Hack

Heeft dit niet te maken dat de servers van Google de website + alle sub pagina's opnieuw aan het indexeren is? Ik gebruik namelijk altijd https://www.startpage.com als alternatief voor Google (gebruikt wel de search-engine van Google), en die vind inderdaad ook niet gelijk het forum als je zoekt op "weston price nederland" of iets in die richting. Wat voorheen wel was.
 
Heeft dit niet te maken dat de servers van Google de website + alle sub pagina’s opnieuw aan het indexeren is?

Exact, Jeroen, en over een halt jaartje zijn we weer 'all over Google', dus ik maak me geen zorgen.

Mike
 
Ik vroeg me af of er te achterhalen is welke leestekens in url's er voor zorgen dat er delen tekst verdwijnen of hele links niet plaatsbaar zijn in berichten?

Zeg maar een soort gebruiksaanwijzing voor de do's en dont's van de forum software
 
We zijn nog zelf alles volop aan het ontdekken. Vaak maken forumleden zelf fouten, door bijv. URL aan te klikken i.p.v. de link simpelweg in de post te copy-pasten.

Mike
 
Bij de volgende onderwerpen beland ik na het aanklikken van de link naar het laatste bericht toch altijd weer op de eerste pagina van het onderwerp en dus niet bij het laatst geschreven bericht:

-vaccinaties
-de relatie tussen mensen en varkens

 
Dank je Mike, als jullie maar op de hoogte zijn dan komt het vast uiteindelijk een keer goed. Of niet, dan is het gewoon even extra klikken wat ook geen ramp is ;)
 
Het lijkt of ik niet kan posten in het vaccinatie topic omdat er bepaalde woorden in m'n post zitten die geweigerd worden.

Als ik het woord 'test' post, lukt het wel en als ik dan die post bewerk en m'n oorspronkelijke tekst erin plak en weer post, is de hele post verdwenen!

Raarrr...

Mark
 
Klopt. Je wordt vermeld als de laatste persoon die daar heeft gepost, maar je post is niet zichtbaar. Wim?

Mike
 
Reacties van Watisgezond waren als spam aangemerkt. Eentje vrijgegeven.
Ik kan zo niet zien op welke woorden het filter test.
Wim
 
Heb van de laatste weken meer spam terug gezet.
Als het goed is 'leert' het spamfilter als de berichten toch worden goedgekeurd.
Van langer geleden wordt het verwijderd, is nu achterhaald.
Wim
 
Ik zie dat oude posten van mij onder forum naam Elmo worden gezet, het is dat mijn naam 'Lia' er onder staat dat ik zie dat het van mij is.

En voorheen als je op mijn naam 'poekie' klikte kwam men op mijn site: www.voedingisgezondheid.nl, dat is niet meer?

Lia
 
Er is inderdaad met forumnamen geschoven door de software. Het is onbegonnen werk om alle Elmo's weer te veranderen in Poekie, want dat moet per post per topic. De mogelijkheid om via de forumnaam door te klikken naar je website wordt door de huidige software niet meer geboden.

Mike
 
okido, je vroeg in een ander topic wanneer we weer in het land zijn maar we zijn alweer 1,5 week thuis, ook weer leuk.

Lia
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.908
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan