen straling bij stralingsbehandelingen bij kanker en mogelijk ook bij rontgenfoto's.
Dat gevoel na rontgenfoto's in mijn kaken en wangen voelde echt niet als gezondheidbevorderend.
ik zeg niets. Ondersteun dit wel. Iemand die dit niet heeft ervaren met rontgen, denkt dat dit wel meevalt. Hoe langer de rontgen, hoe schadelijker het is. Ik kan dit beamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
betrouwbare wetenschappers, ach, luister naar Surv die geen wetenschapper is, maar wel volledig op de hoogte van het 'gevaar' van straling. Wat wil je nog meer?
Hoho !
Niet toevallig ben ik tegenwoordig zelfverklaard en zelfgediplomeerd onafhankelijk wetenschapper !
Zeker nu, na vier jaar grondig onderzoek voor meer complot helderdenken 🥸
 
Hoho !
Niet toevallig ben ik tegenwoordig zelfverklaard en zelfgediplomeerd onafhankelijk wetenschapper !
Zeker nu, na vier jaar grondig onderzoek voor meer complot helderdenken 🥸
Wetenschap heb ik allang in de sloot gegooid. Wat is wetenschap tegenwoordig nog waard?
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan