H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

hoi Nathalie, je kunt ook het aantal druppels terugschroeven om de ontgiftigingsreacties een beetje te kunnen handelen.

Jouw ervaring is goed, alleen je interpretatie van je ervaring misschien niet.

Tenminste als je niet te dicht bij de inname van de h202 eet.

Ik heb een tijd h202 gedaan maar ik ben niet goed in een hele tijd erna niet eten.

Ik ozoneer mijn water sochtends nu en dat gaat ook goed: voelt voor mij als minder gedoe en is ongeveer hetzelfde misschien.

Maar dan moet ik een uur erna ook niet eten, want dan word ik heel misselijk.

Beste Lievergezond, Nog bedankt voor je reactie.

Ik heb je raad opgevolgd.

Ook ik kan er niet goed tegen om na inname niks te eten ik ben zeker 45 minuten na inname misselijk.

Heb heftige ontgiftings verschijnselen gehad.

Zat maandag op 3x 25 druppels en ben nu weer aan het afbouwen.

Maar blijf me niet happy voelen, oa opgezette buik en naar gevoel bij mijn nieren.

Is dit normaal?

Wanneer kan je verbetering in je gezondheid verwachten?

H202 is net als alle andere middelen geen wondermiddel. Je hoeft geen verbeteringen te verwachten op het moment dat je je alleen hierop richt. Mag wel natuurlijk! Ontgiften is namelijk niet het enige dat je moet doen. Maar daar is een heel forum over vol geschreven. De vraag is namelijk, wat wil jij doen om je gezondheid compleet te bevorderen? Begin met het doorlezen met de informatie over h202 hier op het forum, maar ook de voedingswijze zoals die word aangeraden vanuit Weston Price. Kijk eens op www.voedingisgezondheid.nl

Je zal zien dat h202 verschillende bijwerkingen heeft, waaronder je niet happy voelen.

Afgelopen donderdag heb ik de H202 besteld bij Hinmeijer.

Vandaag kwam het hier al aan dus dat viel me hard mee na het lezen van diverse negatieve berichten.

Nu nog achter een druppelflesje aan en dan kan ik er mee starten.

Ik kreeg de volgende mail van René Meijer van Hinmeijer:
Quote:
Geachte heer en mevrouw Keizer,

Nog steeds zijn wij erg blij met de afname die wij krijgen van de H2O2 via uw website, waarvoor onze hartelijke dank.

Wellicht dat wij het kortingspercentage nog iets bij kunnen stellen voor u en de volgers van uw website. Wij zullen dit deze maand meenemen in het managementoverleg.

Wel moeten wij u er helaas op wijzen dat er vanaf 14 september 2014 een (reeds goedgekeurde) wetswijziging wordt doorgevoerd in ons land.

De verkoop van waterstofperoxide zal helaas aan banden gelegd gaan worden voor wat betreft de verkoop van 35% (foodgrade of niet). De grenswaarde is gesteld op 12% en dit zal dan voor particulieren ook het hoogst mogelijk verkrijgbare percentage worden bij ons.

Wellicht dat u dit ook kunt vermelden op uw website (?) aangezien de aankoop van een hoger percentage via andere kanalen strafbaar gesteld zal worden.

Wij brengen u snel op de hoogte van het vernieuwde kortingspercentage en wensen u een goed weekend.

Met een vriendelijke groet,

René Meijer

Hinmeijer Chemie

Ik zal het binnenkort op onze site bijwerken, ben nu op reis maar eind april weer thuis.

Lia

Lia weet jij hoe lang zo'n fles H202 te bewaren is?

Of weet iemand anders dat misschien?

Dan bestel ik eventueel vóór de 14-de september nog 1 fles erbij van de 35% variant.

Groet,Heen-en-weer

Ik heb begrepen dat dat een half jaar is, dan wel op een donkere plek bewaren. Op internet lees ik dat je het kunt invriezen en dat het dan nog langer is.

Even een vraag...

Nathaliesnatuur vroeg 3 maanden geleden of h2o2 ingenomen mag worden met vit-C, Magnesium, Koper, Iron enz... is hier inmiddels al meer over bekend?

Misschien dat onderstaande info veel vragen van forumlezers beantwoordt.

Even op de pagina naar onderen scrollen naar het kopje Hydrogen Peroxide - Internal Use

Er staat ook een handig schema bij.

Succes!

http://drkylechristensen.blogspot.com.es/2014/01/prepared-for-flu-during-sunday-school.html

UnlimitedHealth heeft al geen 35% variant meer ! Is nu 12%

Hoezo vooruitlopen op de zaak !!!!

Dit staat al op de site van Hinmeijer :

LET OP! Concentraties hoger dan 12% mogen vanaf 2 september 2014 niet meer aan particulieren geleverd worden.

Dat wordt dus bij 12% concentraat 2x zoveel druppeltjes in een glas water !

Wij hebben ons pipet flesje (beide) gekocht bij onze natuurwinkel in Hoorn.

Je moet het pipet/dopje er niet te strak opdraaien anders gaat het bol staan door de druk.

Gewoon losjes erop doen, wel er om denken bij het pakken dat het er losjes op zit.

Zo kan de druk weg.

Lia

Goedemorgen cosanostra en Poekie,

Jullie zijn sneller dan snel :D

Bedankt voor jullie antwoorden. de H2O2 kan dus in een 'gewoon' pipetflesje. Erg bedankt, dan ga ik die eens aanschaffen.

Het is me eerder gebeurd dat Tea Tree olie ervoor zorgde dat het rubberen gedeelte van de pipet verging, vandaar mijn vraag.

Bedankt ook voor de tip van de druk Poekie. Moet de 3% fles ook met losse dop opgeborgen worden? (ik vraag het nog maar even voor de zekerheid)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan