H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Dat het percentage langzaam minder wordt kan, maar de helft zal het niet zijn. Dan zou je ook iedere keer het flesje met een sisser open maken.

Je kan verder opbouwen,

wel even oppassen als je een nieuw flesje koopt..

Het percentage is te bepalen, maar alleen als je scheikunde spullen hebt liggen:

http://pyroforum.nl/topic/1776-kmno4-h2o2/

Als iemand een makkelijke manier weet graag, hoeft niet heel nauwkeurig.

Ik heb H2O2 35% foodgraded gekocht. Op het etiket staan enkele waarschuwingen, waaronder:

- Schadelijk bij inslikken.

- Kan irritatie van de luchtwegen veroorzaken.

Dat begrijp ik niet helemaal, aangezien het juist gebruikt wordt om het lichaam beter te maken.

In de 35% vorm is dat inderdaad het geval. Verdunning door enkele druppels in een glas water lost dat op.

Ik krijg net over de mail van iemand een vraag of er meer mensen zijn die moeilijkheden ondervinden bij het bestellen van H2O2 bij Hinmeijer. Zij is niet de eerste, hier op het forum zijn er ook een paar mensen die problemen hebben ondervonden.

Ze zijn nog steeds goedkoper dan Unlimited Health in Amsterdam maar als je bij Hinmeijer besteld hou er dan rekening mee dat het traag kan verlopen. Bij Unlimited Health betaal je € 24,95 voor 500ml, dat is 2x zoveel als bij Hinmeijer.

Ik heb overigens zelf dit adres voor H2O2 aangedragen maar ik voel me niet verantwoordelijk voor de vertraging en/of problemen, een ieder mag bestellen waar hij/zij wil. De mensen die de firma runnen leken mij toegewijd en enthousiast maar in de praktijk blijkt het dus anders.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus kijk zelf waar je de H2O2 bestellen gaat.

Lia

Je hoeft je ook zeer zeker niet verantwoordelijk te voelen. Het is jammer dat de opstartproblemen door en door blijven gaan en er structureel niet echt iets lijkt te veranderen.

Ik wil even laten weten dat ik bij mijn bestelling enkele maanden geleden helemaal geen probleem heb ervaren. Werd zeer snel en keurig verpakt geleverd. Dus het is niet alleen maar kommer en kwel.

Ik heb ook geen problemen gehad bij de bestelling. Binnen 2 dagen werd de H2O2 bezorgd.

Daarom kunnen mensen dus ook kiezen. Helaas heeft Hinmeijer nu wel een aantal slechte recensies te pakken. En ik kan me goed voorstellen dat je heel erg schrikt als je de fles uitpakt en je zit helemaal onder wit spul dat niet af te wassen is. Of in het geval van Gadsie, geen idee wat voor % je in je fles hebt en maar hopen dat het foodgrade is.

Zelf zijn mijn ervaringen nou ook niet je van het... Maar gelukkig doe je lang met een literfles!

Ik heb geen ervaring met Hinmeijer, maar voor zover ik heb gelezen is het iedere keer goed gekomen, soms duurde het wel even.

In het geval van Gadsie:
Quote:
Vandaag twee nieuwe flessen met etiket gekregen, zo'n misverstandje vind ik niet zo erg [:)]

De waarschuwing van Poekie vind ik wel goed hoor.

Ik zie Hinmeijer voor de ervaren h2o2 gebruiker,

de eerste keer kan je misschien beter bij unlimited health bestellen.

Goedendag beste lezers, mijn bestelling h202 35% foodgrade bij Hinmeijer. Ik breek mijn hersens over de vermelde inname berekening. Hoeveel druppels zou er nu op 1 ltr water gedaan moeten worden? Ik had begrepen dat het bewaard moet worden in een glazenfles. Ik denk even aan een pipet voor de drp. volgens mij heeft die vaak een rubberen knijp dop om de vloeistof op te halen en lepels is dat wel een goede combinatie met h202 35%? Ik ben van plan om een ltr te bestellen, de prijs komt all in toch op €42,47 doe ik het wel goed? Ik hunker naar info: ben al jaren met mij gezondheid aan het knoeien, vaak ben ik zo opzoek dat ik er geen steek mee opgeschoten ben! Hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik dus ook gewoon niet! waarschijnlijk de ene na de andere link! Ik zit soms uren te lezen hier en uiteindelijk pik ik niet de info op die ik nodig heb! Ik maak aantekeningen op briefjes en in word en kan er dan nog niet veel mee! Ik heb een concentratie probleem en chaotisch gevoel waardoor dat niet goed lukt. die H202 heb ik nodig tegen bacterie in de wortelschachten tandwortel.

@ Brenda.

Ik denk te snappen uit je vraag hoe je een 3% oplossing moet maken??

neem b.v. een borrelglaasje en schenk daar de 35% oplossing in.

Gooi in een fles en doe er daarna 11 van dezelfde glaasjes water bij,

dan heb je een 3% oplossing die je voor je tanden kunt gebruiken.

Dan heb je wel geen liter...maar als het op is maak je gewoon weer

dezelfde nieuwe hoeveelheid.

Wil je het ook gaan innemen??

Doe dan wat 3% in een glazen pipetflesje en begin met 1 druppel per dag in een

glas water.

Ikzelf bestel mijn waterstofperoxide altijd hier

http://www.unlimitedhealth.nl/shop/...0hsh3m1hkh25fut5ku6ld3&x=-338&y=-1568

Is misschien wel war duurder maar minder ingewikkeld gedoe.

hoop dat je hiermee geholpen bent,

groet,

Dia.

Ik denk nu dat je er mee gaat spoelen.

Met spoelen neem je ook wat H2O2 op, dat is goed, maar ga de eerste dag niet meteen meerdere keren spoelen.

Als je meerdere keren per dag wilt spoelen kan je dat opbouwen.

goedendag behulpzame mensen! Ik ben een beginneling en zeker het h202 35% foodgrade best wel enge bezigheid vind. Als ik bedenk hoeveel rommel wij via de "gecontroleerde" wegen binnen krijgen, dan is het menselijk lichaam een gigantisch krachtig mechanisme om het zo goed mogelijk door te laten functioneren. Ik wil de h202 gaan gebruiken om hier als advies gekregen: het te spuiten tussen tanden en tandvlees om een bacterie te bestrijden die in de wortelschacht van de tanden zit, hier wil ik ook graag de benodigde verdunningshoeveelheid H202 35% voor weten. Ik dreig mijn tanden te gaan verliezen volgens de tandarts als ik niet de behandeling laat uitvoeren die tussen de €1500,= á 2000,=! Het punt is dat ik geen vertrouwen meer heb in de reguliere tandarts, ik loop al wat jaren met klachten en vervolgens de laatste keer! Ik dacht een gaatje te hebben, na een foto genomen kreeg ik dat bericht. Hoe kan dit? ik kreeg voorheen allerlei verklaringen, doorverwezen naar een mondhygiëniste! Ik heb hier geen vertrouwen meer in! Ik zal veel doen om mijn tanden te behouden het vertrouwen ben ik verloren. Ik heb een tip hier gekregen van een tandarts (kinder)daar gaan ik mijn info halen. Fijn weekend

@ Brenda,

13 jaar geleden zei de kaakchirurg ook tegen mij dat m'n tanden eruit zouden vallen.

Nou...ze zitten er nog in hoor.

Heeft de tandarts een kweek genomen van de bacterie die in je tandschacht zit???

Als n.l. de mondhygieniste niet heeft geholpen..(het schoonmaken van pockets) dan nemen

ze vaak een kweek en krijg je als het i.d.d. een bacterie is hoge dosis anti-biotica.

Wil de tandarts nu een z.g. flap-operatie doen???

13 jaar geleden bestond dit forum nog niet, maar ik heb toen goede resultaten behaald

met dit spul

http://www.bomboral.com/

Kun je ook in een spuitje doen en tussen je tanden en tandvlees spuiten.

Misschien vind je dit minder eng dan waterstofperoxide.

Bovenstaand spul dood alle bacterien in je mond...ook de goeie, maar die komen zo

weer terug.

Ook fijn week-end,

Dia.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug