Hack

Ik begrijp echter dat er nu geen optie meer is om via email op de hoogte te kunnen worden gehouden over reacties op posts?

Dat was in de oude situatie ook al ruime tijd zo en dat vond ik ook erg jammer.

Ik blijf ook liever “subscribed” op topics die ik graag volg.

Ja en dat was zaterdag wel mogelijk .
 
Ik gok dat het "via email systeem" nogal veel e-mails genereert en dat het daarom uit is gezet.

Via "Favoriet" kan je wel topics volgen via je profiel.
 
Bij mijn geplaatste reacties staat als gebruiker nu nog steeds anoniem.
Herkennen meerdere forumleden dit?

Heel herkenbaar verhaal. Voor nieuwe bezoekers is het dan ook moeilijk om te achterhalen bij wie ze eventueel aanvullende informatie over een bepaald onderwerp dienen op te vragen. Tevens is de profielbeschrijving van de bijdragers grotendeels weg.


 
als ik op 'Weston Price Forum - Nederland' boven aan de pagina klik hoor ik toch op home te komen? ik krijg dan een error.. internal server error.
ik kan dus niet in de cluster lijst komen van voeding, woonkamer, voorstellen.
 
Dat heb ik ook op mijn pc die internal server error (501 ofzo) niet op de telefoon. Wel irritant.
 
De internal server error verschijnt als er via https://www.fatsforum.nl/ wordt doorverwezen naar http://forum.westonprice.nl/forums/
Dat had ik ook.

Ik denk dat er een oude redirect wordt gecached in de browser. Even de browser cache leegmaken en het probleem is waarschijnlijk opgelost.
Smartphone browsers slaan meestal niet zoveel op in een cache, waardoor je er minder last van hebt.
 
Wayback machine. Hier heb je de mogelijkheid om terug te kijken naar 18 december 2014.
Topic over Relatie mens varken tot pagina 48 is beschikbaar. Misschien is er een mogelijkheid om deze pagina op te slaan of met HTTrack de website te kopieren
 
Ik ben niet een actief lid, maar kom wel bijna dagelijks op het forum en lees/leer veel. Ik ben erg. blij dat het forum weer in de lucht is. Ik hoefde trouwens geen nieuw paswoord aan te vragen, kon gewoon inloggen met mijn oude.

Groetjes Lia
 
Ik sluit me aan bij alle vorige schrijvers; super dat Mike en Juglen 't weer allemaal op de rit gekregen hebben!! Als 't forum er uit ligt merk je pas hoe vaak je gewend was om even wat na te kijken.
Ik kon ook als voor de hack zo inloggen zonder nieuw paswoord.
 
Jp/Edwin of andere expert ;) , ik heb met jullie aanwijzingen netjes cache gewist, maar nog altijd die 500 internal server error, nog andere suggesties?
 
Tanja,

Computer opnieuw installeren ;)
Iets anders dan de cache leegmaken kan ik niet bedenken.
Welke browser gebruik je?

Berichten zijn nu tot 5 minuten na het plaatsen aan te passen. Kan dit worden verhoogd naar een uur, zoals op het oude forum?
 
Edwin, ha ha, zo erg is het nu ook weer niet, krijg dus alleen die melding bij startpagina van het forum waardoor ik nu de verschillende afdelingen apart moet bezoeken, ik gebruik Mozilla Ff
 
De mogelijkheid om aan te passen zou wel heel handig zijn ja.
Kan dat weer ingeschakeld worden? Mike? Of een andere wizzkid :)
 
De mogelijkheid om aan te passen zou wel heel handig zijn ja.
Kan dat weer ingeschakeld worden? Mike? Of een andere wizzkid

Ik heb het geprobeerd, maar ik kan nergens vinden waar deze functie zit. Ik ga het Juglen vragen. Ook de smileys moeten terug.

Mike

 
:-) :-D :-( :-o 8-O :-? 8-) :-x :-P :-| ;-)
:lol: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :mrgreen:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan