@Boschje
Quote:
Ben even bij de huisarts geweest, die constateerde een bijholte ontsteking.
Dit was ooit waarom ik begon met voeding en gezondheid... chronische voorhoofdholteonsteking, of bijholteonsteking, beetje om het even.
't Is een compleet verstoorde flora overall in je lichaam, hier is dus werk aan de winkel. Toevoegen van goede bacteriën, zorgen dat je dmv voeding de slechte om zeep helpt, niet rechstreeks maar indirect omdat goede voeding zorgt voor herstel van de balans! En kijk waar je zwakke punten liggen. Denk aan toch een allergie voor e.e.a.!
Zou nog veel over te zeggen zijn, maar zo ff wat zaken hierboven.
Richt je ook op je lever, je darmflora en zorg voor voldoende maagzuur, denk aan HCI pillen en vooral ook aan rauwe appelazijn, zeer effectief. Ga ook eens proberen grote hoeveelheden vit C in te nemen, was toendertijd altijd al erg effectief, ik weet dat vit C omgezet wordt in H2O2, maar het doet nog meer, dus combineer het anders met elkaar (vit C altijd tussen maaltijden innemen omdat het ook een chelatie middel is!).
Oh ja... ik ben er al 2,5 - 3 jaar vanaf, samen met nog zoveel andere gezondheidsproblemen. Sterker nog, het gaat nu beter dan ooit in vele opzichten, 'k blijf daarom ook zeker geënthousiasmeerd omdat het voor mij allemaal zoveel doet!