Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
Vandaag lieten ze opTV zien dat er kleurstoffen gebruikt gaan worden tijdens operaties.
Ze lieten een stuk darm zien dat aangesloten moet worden op een ander stuk. Blijkbaar hebben ze dus kleurstof nodig om het goed te doen.
Dus ZONDER kleurstof .........? Doen ze maar wat?
 
Hoe vind ik artikelen terug?
Ik heb nieuwe magnesium nodig - ik merk goed verschil met prikkelende benen ja of nee. Wil dus de beste kwaliteit bestellen.
 

Zoekende naar neurogene darmen kwam ik inderdaad MS tegen op de website van BIOK. Een verhaal van 66 paginas,.
Ik heb wel enige verhalen (andere onderwerpen) - tegen betaling - van hun in huis, zijn zeer uitgebreid en technisch.
Uiteindelijk keek ik dan alleen maar naar hun adviezen wat betreft supplementen en/of tekorten om aan te vullen en/of weg te laten.
Maar MS daar herken ik me niet in. Ik heb wel gelezen dat het moeilijk te diagnotiseren is.

Een optimaal uitgebalanceerd dieet samen met supplementen zou dan misschien verbetering kunnen brengen.

Trouwens MS heb je NIET van de ene op de andere dag maar ZENUWSCHADE WEL.
 
Hoe vind ik artikelen terug?
Ik heb nieuwe magnesium nodig - ik merk goed verschil met prikkelende benen ja of nee. Wil dus de beste kwaliteit bestellen.
Vast wel iemand die het weet.
 
Ik geloof dat ik rauwe cacao in huis heb. maar dat is niet lekker tenzij ik er melk bij doe en drink toch?
Hoewel de chocolade die ik eet een zo hoog mogelijk cacao percentage heeft en weinig suiker.
verder zijn dit soort artikelen over bv ziekte v Crohn en ontstekingen en de behandelingen daarvan niet mijn ding.. Opereren en anti-depressiva.
Dat betekent nog meer schade aan een lichaam berokkenen. Alsof ik al niet genoeg schade heb.
 
Ach weet je Vetje, ik had zoveel klachten ( Na een desastreuze operatie) en heb zoveel geprobeerd en geslikt, op de een of andere manier zijn er klachten veranderd en/of verbeterd en ik weet niet waardoor.
Dus ga ik gewoon maar zo door.

Maar sta zeker wel open voor suggesties. ik snoep weinig maar wel chocola

Binc kwam onlangs met idee over Biest. Ooit ingenomen. ga ik weer doen.
Er is 1 ding belangrijk NU. ik wil de darmen optimaal gezond houden, en dat is met goede voeding en/of supplementen.

Als artsen anti-depressiva en nieuwe operaties (= extra schade) suggereren als oplossing dan weet je al genoeg.
 
Heb je weleens rauwe cacao gebruikt? Zit boordevol magnesium en volgens dit artikel goed voor je maag en darmen. Water toevoegen aan een blokje cacao en warm laten worden.

Chocolade-exportland bij uitstek doet onderzoek waaruit blijkt dat chocolade goed is voor o.a. de darmwerking 🤣
 
Volgens mij verwarren jullie random chocolade van de supermarkt met pure cacao die door inheemse volkeren werd gebruikt tijdens ceremonies welke chockvol zit met antioxidanten en magnesium.
 
Volgens mij verwarren jullie random chocolade van de supermarkt met pure cacao die door inheemse volkeren werd gebruikt tijdens ceremonies welke chockvol zit met antioxidanten en magnesium.
En.., ook nog met heel veel andere stoffen :oops:

Ceremonieel gebruik van chocolade is heel wat anders dan het bijna dagelijks nuttigen van chocolade omdat je dat lekker vind of eraan verslaafd bent..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan