H202

Ik heb een vraag:

Ik wil graag h2o2 innemen. Ik geef nog 2 keer per dag borstvoeding, dus als detoxkuur wilde ik de h2o2 niet toepassen.

Ik drink elke ochtend sole met appelazijn, en wilde er graag 1druppel h2o2 aan toevoegen. Heeft dit dan wel effect?

Ik dacht zelf, dan ga ik niet detoxen, maar voeg ik wel h2o2 aan mijn lijf toe als herstellend vermogen.

Ik heb niet echt klachten, maar dacht kan ook geen kwaad. Iemand ervaring?

Hoe druppelen jullie eigenlijk, hebben jullie daar een speciaal aparaatje voor?

je kan een Pipetflesje bestellen via internet.

2 druppels, is niet veel, en kan je gewoon gebruiken. Als je er geen

ervaring mee hebt, kan je beginnen met 1 of 2 druppels en langzaam opbouwen!

Ik gebruik het de laatste tijd ook weer met bica, en hou 7

a 8 druppels aan, als onderhoud dosering!

Van 2 druppels, krijg je in ieder geval geen heftige detox reacties!

Bedankt voor de reacties. Ik doe nu 1/4 theelepel 3 maal daags. Ik ben daar soms een beetje licht in mijn hoofd van. Verder voel ik me goed. Dus ik doe nu gewoon onderhoudshoeveelheden. Zodra mijn dochter van de tiet is, ga ik grondig reinigen. Maar zal nog wel ff duren. Is veel te fijn, borstvoeding geven!

Maar ik hoop dat door mijn voeding, de chlorella, sole en klein beetje h2o2 ik haar een goede start kan geven.

Als ik het goed heb begrepen ligt de heftigheid van de reactie op H2O2 aan de vervuilingsgraad van het lichaam. Hoe meer H2O2 zonder reactie kan worden ingenomen, hoe vuiler het lichaam is. Klopt dat?

Ik heb ook gelezen dat sommige mensen al een reactie krijgen van een paar druppels 35%. Op dit moment kan ik tot bijna 25 druppels gaan zonder er iets van te merken. Behalve dat het best wel vies is.

Betekent dat, dat mijn lichaam op dit moment een groot zuurstoftekort heeft en daardoor niet in staat is om goed te ontgiften?

Ok, duidelijk. Is het ook mogelijk om op basis van het aantal druppel H2O2 af te leiden hoe groot het zuurstoftekort is?

Nog een vraag over H2O2. Misschien een rare, maar ik stel hem gewoon.

Druppels zijn niet altijd even groot. Het ligt denk ik maar net aan hoe groot het gaatje van het flesje of pipet is waar de druppel uit komt. Wat bij de ene persoon 10 druppel is, is bij de andere misschien 12 druppels of maar 8.

Is dat een rare gedachte?

@Edwin

In laboratoria wordt 0,05mL gehanteerd voor een druppel.

Het gaatje maakt niet uit.

De dikte van de vloeistof wel.

We hebben het hier allemaal over H2O2, dus overal gelijke dikte.

LET OP: druppels van 35% Food Grade.

Ik zag verschillende mensen praten over 60 druppels, dat gaat met 35% echt niet lukken.

Huub.

The One-Minute Cure Madison Cavanaugh dl link werkt niet meer. Is het boek niet meer vrij te downloaden?

Ik ben ook begonnen met h202. Behalve dat er na 3 dagen en dus 3 druppels, draden in mijn ontlasting te vinden waren (heeft iemand dat al eens gehad?) merk ik nog weinig verder.

Ik zit nu op 10 druppels 35%, maar is er een maximum aantal te noemem? Of moet je gewoon doorgaan tot je iets merkt?

Nou ik waag me er ook aan.

Gebruiken jullie het als een kuur of dagelijks continu? Ik heb wat boeken er over gelezen en ik lees dat er word geadviseerd het eerst als een kuur te doen en op te hogen tot 3 x 25 en dan na een tijd weer af te bouwen en een paar druppels per week te nemen. Dit ivm het volgens sommige ook de goede darmbacterieen verwijdert.

Het enige wat ik wel wat eng vind is hoe het gaat met je maag, kan deze hier goed tegen? Ik lees dat jullie het nemen met appelazijn. Hier kan ik niet tegen. Is dit voor de smaak of ook nog om het beter/effectiever te maken?

Sinds twee weken gebruik ik H2O2 op een litteken op mijn rechter knie. Het is al zichtbaar kleiner aan het worden.

De H2O2 geeft geen witte vlekken op de huid van mijn knie, maar wel op mijn vingers.

Wat kan daar de oorzaak van zijn?

Als H2O2 wit wordt reageert deze met stoffen die kunnen oxideren, waaronder pathogene bacterieën (houden van zuurstofarme omstandigheden). Dat geeft dacht ik de witte aanslag. Misschien is je vinger viezer dan je rechterknie?

Dat zou inderdaad kunnen. Vingers komen met meer voorwerpen in aanraking dan knieën.

@edwin

Volgens mij gebruik je H2O2 als ontsmettingsmiddel ( zoals jodium ) op nieuwe wondjes. Op een bestaand litteken heeft het denk ik weinig effect.

Het kan echter beslist geen kwaad.

Huub

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan