H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

De food grade waterstofperoxide 35% heb ik bij Hinmeijer besteld en is prima verlopen na 3 dagen binnen: dag van tevoren een email dat het hoogst waarschijnlijk volgende dag zou geleverd worden.. en dat was ook zo!! :D

Hoera! Nog een positief bericht voor hinmeijer! Zaterdag avond laat besteld en vandaag al binnen. Dus binnen 2 werkdagen. Bedankt!

Ik ben van plan food grade waterstofperoxide 3% te kopen om 2 maal daags mijn mond mee te spoelen (3-5 minuten). Omdat ik vroeger een beugel heb gehad, heb ik aan de achterkant van zowel mijn boven- als ondergebit een spalkje. Nu zag ik dat waterstofperoxide ook gebruikt kan worden als nagel remover. Dit doet het vermoeden rijzen dat door het spoelen met H202 wellicht mijn spalkje los zal laten. Als het de lijm van een nepnagel kan verwijderen, kan het immers ook de lijm van mijn spalkje aantasten, zo luidt mijn redenering. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of meer van weet? Mijn dank is groot!

Gisteren besteld en betaald en laten leveren naar Belgie daar naar Spanje me voor 1l 35% 95euro zou kosten. (nu nog steeds 57euro), mar ik vind voorlopig geen goedkoper alternatief.

@JVG

voor Spanje kun je beter bestellen bij www.bobbyshealthyshop.co.uk. Ikzelf woon in Frankrijk en kreeg de flessen in zeer goede, sterke verpakking afgeleverd 4 dagen na bestelling. Prijs en transport is £45 = 54€. Misschien goed voor jou. Succes

wacht al een maand op de h202, nemen de telefoon niet op en terug mailen is ook een te grote moeite.. denk volgende keer toch maar bestellen bij unlimitedhealth oid..

Oh, ik heb recentelijk een goede ervaring gehad. Het lijkt er wat grillig aan toe te gaan bij de firma Hinmeijer? Bij mij was het er namelijk met een dag of 4. Dat staat toch in contrast met een maand.

Ja dat is zeker jammer, als ik dit forum niet had gelezen, had ik me nu al zwaar opgelicht gevoeld.. maar ik wacht gewoon af.. :-p

Overigens heb ik 500 ml foodgrade 3% besteld, deze is E 0,36 duurder bij unlimitedhealth, dus voortaan weet ik het wel

Ik heb vorige week donderdag bij Hinmeijer de 1000ml foodgrade 35% besteld en deze is vandaag geleverd. Morgen ga ik beginnen met 1 druppel 35% in een glas water met sole. Normaal gesproken maak ik een liter yoghurtsmoothie, om mee te nemen naar het werk, en wil hier dus 4 druppels 35% aan toevoegen. Kan dit zonder consequenties? Als ik een "vroege dienst" draai (6.00-14.00) dan maak ik de yoghurtsmoothie alvast de avond ervoor ivm het lawaai van de blender :D. Als ik hier s'avonds 4 druppels H2O2 35% aan toevoeg wat gebeurt er dan met de "kracht" van H2O2?

Quote:
Als ik hier s'avonds 4 druppels H2O2 35% aan toevoeg wat gebeurt er dan met de "kracht" van H2O2?

De oxidatie van voedingsstoffen in de smoothie lijkt me ongewenst.

Net als de reactie van H2O2 met vetten (zie ander H2O2 topic).

Beter niet binnen een uur voor en twee uur na het eten.

Op een lege maag zeg maar.

@ Maurik:

Owh, trouwens, wat je kan helpen is een thee- of handdoek onder de blender liggen.

Wordt ie wat stiller van.

Ik zie dat Mike wel 4 druppels 35% H2O2 toevoegd aan z'n yoghurtsmoothie, dus ik neem aan dat het wel kan?????

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan