H202

Sannew, ik wordt depressief als ik te lang h202 gebruik. En voel me labiel. Het is voor mij het meest krachtige middel dat zo ontzettend doorwerkt op mijn psyche. Kan me dus goed voorstellen dat je er (meer) door gaat huilen. Ik zou, als ik jou was, eens stoppen/afbouwen en kijken wat dat met je doet. Bij mij is het dan bijna gelijk over.

Als ik H2020 neem voor het slapen gaan merk ik niets anders dan anders. Voor mij persoonlijk is het dus geen probleem.

Sannew, ik ook word er depri van. Maar het werkt :lol:

Ik denk persoonlijk dat het een heel goede manier van ontgiften is maar de depri side is natuurlijk een beetje minder interessant. Inderdaad zoals Alexandra zegt, je stopt ermee en enkele dagen later all ok again.

In een paar dagen, ga ik beginnen met een jodium detox, zien of ik hier ook zo op reageer.

Je kan toch ook gewoon beginnen met 4 druppels in je smoothie en dan beginnen met het apart innemen ervan?

Brian

Ik zit er inderdaad aan te denken binnekort weer af te bouwen. Ik zit nu op de 16 druppels in de ochtend.

Heb wel het idee dat ik er baat bij heb,ook al word ik niet ziek ofzo (mijn oren gaan er wel dicht van zitten?). De laatste nachten heb ik 's nachts telkens doorgeslapen tot half zeven/zeven uur. Dit is voor mij best bijzonder. Misschien komt het door een mix van alles: het vet eten, de zuren en de H202.

Werkt H202 ook op een homeopatische manier? Dat het eerst erger wordt en dan afneemt? Als ik naar mijn klachten kijk sinds ik H202 neem was dit bij mij wel het geval.

En zijn veel van jullie doorgegaan tot 25 druppels?

Is H2O2 inname te combineren met inname van Armour Thyroïd, tegelijkertijd?

Ik zit nl. erg te schipperen met de tijd. Na H2O2 moet minstens een half uur gewacht worden met eten, maar hetzelfde geldt voor de Armour. Als er dan ook nog tijd moet zitten tussen H2O2 en Armour, kan ik nooit meerdere keren per dag de H2O2 toepassen. Want na het eten moet weer minstens 3 uur gewacht worden voor inname van H2O2.

Ik neem Armour voor het ontbijt en voor de lunch. Wie weet het?

@Huub

Ik gebruik Magnesiumolie van Zechsal en heb de levertraan met boterolie van blue ice,dit bevat ook vitamine d .

Ik wil graag mijn mond spoelen met h202 ,heb een flesje met 3% hoeveel druppels moet ik daarvoor gebruiken en moet ik dit met water mengen ?Wil dit voor de anti-bacteriële werking doen.

Ik neem gewoon een slok om mee te spoelen. Niets niet afwegen, maar gewoon kijken hoeveel er in mijn mond past. Net zoals je spoelt met water, weeg je ook niet af. Zo doe ik dat altijd.

oké Alexandra ik ben een beetje voorzichtig ermee,omdat ik via ons forum ook een filmpje gezien heb ,waar een man verkeerd bezig was met h202 ,het ging daar mis met zijn handen.Misschien heb jij dat filmpje ook wel gezien.Daarom mijn aarzeling over h202 gebruik.

Een slok is best veel. (en niet doorslikken!)

Een bodem in een borrelglas vind ik voldoende.

Twee keer weinig achter elkaar vind ik ook fijn, de 2e keer schuimt het veel minder snel.

Dat van die handen was 35%, en dat trek weer weg, heb ik ook wel eens gehad, ook met 3% trouwens.

(er is ook een film waarbij iemand zijn handen wast met 35%! Kwam ook goed, NIET DOEN HOOR en inwendig zeker oppassen)

Oké Tanja,ik had liever de 35 % gehad ,was een kleine vergissing van me.Nu moet ik meer druppelen.Nu moet ik het aantal druppels met 11 vermenigvuldigen .(11 druppels 3% komt overeen met 1 druppel 35 % Ben nog niet begonnen.

Ik slik t ook niet door, ik spoel er mijn tanden mee na het tandenpoetsen. Enne, ik ben wel vaker van het "radicale", maar dit leek me wel een normale actie. Uiteraard moet je dit alleen doen met 3% En wil je minder, dan doe je minder. Ieder zijn ding.

Ik ben begonnen met het gebruik van water met H2O2 35% druppels in te nemen. Ik zit nu op 24 druppels 35% (alleen s'morgens) en ik merk er amper wat van. Ik heb gelezen dat de max 25 druppels is, maar ik heb ook gelezen dat je hieroverheen kunt gaan om te kijken waar je "plafond" zit. Hoe snel geeft het lichaam signalen af na inname van H2O2, als je je "plafond" bereikt hebt, en in welke vorm gebeurt dit?

@Niburu

Vergeleken met menigeen had ik ook geen enkele waarneembare reactie bij 50 tot 60 druppels (verdeeld over 2 momenten per dag). Ik ontgift niet van H2O2 via ontlasting, loskomend slijm etc.

Echter toen ik een poosje stopte (ontmoedigd), merkte ik wel degelijk verschil.

Met H2O2, veel helderder in het hoofd, geen dips meer, meer concentratie en aandacht.

Ik weet niet wanneer ik het plafond bereik. Mijn lichaam zal het mij wel laten voelen.

Hoe dat gebeurd weet ik ook niet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan