H202

Moondust, zo heb ik ook gedaan, voorlopig hou ik het op 10 druppels. En ga eerst aan de slag met natriumbicarbonaat.

En daarna ga ik weer opbouwen

Quote:
Waar baseer je dat op?

Omdat ik inmiddels 20 hoge darmspoelingen heb gehad en het steeds schoner werd. En minder werd. En van zwart naar lichtbruin over gegaan is, gezien de eerste en de laatste.

In begin kwamen er onverteerde stukken "iets "uit en op laatst niet meer.

En omdat in begin als de therapeute masseerde er plaatsen waren die echt pijnlijk waren, vooral het opgaande deel en dat kan kloppen ( oude emoties ) en die nu pijnloos zijn en na de massage er ontzettend veel "bagger "eruit kwam.

En bij elkaar toch wel over de periode genomen zo'n kilo of 5.

En daarom lijkt me nu zinvol de dunne darm aan te pakken. Omdat bij NES scan duidelijk naar voren kwam dat ik gluten intolerantie heb en lever overbelast, gluten totaal mee gestopt sinds januari. Ik denk zelf dat er dus veel onverteerd spul in de dunne darm zit, gezien de overbelaste lever, ook na 10 leverreinigingen, en dat wil ik kwijt. En zorgt dan ook weer voor meer zuurstof in de dunne darm. En als alles schoon is kan ik verder gaan met de H2O2.

Ik zit nu op 30 druppels 30%,

Ik merk niks behalve een kleine beetje verstopte neus. Hoe veel mag je maximaal in 1 glas doen? Ik kan het namelijk niet vaker dan 1x per dag doen behalve in het weekend ivm school en redelijk snel daarna avondeten.

Binnenkort ga ik een aantal weken op vakantie met het vliegtuig. Ik zou een klein flesje 35% H202 mee willen nemen. Weet niet of het reageert door de luchtdruk. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zat eergisteren op 36 druppels, ik verdeel het nu over 2 glazen. Gisteren en vandaag kwam het er niet van, morgen ga ik weer verder.

Ook ik verneem er nog niets van.

Wil graag mijn mond spoelen i.v.m een beslagen tong ,volstaat een middel van de kruitvat hier voor?

Henry, heb je al geprobeerd met sole of olie te spoelen? Lijkt me beter dan de mondspoeling van t kruitvat, daar zitten vaak middelen in die niet zo goed voor je zijn.

Verder kan een beslagen tong ook betekenen dat je aan het ontgiften bent, of veel gifstoffen bij je draagt.

Ik heb het idee dat H2o2 mijn maagzuur vermindert kan dat kloppen ???? is h2o2 basisch????

@RobinAlexander: Ik kan je het antwoord niet geven. Het lijkt mij niet dat het je maagzuur vermindert, maar denk dat er hier op het forum wel mensen zitten die jou daar antwoord op kunnen geven.

cham :ik eet gezond en de laatste tijd drink ik wel veel kruiden thee ,en citroen met water met de insteek om te ontgiften,samen met een klein beetje aangepast eten.Ik doe nu ook mijn mond spoelen met appelazijn.

Je mond spoelen met appelazijn? Ik spoel mijn mond juist met water nadat ik appelazijn heb gedronken (eetlepel in een glas water + theelepel sole), omdat de appelazijn het tandglazuur aantast (net zoals citroensap overigens). Kortom, wat eht voordeel van speoeln emt appelazijn ook is, goed naspoelen met water lijkt me aanbevelenswaardig.

Je mond spoelen met appelazijn is NIET verstandig! Je mondomgeving hoort alkalisch te zijn en niet zuur. Appelazijn is goed voro je maagzuur omdat dit zuur is. het is dus beter om de mond te spoelen met een basische substantie, zoals bijv. natriumbicarbonaat.

H2O2 is zowel zuur als basisch, aangezien het bestaat uit 2 moleculen waterstof (zuur) en 2 moleculen zuurstof (basisch). In het lichaam vallen deze uiteen in zuurstof en water en het lichaam gebruikt deze om bij te sturen daar waar nodig richting zuur of basisch. H2O2 is dus neutraal en kan zowel basisch als zuur uitwerken. Dit maakt het prima om de mond mee te spoelen en het verdunt NIET je maagzuur.

Mike

Het werkt zowel antibacterieel als probacterieel. Anaerobe bacterien kunnen niet gedijen in een zuurstofrijk milieu, maar aerobe bacterien wel. De anaerobe zijn de 'slechte' en de aerobe de 'goede'. H2O2 is dus zowel een antibiotica als een probiotica!

Mike

had je het nu alleen over H202 of hebben die eerste regels betrekking op de appelazijn? sorry begrijp het niet helemaal.

Over de H2O2. Enb ik dacht dat je het over de H2O2 had, terwijl je op de appelazijn doelde. Spraakverwarring alom!

Mike

Ja, maar je moet wel in de gaten houden of je met een basische of zure omgeving te maken hebt. Voorbeeld: acidofilus is een gunstige darmbacterie maar deze werkt ongunstig als-ie veelvuldig in de mond voorkomt. Alles draait om het juiste inwendige milieu!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan