H202

Maar hoe zit het nu met de combinatie H2O2 en vitamine C. Is acerolakerspoeder of citroensap te combineren met een kleine dosis H2O2? En met een grote?

Hoi Boschje, moedig hoor dat je nu dan extra vrij neemt en ook wel slim gezien alle strubbelingen die je nu parten spelen. Ik ben ook ingezakt sinds mijn vaders overlijden. Ik zag zelf zo de link niet, maar die zal er vast wel zijn geweest. Heeft je huisarts het niet gehad over antibiotica met je? Is die bijholte-ontsteking gelinkt aan je implantaten denk je?

Sylvia,

Ik weet natuurlijk niet hoe recent je vader is overleden, maar in ieder geval nog gecondoleerd.

En het kan best het geval zijn dat jouw lichaam daar op reageert met in dit geval een kaakontsteking.

Dus ik zou zeggen, denk effe aan jezelf en laat je werk effe voor wat het is.

Als je nu doorgaat in het stramien ben je er straks misschien nog langer uit.

Time for a break.

Ik denk dat ik de implantaten beter niet zou kunnen hebben. Het is vreemd metaal (titanium) in mijn lichaam, kan nooit gezond zijn. De andere keus is een loszittend element. Vandaar dat ik toch voor de implantaten kies. Ik had al zo jong een prothese en was 22 jaar geleden heel blij dat er een oplossing zoals ik nu heb, bestond. Ja ik denk dat de bijholteontsteking er wel wat mee te maken heeft.

Mijn vader is 3 maanden geleden overleden aan longkanker. Ook iemand die 'nooit' ziek was..

Bedankt voor jullie hart onder de riem. Ik merk dat ik me wat verdrietig voel. Maar dat is oké :-)

Oja, ik ben nu aan de 24 druppels H2O2 (3%) Ik weet eigenlijk niet of ik het al merk. Voel me wel heel vermoeid. En vanochtend veel last van de darmen, dat is nu weg.

Het is erg moeilijk om je vader te verliezen, zeker als dit ook nog eens door een ellendig ziekte als longkanker is.

Ik heb 20 jaar last gehad van chronische bijholte ontstekingen.

Dat is in ieder geval al ruim 3 jaar verdwenen, 1 van de voordelen van het eliminatie dieet wat ik toen heb gevolgd. Gelukkig is dit ook zo gebleven ndat ik weer alles ging eten en ben overgestapt op westonprice.

Als je erg moe bent van de H202 kan het helpen om even een paar dagen dezelfde dosering aan te houden en daarna weer op te hogen. Zodat het lichaam kans krijgt te ontgiften en er aan te wennen.

Het vreemde is dat ik het eliminatie dieet nog steeds toepas. Ik eet in ieder geval niets uit de "verboden" lijst. Oh, dus die vermoeidheid kan va de H2O2 komen.

Ik was de (vervangende) huisarts overigens voor en vroeg of ze zich erin kon vinden om geen antibiotica voor te schrijven. Dat kon ze, met de opmerking indien het na 3 dagen niet verbeterd is, alsnog antibiotica voor te stellen.

@Boschje
Quote:
Ben even bij de huisarts geweest, die constateerde een bijholte ontsteking.

Dit was ooit waarom ik begon met voeding en gezondheid... chronische voorhoofdholteonsteking, of bijholteonsteking, beetje om het even.

't Is een compleet verstoorde flora overall in je lichaam, hier is dus werk aan de winkel. Toevoegen van goede bacteriën, zorgen dat je dmv voeding de slechte om zeep helpt, niet rechstreeks maar indirect omdat goede voeding zorgt voor herstel van de balans! En kijk waar je zwakke punten liggen. Denk aan toch een allergie voor e.e.a.!

Zou nog veel over te zeggen zijn, maar zo ff wat zaken hierboven.

Richt je ook op je lever, je darmflora en zorg voor voldoende maagzuur, denk aan HCI pillen en vooral ook aan rauwe appelazijn, zeer effectief. Ga ook eens proberen grote hoeveelheden vit C in te nemen, was toendertijd altijd al erg effectief, ik weet dat vit C omgezet wordt in H2O2, maar het doet nog meer, dus combineer het anders met elkaar (vit C altijd tussen maaltijden innemen omdat het ook een chelatie middel is!).

Oh ja... ik ben er al 2,5 - 3 jaar vanaf, samen met nog zoveel andere gezondheidsproblemen. Sterker nog, het gaat nu beter dan ooit in vele opzichten, 'k blijf daarom ook zeker geënthousiasmeerd omdat het voor mij allemaal zoveel doet!

Kom je nog bij mevrVink?

Acupunctuur hielp mij erg goed bij de ontstekingen.

Waarom volg jij dit dieet nog steeds? Ik bedoel, wat brengt het jou? Ik heb er in het begin toch echt wel veel aan gehad, al denk ik dat ik hetelfde zou hebben gehad bij vasten of raw-food. Ik ben ervan overtuigd dat het vooral te maken had met reiniging en dat het te lang heeft geduurd voordat ik kon gaan opbouwen daarna.

Ik kom zo nu en dan bij Vink voor acupunctuur. Wat me een beetje stoort is haar tunnelvisie, dit maakt haar erg star. Ik eet wel dingen waarop niet geprikt is. Aanfezien ik onder andere hoog scoorde op melkeiwit, vele granen en eiren, durf ik deze producten niet te nemen. Ook op candida scoorde ik bijna 100%. Ik heb het idee dat mijn darmen zich een klein beetje aan het herstellen zijn. Ik ben zowat niet misselijk meer. Wel vind ik het vreemd dat ik nu deze ontsteking heb.

Gerrit, ik zou verder niet weten waarvoor ik intolerant ben. Laatst bloedonderzoek laten verrichten en alles waarop ik hoog scoorde laat ik al maanden uit mijn voeding. Ik heb sinds jaren geen bijhotte ontsteking meer gehad terwijl ik het vroeger soms 2 maal per jaar kreeg. Daarom begrijp ik het niet.

Ik ben begonnen met H2O2, eet vaak een citroen, neem al enkele jaren probiotica. Leverreinigingen heb ik sinds vorig jaar niet meer gedaan. Ik krijg het nauwelijks of niet gecombineerd met mijn full time baan met onregelmatige diensten.

Dat is volgens mij met eieren toch? Eieren is één van de hoge scores op intolerantie.

Nee, eigenlijk niet. Het is te vroeg denk ik. Al meer dan een jaar voel ik me vaak ziek, vooral heel misselijk. Sinds ongeveer een maand is het een stuk minder geworden. Om nu al producten toe te gaan voegen waar ik hoog op scoor, durf ik niet aan. Ik ben veel te blij dat ik me niet meer zo ziek voel.

Dat kan ik mij voorstellen, hopelijk dat het steeds beter gaat zodat je uiteindelijk kunt beginnen met toevoegen van, nu nog, verboden voeding.

Ik scoorde extreem hoog op eieren, maar eet er nu verscheidene per dag en rauw ivm de reiniging vind ik zelfs lekker. ( ik kluts ze samen met citroen en olijfolie in een speciaal apparaat van tupperware, dan wordt dit drankje heerlijk romig. In dit apparaat kun je ook snel slagroom kloppen).

Quote:
Aangezien ik onder andere hoog scoorde op melkeiwit, vele granen en eieren, durf ik deze producten niet te nemen.

Dan vraag ik toch weer: toen dat geconstateerd werd at je toen biologische producten en gepasteuriseerde zuivel?

Je zou het misschien eens kunnen proberen, een beetje rauwe melk.

En als dat dan goed gaat kun je zelf yoghurt maken van die rauwe melk.

Want yoghurt uit de winkel is gepasteuriseerd en als je daar niet goed op reageert kun je het beter zelf maken.

Quote:
Dan vraag ik toch weer: toen dat geconstateerd werd at je toen biologische producten en gepasteuriseerde zuivel?

Ik eet al jaren voornamelijk biologische (melk) producten. Maakte mijn SC yoghurt met volle biologische ongeraffineerde melk en volle biologische yoghurt.

Waarvoor ik intolerant ben is caseïne en wei. Niet de lactose, wat ik zelf altijd heb gedacht.

Ik heb geprobeerd met 'quote' maar iets doe ik niet goed volgens mij? :-)

Dat heb ik zojuist voor je gefixt. Druk aan het begin en aan het eind van je citaat op de knop quote. That's it!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan