H202

Ha Boschje, moeten we weer afdalen naar aarde? :wink: Nu snapt de lezer er natuurlijk helemaal niets meer van.

Uhh? Sorry, ik reageer erg laat. Was vanaf vanmiddag niet meer achter mijn pc.

Maar nee hoor, jullie hoeven wat mij betreft niet meer af te d(w)alen :D

Ik kreeg vandaag een (Amerikaanse) nieuwsbrief waar o.a. het volgende in stond:

"Why do some people start seeing gray hairs in high school while others have a bright head of hair well into their golden years?The answer is a mix of genetics, age and overall health — with a few other factors thrown in.

Here’s what could be causing those silver strands to crop up...

1. Hydrogen peroxide buildup. H2O2 is produced naturally in your body, but you become less able to break it down as you age. As it builds up in your cells, it can interfere with melanin, the pigment that colors your hair.1

2. Vitamin B12 deficiency. Without enough B12, hair becomes dull, brittle and dry. You should know that some drugs may interfere with your absorption of the vitamin — for example, drugs used to treat acid reflux and ulcers, such as Pepcid, Prilosec and Zantac.

3. Smoking. The chemicals in cigarettes may damage the hair follicles and slow the production of melanin. Smokers are four times more likely to go gray prematurely.2

4. Stress. Although there’s no definitive proof that your kids or your demanding job cause gray hairs... stress may be a factor. Some researchers believe it affects your “follicle factories.”"

Van punt 1. schrok ik nogal natuurlijk........ik (en jullie) ne(e)m(en) juist éxtra H2O2! 8O

Het is niet waar zeker? :?

Ik ga er helemaal van uit hoe ik mij voel, en ik voel mij erg goed door de H202. ik heb veel meer lucht, en mijn haar krijgt juist meer kleur en meer glans. Ik ben inmiddels 50, geen grijs haar te bekennen (maar ik ben dan ook blond) maar ik had wel jarenlang last van vergeling van mijn haar, en het is nu weer blond.

( overigens ik ben het boek aan het lezen van edmccabe, en ondanks dat het niet zo gemakkelijk wegleest omdat het in het Engels is, kan ik niet wachten om er straks in verder te lezen. Misschien is dit ook iets voor jou, om je angst weg te nemen.)

Mike en anderen,

Ik ben de laatste dagen weer even mijn h202 aan het ophogen. Nam de laatste maanden steeds een onderhouds dosis van 3 druppel 35%.

Gister kwam ik op 7 druppels en ook vandaag even 7 genomen. Nu heb ik een vreemd gevoel in mijn keel, gevoel van brok in mijn keel.. Zou dit door de h202 kunnen komen? Ik had dit de vorige keer niet, toen was ik tot 15 druppels 35% gekomen.

Misschien ben je te snel omhoog gegaan? Ik heb ook wel eens een branderig gvoel gehad in mijn keel, en ook wel eens wat jij omschrijft. Maar nooit zorgwekkend hoor, ik voelde het wel, maar het trok ook weer weg.

Quote:
Mike schreef:

Dat is de waterstofperoxide-als-vrije-radicaal-mythe die voor veroudering zou zorgen. Hier leg ik uit hoe dat zit:

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=265

Het tegendeel is waar: waterstofperoxide zorgt voor verjonging en gaat dus letterlijk en figuurlijk vergrijzing tegen.

Ik vind dat best een lastig stuk om te begrijpen. Waarschijnlijk kan iemand met een tegenovergestelde opvatting ("H2O2 is slecht") net zo'n overtuigend stuk schrijven.

Maar m'n gevoel (voor wat het waard is) geeft H2O2 het voordeel van de twijfel. Ik gebruik nu een onderhoudsdosis van 30 druppels 35% per dag, en ik voel me er niet verkeerd onder, hoewel mijn lichaam niet snel last heeft van wat ik er ook in giet. Maar ik wil natuurlijk dat dat over 20 of 30 jaar nog steeds zo is, dus ben ik erg bezig met gezonde voeding en gezond leven. Wat dat betreft heeft dit forum mijn leven behoorlijk veranderd.

Jouw gevoel is alles waard! Dat is nu juist het probleem, dat de meeste mensen in hun hoofd zitten en in je hoofd is elk scenario waar. Alleen het 'onderbuikgevoel' geeft je uitsluitsel over wat waar is en wat niet. Mooi he, onderbuik, dat is je 'aarde', je moeder. Moeders weten het altijd het beste.

Mike

Dat onderbuikgevoel gaat veel verder dan alleen de H2O2 Mike. Mijn onderbuik zegt me dat al dat vet goed voort me is, ik eet bergen roomboter, kilo's kaas, vette vis en vet-dooraderd vlees, véél eireren, en dat met bijna 30 jaar anorexia-verleden 8O . Ik was van de ene op de andere dag om, en ik heb nooit meer een calorie geteld.

Het is een combinatie van het besef dat mensen dit vroeger ook aten, dat welvaartsziekten pas zijn ontstaan nadat er zogenaamd "gezonde" voeding als becel en light dranken op de markt kwamen, en los daarvan vind ik het heerlijk, heb ik niet na een uur alweer een rammelende maag, en ben ik héél langzaam wel wat aangekomen omdat ik twee kilo onder m'n normale gewicht zat, maar ik denk niet dat dat door zal gaan en als ik op dit gewicht blijf vind ik het prima.

Als ik veel voedingsdeskundigen mag geloven is het eten van verzadigd vet als een nagel aan je doodskist :cry:

Maar ik geloof erin, en niet eens alleen met m'n onderbuik, maar ook met m'n hoofd 8)

Enjoy,

Wat fijn dat dit jou zo'n goed doet.

En het is inderdaad hartstikke lekker, al dat vet.

En eieren, wij halen elke week voor twee personen 30 eieren bij onze biologische boer.

omeletten, in de smoothie, in het leverdrankje.

We hebben soms 2 a 3 eieren per dag op. Lekker man.

Ik vind het altijd een heerlijk hartig hapje, met keltisch zeezout er op natuurlijk.

Onze voorouders hadden geen last van de medische "weten"schap en aten onverzadigde vetten. Als dit zo ontzettend slecht was geweest als ze ons nu doen geloven, en ze hadden ook nog eens niet de mogelijkheid naar een arts te gaan ( wat een zegen), dan waren wij er allemaal niet zo massaal geweest hoor. Dan was de mensheid uitgestorven, door hart/vaatziektes en kanker en diabetes en crohn en copd en reuma en MS en ga nog maar even door.

Want je denkt toch niet dat iemand met MS of reuma of kanker achter een beest aan kan hollen om deze te vangen? of dat al die kinderen boven in de bomen hingen ivm adhd?

En ik begrijp totaal niet die twijfel of angst voor H202, dit is toch zuurstof? Waarom zou dit slecht voor ons zijn?

Quote:
Want je denkt toch niet dat iemand met MS of reuma of kanker achter een beest aan kan hollen om deze te vangen? of dat al die kinderen boven in de bomen hingen ivm adhd?

Ik heb een levendige geest dus zie het wel voor me hoor. 8O

Maar je slaat de spijker op z'n kop, Dirtsa.

En zuurstof kunnen we allemaal heel goed gebruiken.

En ik vond het wel treffend dat iemand op dit forum schreef over 'gissen'schap i.p.v. 'weten'schap.

Maar hoe zit het nu met de combinatie H2O2 en vitamine C. Is acerolakerspoeder of citroensap te combineren met een kleine dosis H2O2? En met een grote?

Wij drinken 's ochtends van bed af altijd 1 glas sole + 3 druppels 35% H2O2 (onderhoudsdosis).

Daar doen we sinds een paar dagen citroensap bij.

En we 'doen' het nog steeds.

Er gebeuren geen rare dingen.

Maar iedereen is anders en reageert anders.

Dus gewoon maar proberen?

Jij en Janse zijn toch altijd van het proberen/ervaren?

Hier hetzelfde verhaal, 2 uitgeperste citroenen (dus vit c) met 2-3 eigelen en wat sole (2 theelepels denk ik) en 1-2 druppels 35%. Geen enkel probleem...

Hallo Mike, Een noodkreet!

Even een stukje voorkennis:Sinds april komen mijn man en ik bijna iedere laatste vrijdag van de maand naar Soest. Wij vinden deze avonden zeer boeiend en hebben al jouw adviezen geïntegreerd in onze al redelijke gezonde leef- en voedingswijze. Gelukkig hebben we een vriendenstel waarmee we jou kennis en ervaring kunnen delen en die ook jouw adviezen hebben overgenomen. Op dit moment mail ik je vanuit hun computer. Gisteren is bij hen een "bom" ingeslagen: Na een preventieve prostaattest kwam er een dusdanige heftige uitslag dat hun wereld even lijkt stil te staan. Onze vriend Marcel heeft 2 vormen van prostaatkanker waaronder één agressie vorm. Een operatie en chemo is niet meer mogelijk, wel bestraling, HELP!

Op dit moment gebruikt hij 4 druppels waterstof van 35%

Nu mijn vraag: Hoe snel en hoe vaak kan hij de waterstof gaan verhogen. Hij wil liever niet in de molen en voelt zich nu reddeloos en radeloos. Wat zou jij doen en adviseren?

Hartelijke groet Hanneke

ga in ieder geval eens lezen over intraveneuze zuurstoftherapie. Mike weet wel enkele adressen. ( in duitsland: sauerstofftherapie).

Dit schiet wat harder op bij een gezondheidscrisis.

Misschien kun je Mike ook even een mailtje sturen, dan kan hij een persoonlijk advies geven. Hier is ook een topic over kanker, natuurlijk genezen.

Google ook eens: de aarde is plat en chemo helpt bij kanker. Ik vond dat een zeer interessante site/boek.

In duitsland is een hele beweging: menschen gegen krebs.

Hanneke,

En Marcel zou moeten stoppen met alle inname van koolhydraten/zetmeel/suikers.

Want kanker voedt zich met suikers.

Geen koffie-brood-alcohol. Stimulerende middelen, zeg maar. Die veroorzaken alleen maar stress in het lichaam.

zie hier de topic waar Dirtsa het over heeft: kanker natuurlijk genezen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan