Hack

Lievergezond,

je had je reactie geplaatst in een andere topic. Ik heb geprobeerd je post te verplaatsen hiernaartoe, maar dit is falikant mislukt. In ieder geval goed om te weten dat je op bovenstaande topic doelde.

Mike
 
hoi Mike,
het viel niet mee om het voor elkaar te krijgen, had het maar even laten rusten. Na veel vet eten :>)) lijkt het dan toch gelukt, ik heb geld gedoneerd! pfff
 
hoi Mike, bedankt in elk geval nog voor dat je de rubriek ¨kanker¨ onder de aandacht bracht omdat deze kennelijk nog niet ter ziele was, wat ik vreesde eerder. Ik dacht dat ik je daarvoor al bedankt had, maar misschien is dat die reactie van mij die in een verkeerde rubriek geplaatst was.
 
Oja, nog een vraag voor Mike / Wim: ik neem aan dat als ik zie dat een berichtendraad of iemands voorsteltopic verwijderd is, dat alleen jullie dat gedaan kunnen hebben toch?
 
Nee. We doen niet aan censuur. Er zijn topics 'verdwenen', maar ons beleid is dat het te veel werk is om alles standaard terug te zetten, maar als je iets mist kun je dat ons laten weten en dan zetten we het op verzoek terug.

Mike
 
Mike, Ik merkte gisterochtend dat eerst het voorsteltopic van Johanna nog bestond en een half uur later was het ineens weg en het is weggebleven. Persoonlijk vermoed ik dat dit geen initiatief vanuit het webbeheer betreft.
 
Een ex-vegetarier die onlangs het boek van Price heeft ontdekt, klinkt als dezelfde persoon. Wim, kun jij kijken of het IP-adres overeenkomt?

Mike
 
Dat dacht ik al. Mysterie opgelost, ze heeft zich opnieuw ingeschreven onder een andere forumnaam.

Mike
 
Hoi,

ik probeer een reactie te plaatsen bij kwikontgifting van watisgezond, maar het lukt al meerdere keren het niet. Ik verstuur het maar het wordt niet geplaats.
 
Op het vorige forum had ik een topic gemaakt met de naam koeientuin of vrijloopstal. Ik weet niet meer precies welke van de twee. Is het veel werk om dit topic terug te plaatsen?
 
Wim, ik heb ook weer een gevalletje spam waarschijnlijk. M'n post in het topic 'kwikontgifting' wordt niet geplaatst. Kun je dat even nakijken?

Bedankt.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.908
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan