H202

Ik zit al enkele weken op 25-30 druppels 35% (elke ochtend op nuchtere maag ruim half uur voor ontbijt), maar merk geen bijzondere effecten. De misselijkheid is al een tijdje weg. Ik gruwel wel van de geur, maar het kost me minder moeite dan zeg 2 weken terug. Mijn speekselklieren gaan gelijk vol aan de slag en mijn neus loopt vaak even een kwartiertje. Verder niets. Ik gebruik H2O2 3% voor het tandenpoetsen, samen met bica en Keltisch zeezout. De H2O2 zorgt, zeker bij een vieze beslagen tong (na eten van veel eiwitten?) bruist de H2O2 een beetje en wordt alles slijmerig wit. Ik merk geen verbetering/verandering van de mondcultuur naarmate ik deze tandpasta langer gebruik. Maar goed, het is het beste wat er is schijnt, dus ik ga vrolijk door.

Ik heb een week of twee niet met H202 gespoeld na het tandenpoetsen, omdat ik gewoonweg te lui was om 3% te maken. Vandaag 3% gemaakt en mijn mond gespoeld. Bij 1 tand/tandvlees werd het echt spierwit! Dit heb ik nog niet eerder gehad. Het voelde ook best heftig aan in mijn mond, dus nog maar een plons water erbij gedaan, omdat ik bang was dat het iets te sterk was.

Na een tijdje is het witte weg getrokken, eigenlijk hetzelfde als het op je vingers/handen komt.

Ja, maar helaas niet blijvend! En echt spier en spier wit! Ik gaf denk ik licht in het donker :lol: Helaas maar van erg tijdelijke duur...

Mike

Waar komt het misselijke gevoel vandaan als ik H2O2 gebruik, welke reactie is dat?

Een vervelende reactie Henk. Mijn oplossing daarvoor is meer vermengen. Ik kom namelijk op een punt, dan is een gewoon glas te weinig water en wordt ik echt heel erg misselijk. Dan ga ik aan een halve liter water en kan ik de druppels ook weer verhogen. Misschien is het ook wel een ontgiftingsreactie, maar het is in ieder geval niet prettig.

@ Lia, ik zie je berichtje nu pas. Misschien eens proberen 35%. Stralend wit tandvlees! Dat je tanden uit je mond zijn gebrand, dat moet je dan maar voor lief nemen..... :wink:

Alexandra, ik zat aan de 60 druppels en verdeelde het ook. Merkte geen reactie, alleen de hele dag misselijk, dus heb het even op lager pitje gezet. Gewoon als onderhoud 10 druppels, dat gaat goed, want om de hele dag misselijk rond te lopen, vind ik maar niks

60 druppels van 35%? Een paar pagina's terug heb ik een stukje gekopieerd uit de pdf van pagina 1. Het is een ontgiftingsreactie en daar kan je flink beroerd van raken. Er wordt ook geschreven dat je twee dingen kunt doen, of er doorheen gaan of de dosis verlagen totdat het allemaal dragelijk is. We zijn nu eenmaal niet altijd in staat om voor langere tijd ziek te zijn door ontgifting, al is het wel de snelste weg.

Misschien kan je wel iets hoger gaan zitten dan 10 druppels, het versnelt je ontgifting, maar maakt je niet gevoelsmatig ziek.

Nee ik gebruik de 35%, ik kan het misselijke gevoel niet plaatsen. Welke reactie van het lichaam dat is? Kan het zijn dat ik door de vele darmspoelingen en leverreinigen al sterk ontgiftigd ben?

Alexandra, ja gelezen bedankt. Maar als het bij misselijkheid blijft en verder niet, zie ik niet de link met ontgiftiging. Want er komt daarna geen extra ontlasting of iets dergelijks. Ik kan de link dan niet plaatsen wat de misselijkheid voor ontgiftiging geeft.

Als ik erna zou overgeven of dunne ontlasting zou krijgen dan zou ik de misselijkheid begrijpen.

Mijn dikke darm is zo goed als schoon. Ik overweeg nu om natriumbicarbonaat te gaan gebruiken, om de dunne darm eens te reinigen. Als dat een gevolg van het gebruik ervan is.

Als ik misselijk ben, dan merk ik dat er ook vanalles gaande is in mijn lijf. En dat hoeft er niet uit te komen met ontlasting. Zo kan ik gaan zweten, hart gaat extra werken, organen gaan aan de slag. Het is een trigger, voor mij dan. Geen idee hoe t bij jou werkt. Misschien gewoonweg te veel druppels.

Nee, ik merk verder niets. Niet anders dan anders, alleen heel de dag misselijk. Ik hou het even op die 10 druppels. Eerst maar eens natriumbicarbonaat gaan proberen.

los van h2o2 vind ik dit wel interessant

http://hormonaledisbal.forum2go.nl/te-weinig-of-te-veel-maagzuur-t2892.html

Ik ken dat misselijke gevoel Henk en ik heb nog helemaal niets gereinigd. Ik ben een tijdje op 25 druppels blijven steken, omdat dat de geadviseerde hoeveelheid was. Toen verdween de misselijkheid. Toen ik daarna verder ging ophogen is de misselijkheid niet teruggekomen. Als jij in een rechte lijn naar de 60 druppels bent gegaan, zou het kunnen dat je telkens boven die grens van misselijkheid blijft zitten. Misschien een idee om het aantal druppels gelijk te houden bij misselijkheid en pas weer verder te gaan als de misselijkheid weg is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan