H202

Quote:
Dat heb ik zojuist voor je gefixt. Druk aan het begin en aan het eind van je citaat op de knop quote. That's it!

Thanks! :D

Boschje, ik heb het idee dat het ook nog steeds niet erg goed met je ging toen je van alles weg moest laten. Corrigeer maar als ik ernaast zit hoor.

Dus vraag ik mij af...waarom maak je het jezelf zo moeilijk door van allerlei gezonde voeding af te zien omdat een bloedtest heeft aangetoond dat je er niet tegen kunt.

En rauwe biologische melk is echt iets heel anders dan gepasteuriseerde biologische melk.

Ik had 48 jaar geen melk gedronken en zit nu inmiddels op 2 glazen rauwe melk per dag. Ik heb dit wel langzaam opgebouwd hoor.

Quote:
Dus vraag ik mij af...waarom maak je het jezelf zo moeilijk door van allerlei gezonde voeding af te zien omdat een bloedtest heeft aangetoond dat je er niet tegen kunt.

Dirtsa, je 'schrijft' de woorden uit mijn hand, uh je haalt de woorden uit mijn mond.

Ik kan me er helemaal bij aansluiten.

Boschje, luister naar je lichaam. oftewel, leer weer te luisteren naar je lichaam.

Ga mondjesmaat weer het een en ander invoeren. Niet alles tegelijk want anders wordt je gek van de seintjes die je lichaam je geeft en zie je door de bomen het Bosch niet meer.

Dat is misschien wel een bijwerking van brood. :lol: Wel zuurdesembrood hoor.

Wij eten 1x in de week brood, als we bij mijn lieve moedertje zijn, zaterdags.

Maar vandaag had mijn man trek in een gebakken ei, werd een heerlijke omelet.

Wij klutsen de omelet trouwens in de blender. Wordt-ie in de pan lekker dik/luchtig.

Maar zonder dollen: ik heb al eens tegen Mike verteld dat ik, door het vele vet dat we eten, mezelf een stuk beter kan verwoorden, ik kan beter omgaan met stress situaties (al maak ik die niet vaak mee).

Mijn uithoudingsvermogen is sterk verbetert.

Afgelopen dinsdag heb ik een proefles Zumba gedaan, dat was 3 kwartier pittig sporten.

Ik kon alles meedoen en daarna heb helemaal geen spierpijn gehad.

Het is trouwens wel grappig.

Mijn man leest jouw vraag hierboven en hem was ook al opgevallen dat ik meer humor gebruik op het forum.

Misschien voel ik me wel heel erg thuis en durf ik me te laten gaan.

Hoi Dirtsa,

Ik heb waarschijnlijk nog niet genoeg vet gegeten, het kwartje valt niet wat betreft mistergreen en dat het niet zo bij is bij jou.

Wat bedoel je? :oops:

Bij mijn opmerking wat je hebt gegeten vandaag poekie, had ik zo'n grappig poppetje geplaatst...helaas staat er: mistergreen ipv smilie

Ja, maar ik ben dan ook heel erge digibeet.

Heej, Poekie, je wilt niet weten wat ik voor mij zie als ik aan jou denk, wij hebben jarenlang een schattige cavia gehad, die Poekie heette. Zij was al zwanger toen wij haar kochten (wisten wij niet) en haar kindje heette peter pan.

Mijn dochter wilde de kleine wendy noemen als het een meisje was en peter pan als het een jongen was. :D Wij hebben gezegd dat t een jongen was, want ik wilde geen cavia die wendy heet. ( was overigens wel een meisje).

Alleen bovenstaande smilie werkt bij mij, de rest niet....en het ik schaam mij smilie ook, geloof ik.

Dirtsa, misschien omdat je een spatie erna moet doen.... Ff testen of het werkt: :mrgreen:... of :mrgreen: ...

Edit: ja dus :wink:

Grappig Dirtsa,

En dat terwijl ik er nog nooit zwanger heb uitgezien.

Wij hebben, bewust gekozen, geen kinderen.

Maar heeft jouw moeder nooit tegen jou gezegd dat je niet mag 'liegen'?

haha, toen wij vertelden dat het een jongetje was, was dit puur een gok. Wel een bewuste jongensgok hoor. Maar pas later, toen meer nageslacht uitbleef (inteelt) gingen wij er van uit dat het toch een meisje moet zijn geweest.

En onze Poekie zag er ook niet zwanger uit hoor :mrgreen:

Gaaf...gelukt, maar dus niet met spatie want achteraan een zin. Geen idee waarom het nu wel lukt.

Dirtsa, laat ik het dan anders verwoorden: mrgreen werkt als er geen teken direct voor of achter zit ;)

Er zijn trouwens maar weinig mensen 'thuis'.

Alleen jij, Pinklady en ikzelf.

Hallo, hallo, is er nog iemand anders aanwezig?

Quote:
Dan vraag ik toch weer: toen dat geconstateerd werd at je toen biologische producten en gepasteuriseerde zuivel?

Ik heb steeds biologische zuivel gegeten.

Ze zitten allemaal twente te volgen natuurlijk, tegen fullham. Gelukkig, na de betere in het spel eindelijk weer eens een doelpunt en de overwinning. kan ik rustig slapen vannacht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan