Hack

Goed dat je me hieraan helpt herinneren! Ja, we hebben ernaar gekeken. Dat kan alleen met een zakelijke PayPal-account en om juridische redenen heb ik deze niet geopend. Ik zou dan omzet genereren en dus financieel baat hebben bij de donaties, waardoor ik gemuilkorfd wordt omdat ik dan geen 'onwetenschappelijke' gezondheidsclaims mag maken. Fijn he, zo'n 'vrij land'?

De donaties druppelen nog maar mondjesmaat binnen, dus bij deze een hernieuwde oproep om mij te helpen de kosten van de hack en van dit forum te dekken.

Mike
 
Zojuist naar draagkracht bijgedragen!

Zou mijn voorsteltopic ook terug geplaatst kunnen worden als er eens tijd over is? "Finally-true-answers en haar gezin stellen zich voor". Merci
 
Elmo, ruud, webmaster, anoniem, modderbaard, fatsnotbad. Er zijn in oude topics ook berichten die van user-name gewisseld zijn.

Tis maar dat Mike er vaak z'n naam onder zet, maar je moet wel een beetje puzzelen voordat je weet wie bij welk bericht hoort.

Maar Elmo en Ruud, dat kan nooit per ongeluk zijn gebeurd.
 
Inmiddels worden de vermoedens die we koesterden over de mogelijke dader(s) steeds meer bevestigd. In een eerder stadium in dit draadje heb ik deze al geuit onder de noemer 'een goede verstaander...'. Het is inderdaad allemaal geen toeval, dit is een gerichte aanval geweest die men waarschijnlijk zorgvuldig heeft voorbereid en vervolgens heeft ingezet direct na het laatste congres.

Mike
 
Volgens mij heeft Google iets met het forum gedaan, want je komt hier nog maar met moeite op uit lijkt het. In elk geval is onze fantastische google-ranking eraan.
 
Dat ligt niet aan Google. Eerst was de URL: www.westonrpice.nl/forums/topic, maar nu is het: www.westonprice.nl/topic, zonder 'forums'. Google pakt het vanzelf weer op en eerlijk gzegd vind ik het nu wel lekker rustig zo, want een hoge Google-ranking betekent ook een grotere kans op mafkezen die hier de boel komen vervuilen.

Mike
 
De zoekopdracht 'Weston Price forum Nederland' levert ook geen resultaten op.
Het kan een probleem zijn bij Google, een bewust actie van Google of iemand anders.
Het komt ook worden veroorzaakt doordat veel pagina's vanuit de zoekresultaten van Google een 404 error geven. Ik weet niet of Google dan na een tijd alle resultaten verbergt, maar het zou zomaar kunnen. 404 errors zijn in ieder geval niet goed voor de vindbaarheid in zoekmachines.

Yahoo komt nog wel met zoekresultaten van dit forum, maar met een oude URL.
Bijvoorbeeld https://www.fatsforum.nl/forums/topic/orgaanvlees/ in plaats van https://www.fatsforum.nl/topic/orgaanvlees/

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/orgaanvlees/ geeft een HTTP 404 Not Found error. Als zoekmachines zoals Google bij het doorzoeken van een pagina vaak een 404 error krijgen wordt dit uit de zoekresultaten verwijderd. De pagina bestaat namelijk niet meer, dus waarom zou de zoekmachine er nog naar verwijzen.

Ik heb het al een paar keer eerder hier geschreven: met een htaccess rewrite kan de beheerder van de website de oude URL met /forums/ laten doorsturen naar de nieuwe URL zonder /forums/.

Dit wordt dan dit (uit mijn hoofd):

RewriteEngine On
RewriteRule ^forums/topic/(.*)$ topic/$1 [R=301,NC,L]
 
Ik vind echt helemaal niks meer van het forum met google.

edit Edwin heeft dat ook al vastgesteld en heeft er meer kaas van gegeten.
 
Ik kies voor een langzame 'wederopbouw'. Zoals gezegd, Google pakt het vanzelf wel weer op. Nieuwe mensen weten het forum kennelijk toch te vinden en ik vin het goed toeven met de bestaande forumleden. Over een half jaartje zullen we weer volop via Google te vinden zijn. Ik vind het allemaal wel best.

Mike
 
Ik ga gewoon naar de website van Mike en klik dan op forum en dan ben ik er meteen, want anders is het niet meer mogelijk.
Maar zoals je ziet, lukt me dit op deze manier goed.
 
Je kunt 'm ook in favorieten zetten oid Dorothé. Dat je er helemaal niet meer komt via Google is toch echt iets van de laatste dagen, ik blijf het vreemd vinden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan