Quote:
Dus jij bent de boosdoener waardoor ze gelijk was uitverkocht????????? [:lol:] Goed bezig! Ik moet denk ik eens met Ad gaan eten. Als ik alleen de zult al zie hoef ik m niet. Maar met Ad durf ik vast mijn eet-demonen onder tafel te eten!
Ik vindt wat er in de vriezer zit lekkerder dan wat er in het pakket zit, dus 1 pakket en veel uit de vriezer is voor mij ideaal [
]
Ja ik rijd niet naar Breda voor één pakketje he ;-) Ik heb het allemaal zo in de vriezer gezwierd, ik eet er zuurkool en augurken bij en ik zal nog wel eens wat in het azijn leggen. Als je zult eet moet je aan worst denken, en niet aan varkenskop ;-))) dat helpt.
Wild zwijn is lekker! dat kun je nu bij poeliers kopen.
Mijn moeder voert haar katten vers vlees, heel veel wild, ze heeft vriezers vol karkassen van fazanten, eenden, hazen etc etc, daar zijn dan bijv de filets afgesneden en verder niks, dus de ingewanden zitten er nog in, het is allemaal wild (zitten nog kogeltjes in) maar om bouillon van te trekken of iets dergelijks lijkt het me niks als de ingewanden er ingezeten hebben? Iemand die daar verstand van heeft? Ad?