H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Eerlijk? Ik zou een nieuw vragen en die je nu hebt gebruiken om mee schoon te maken bijvoorbeeld. Ik zou het niet tot me nemen, maar durf het wel aan om ermee te poetsen. Zij maken de fout, tenzij je t etiket vindt in de verpakking. Dan zou ik t gewoon proberen.

Ik geloof dat het erg uitmaakt wie je van de heren treft, maar dat zou niet mogen.

Ik heb een nieuwe gevraagd, toch mooi een gratis 2e erbij :)

Wat ik trouwens nog steeds niet snap is de dosering. Moet ik aan het begin 1 druppel in een glas water doen of 1 druppel bij 11 druppels water? En is een druppel gewoon echt een heel klein drupje of heeft het nog een bepaalde inhoud?

Je hebt groot gelijk! En we doen net alsof je de 35% hebt besteld ipv de 30% :wink:

Op nuchtere maag H202 nemen:

1-3 druppels in een glas water ( in jouw geval 30% druppels)

3% maken voor bijvoorbeeld tanden poetsen:

Neem een maatbeker en zet dat op een weegschaal. Doe er bijvoorbeeld 50 gram 30% in. Doe er vervolgens 10 keer zoveel water bij, dus 500 gram water. En doe dit weer jn een afsluitbare pot.

Kan ook in kleinere hoeveelheden, 1 eetlepel H202 en 10 eetlepels water.

Waarom 10? Omdat jij 30% hebt gekocht.

Een druppel is echt een druppel. Ik heb een druppelflesje. En ergens ook nog een pipet. Daar kan je ook mee druppelen.

Succes!

Okee bedankt!

Maar als er dus ergens staat "3 druppels in een glas water" bedoelen ze "3 druppels in 30 druppels water"? Anders heb je het wel heel erg verdund.

Juglen, wil je even een filmpje maken :wink:

Doe me na Gadsie:

Neem een glas water, helemaal vol

Doe er 1 tot 3 druppels water in

Drink het op

Ja het is sterk verdunt, maar geloof me, tegen de tijd dat je op 20 zit voelt dat niet zo hoor! Dan doe ik die druppels in een halve liter water, anders wordt ik te misselijk.

Het mengsel van de 3% niet gewoon drinken! Alleen gebruiken om je mond te spoelen!

Om van 30% 3% te maken doe je bij 1 deel 30% 9 delen water.

van 1 deel 30% maak je in totaal 10 delen.

50 ml 30% + 450ml water = 500ml 3%

(als je van 35% naar 3% wilt, doe je er 10,66 delen bij)

Het staat op veel websites fout, vaak staat er dat je bij 35% 12 delen water moet doen om 3% te krijgen. Niet schadelijk maar ik neem informatie dan meteen niet meer serieus.

(rekenwonders kunnen in de vorige reactie op 10,66 klikken, 11 delen is trouwens prima)

Voor het bestrijden van slechte adem schijn je het beste een pasta te kunnen maken van bica, H2O2 (3%) en keltisch zeezout. Ik heb de bica en keltisch zeezout al in een potje met wat water. De H2O2 spuit ik terplekke in mijn mond erbij. Mijn mond reageert altijd direct op dit spul. Speekselklieren gaan gelijk als een gek aan de slag. Slijm achterin mijn keel komt los en de neiging ontstaat te roggelen. Schoonmaken die handel! Enfin, ik heb er wel vertrouwen in, al moet ik zeggen dat ik niet weet of het echt helpt. Ik gebruik het nu een paar weken, maar soms alleen 's avonds. Ik zou het wellicht gewoon standaard 's ochtends en 's avonds moeten gebruiken en niet kinderachtig zijn met de hoeveelheid.

Quote:
Neem een glas water, helemaal vol

Doe er 1 tot 3 druppels water in

Drink het op

Dankje,

Dan heb je idd wel een 0,2% ofzo maar het is vast goed om rustig te beginnen.

Je mag het opbouwen he. Je hoeft niet te denken in procenten als het gaat om de kuur om nuchtere maag, maar in druppels.

Zal ze dan wel een bedankje sturen per mail,das wel heel aardig van ze toch

Ik weet niet zeker of het de bedoeling was, ik had namelijk met beide Chris en René. Ze beloofden allebei een nieuwe fles, dus ik weet niet of ze van elkaar weten dat ze 1 hebben gestuurd :)

Ik heb ongeveer een maand of 8 een fles van Unlimited Health van 500 ML maar die is nog niet op. Waar ik een half jaar geleden vertrok van ongeveer 10-12 druppels lijkt hij veel minder sterk? Ik hou hem op een donker kastje maar hij is natuurlijk wel regelmatig opengegaan.

Is hij nog wel goed of zal ik gewoon 2x zoveel druppels innemen? Waarschijnlijk is het percentage minder geworden ofzo? Kan dat?

EEn ozotandarts wees me ook op dat je in een week een kuur kan doen door een kop (35%) in een bad te gooien met keltsich zeezout en dat 3x te doen.

@Debsy

Kan het niet zijn dat je lichaam er gewoon anders op reageert na een tijdje? Zo werd ik aanvankelijk misselijk van 15 druppels en nu draai ik er mijn hand niet voor om.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan