H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Quote:
Wij hebben ons pipet flesje (beide) gekocht bij onze natuurwinkel in Hoorn.

Je moet het pipet/dopje er niet te strak opdraaien anders gaat het bol staan door de druk.

Gewoon losjes erop doen, wel er om denken bij het pakken dat het er losjes op zit.

Zo kan de druk weg.

hehe, zo heb ik mijn eerste flesje verpest. Het dopje echt maar zachtjes aandraaien anders ontploft het rubber!

Ja, ik ga ervoor Lia :)

Op dit moment neem ik Aerobic O7 druppels. Dat zit in een handig flesje voor onderweg (zakenreis/vakantie) dus die laat ik nu even staan en stort me in het nieuwe avontuur met H2O2.

Ik trof overigens een interessante site aan met -naar mijn idee- een hoop informatie op één pagina gebundeld. Deze informatie is natuurlijk ook hier op het forum en op jouw site te vinden, maar ik houd wel van bevestigingen ;)

Nou, ik heb ook vanochtend mijn H2o2 ontvangen. Ben benieuwd. Ga morgen starten.

Ik heb trouwens 1 liter 35% binnen, dat is voor mij veel te veel. Als iemand geïnteresseerd is in een kleine hoeveelheid....

Ik had een vraagje:

Is het nou zo dat als je niet reageert op h2o2 dat dat per definitie een slechte zaak is en je dus zuurstoftekort hebt, of dat je juist kerngezond bent en dus door een sterk imuumsysteem en zuurstofrijkheid geen reactie vertoont? Alvast bedankt.

@Rellie, ik denk erover om een liter te bestellen en twijfel zelf nog over 2,5 liter. Waarom vind jij een liter teveel?

Ik heb per ongeluk mijn bestelling bij unlimited health tweemaal doorgegeven! :oops:

Ik zit nu met 2 flessen h2o2 foodies grade 12%, 500ml waarvan ik er graag eentje doorverkoop.

Het kostte me € 17,96 + € 7,49 verzendingskosten. (€ 25)

Ik verstuur het pakketje graag met Kiala, voor Belgie is dat € 4,50 (Nederland € 7,50)

Ik neem deze verzendingskosten graag op mij. + ik had er een pipetflesje bij gekocht van € 2,95 dat ik er zo bij geef.

Ziet iemand het zitten om deze fles en pipetflesje voor € 20 over te nemen?

Is het verstandig met reiniging door H2O2 te beginnen als mijn amalgaamvullingen er nog in zitten?

Ik ben nu al wel bezig met zuurstof (Aerobic O7) maar het valt me op dat ik vaak licht misselijk ben, metaalsmaak in mijn mond heb, last van brainfog en dat de onstekingen in mijn mond weer toenemen.

De lever heeft het ook al jaren zwaar dus misschien nu even te zwaar?

Quote:
Ik had een vraagje:

Is het nou zo dat als je niet reageert op h2o2 dat dat per definitie een slechte zaak is en je dus zuurstoftekort hebt, of dat je juist kerngezond bent en dus door een sterk imuumsysteem en zuurstofrijkheid geen reactie vertoont? Alvast bedankt.

Quote:
Dit vroeg ik me ook al af. Het lijkt mij dat wanneer je van een paar druppeltjes al last krijgt, dit betekent dat je snel ontgift, wat dus ook nodig lijkt.

Ik neem met gemak 13 druppels 35% in een glas water. Ben ooit tot de 20 gegaan maar dacht toen dat ik dood ging, was geen prettige ervaring, dus laat het lekker zo. Doe het ook alleen in de weekenden als eerste in de ochtend. Ben verder ook kerngezond. Nooit ziek, verkouden of andere kwaaltjes, veel energie en slaap goed.

Veel druppels H2O2 innemen en geen effect voelen is geen goede zaak. Dat is een indicatie hoe erg de lichaamscellen verstoken zijn en blijven van zuurstof.

Als je zegt dat je nooit ziek bent, verkouden of anderszins dan wil dat niet zeggen dat je veilig bent. Je hebt geen idee wat je vorige voedingspatroon/leefpatroon heeft gedaan met de zuurstof aanvoer naar de cellen. Maw je weet niet hoe dicht je cellen zijn bij het punt van de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen. Zoals je weet, als een cel verstoken blijft van zuurstof wordt het een zieke cel. Blijft een cel van heel veel zuurstof verstoken dan wordt het een kankercel.

...maar wat is dan raadzaam , doorgaan met opvoeren van druppels totdat je ontgifings reactie krijgt? Ik zit nu op 40 druppels 35% zoals meer forumleden vraag ik me af tot hoeveel druppels H2O2 verantwoord is.

Ja inderdaad. Ophogen totdat je een reactie krijgt. Ik zit zelf op 60 druppels per dag verdeeld over twee momenten. Meer zit er op een dag niet in. Daarnaast zet ik ook nog het ozonapparaat aan als ik ga slapen.

In een ander topic over h2o2 heb ik gelezen dat iemand 175 druppels in nam zonder noemenswaardige gevolgen. Je kan nog even voort dus.

Over die hoeveelheden zou ik toch maar even goed zoeken op dit forum, want zoals ik het begrijp is 75 druppels van 35% H2O2 toch wel een beetje de max waar iemand die kanker heeft voor kan gaan. Voor de 3% versie geldt 300 druppels.

Eerst maar eens rustig zoeken en lezen dus :)

@Spal: weet je zeker dat dat nog over 35% gaat?

Een druppel is ongeveer 0,05ml

20 druppel 1ml

175 druppels 9 ml (wie is er trouwens zo gek tegen die tijd nog druppels te tellen?)

De standaard schema's bouwen op tot 3 x 25 druppels (35%) per dag,

dus 75 druppels maar wel in 3 keer en niet in 1 keer.

http://35h2o2.weebly.com/dr-david-g-williams-h2o2-protocol.html

Er is ook nog een maximum percentage dat veilig is om te drinken,

ik kwam ergens 0,5 % tegen.

Normaal zit je daar altijd onder, maar:

bij 9 ml heb je daarbij 9 x 70 = 630 ml water nodig. Dat is 0,6 liter..

Quote:
Veel druppels H2O2 innemen en geen effect voelen is geen goede zaak. Dat is een indicatie hoe erg de lichaamscellen verstoken zijn en blijven van zuurstof.

Als je zegt dat je nooit ziek bent, verkouden of anderszins dan wil dat niet zeggen dat je veilig bent. Je hebt geen idee wat je vorige voedingspatroon/leefpatroon heeft gedaan met de zuurstof aanvoer naar de cellen. Maw je weet niet hoe dicht je cellen zijn bij het punt van de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen. Zoals je weet, als een cel verstoken blijft van zuurstof wordt het een zieke cel. Blijft een cel van heel veel zuurstof verstoken dan wordt het een kankercel.

Ik vind 13 druppels nou niet echt bijzonder veel. Ik kan niet boven de 20 uitkomen dus dat lijkt me een goed teken volgens jou beredenering.

Daarnaast heb ik Mike ooit horen zeggen dat hij met gemak 10 druppels neemt en dat niet iedereen er zo hardcore mee om kan gaan. Volgens jou visie zouden diegene die dit niet zomaar kunnen doen dus de meest gezonde personen zijn. Heb je bij 3 druppels al symtomen dan heb je dus voldoende zuurstof in je cellen? Lijkt mij eerder ontgiften dan een teken van voldoende zuurstof in je cellen.

Volgens de website van Hinmeijer duurt de levering 24 uur als de koerier deze ophaalt op maandag en donderdag. Ik heb zondag besteld dus ik had al pakketje verwacht. Hebben jullie ervaring hoelang de leveringstermijn is?

Quote:
Ik neem met gemak 13 druppels 35% in een glas water. Ben ooit tot de 20 gegaan maar dacht toen dat ik dood ging, was geen prettige ervaring, dus laat het lekker zo.

Quote:
Ik vind 13 druppels nou niet echt bijzonder veel. Ik kan niet boven de 20 uitkomen dus dat lijkt me een goed teken volgens jou beredenering.

Je interpreteert mijn 'redenering' anders dan ik bedoel.

Ik lees dat je niet boven 20 druppels inneemt omdat de smaak je tegenstaat. Klopt dat? Dertien druppels is niet veel. Als je geen ontgifting waarneemt met 13 druppels ben je nog niet aan het niveau waarbij je lichaam kan ontgiften. Je lichaam heeft daar die zuurstof voor nodig. Zoals gezegd bij 60 druppels (35%) neem ik bij mijzelf waar dat mijn neus gaat lopen. Kennelijk kan mijn lichaam bij deze hoeveelheid ontgiften in deze vorm.

Ik neem h2o2 niet in het bijzonder in om te ontgiften. Ik neem het vooral in om mijn lichaam van zuurstof te voorzien. Ik heb in het verdelen roofbouw gepleegd (stress, overmatig sporten) en merk aan den lijve dat inname van h2o2 mij heel erg goed doet. Ik merk ook duidelijk verschil tussen 30 druppels per dag en 60 druppels per dag. Dat verteld mij dat mijn lichaam nog steeds extra zuurstof toegediend wilt krijgen.

Een loopneus, nou dat is goed te lezen want laat ik die loopneus de laatste week ook hebben en ik merk ook als ik rustig inadem en dan langer uitadem mijn neus opent. Ik zal doorgaan met opvoeren van de druppels H2O2 maar dan verspreid over de dag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan