Hallo gezondliefhebbers - voorstellen Gezondheid

Nou, ik heb in elk geval een doel, ik denk dat ik dit jaar maar eens bij de jongerengroep ga aansluiten die net als ik in de Wajong zitten zodat ik meer sociale contacten en meer levenservaringen op zal doen.

Gezondheid,

 
De vraag is wat. Ik heb biophotonen gedaan (lichtstaafjes), tegen vaccinatieschade aan organen maar het brengt ook hersenhelften meer in balans. Ik geloof zeker dat het helpt, is het ook iets bij autisme?

 
Tja Pike, maar Gezondheid koos er bij zijn "terugkomst" voor om het "spirituele pad" hier op het forum aan en iedere aansporing van mij werd afgedaan. En zoals bekend, ik heb wel een zwak voor Gezondheid, dus kan ik zelfs wat tactvol en afwachtend zijn en zelfs geduldig ;)

Dat zijn dingen die je mag je zelf aan gaan pakken Gezondheid. Ik heb het over een plan van aanpak op het gebied van gezondheid, voeding, ontgiften, ont-vaccineren en weet ik veel wat je allemaal kan verzinnen. Jij hebt een doel richting opbouw, ik denk dat je eerst een heleboel eruit moet gooien (afbreken dus) voordat je kunt gaan bouwen. En eerst jezelf opbouwen, dan kan je daarna "de grote boze wereld" in. Enne, die grote boze wereld heeft ook echt geweldig leuke dingen hoor!

 
Gezondheid, van wat ik over je gelezen heb op het forum wist ik al dat je in de wajong zat. Ik namelijk ook. Grappig hoe gedachtes uiteindelijk werkelijkheid worden.

Tussendoor even een zin voor Mike

Quote:
So nirvana is not annihilation, it's not disappearance into a sort of undifferentiated void. Nirvana is the state of being let go. It is a state of consciousness, and a state of--you might call it-- being, here and now in this life.


Brian

 
Quote:
Jij hebt een doel richting opbouw, ik denk dat je eerst een heleboel eruit moet gooien (afbreken dus) voordat je kunt gaan bouwen.


Zodat ik bij het opdoen van levenservaringen niet door schadelijke stoffen belemmerd wordt die autistische verschijnselen veroorzaken? ja op zich logische gedachte.

Nou, misschien dat ik hiermee kan beginnen?

http://www.vitaminadviceshop.nl/pro...almitaat-500mg-biovitaal-100caps#.UtqlWKxgWUk

Vetoplosbare vitamine C toch? die verdrijft vooral de schadelijke stoffen uit de hersenen.

Gezondheid,

 
Met vitamine c alleen kun je geen vaccinaties ontstoren, wat op zich een goed begin voor je zou kunnen zijn. Zou je zelf niet naar een biofotonen therapeut of een homeopaat willen/kunnen gaan?

 
Op internet heb ik anders wel behoorlijk goede resultaten gelezen van autistische mensen waarbij het echt beter met hen gingen toen ze vetoplosbare vitamine C kregen, ik ga me dan ook hier op focussen.

En ik wil daarna zelf rustig bekijken en lezen wat ik verder nog kan doen, maar ik vind de behandelingen vaak wel belachelijk extreem prijzig dus daar ben ik echt huiverig voor, zeker met Wajong heb ik niet het vermogen om zomaar grote hoeveelheid geld uit te geven.

Gezondheid,

 
Een plan maken is niet je richten op een product. En waar jij op dit moment aan het toevoegen bent, vindt ik het veel interessanter wat je op dit moment tot je neemt. Want ik denk dat het eerst nog in het weglaten zit dan in het toevoegen. Denk aan wat je eet, drinkt, tandenpasta, scheerschuim, douchegel, etc.

 
Quote:
Op internet heb ik anders wel behoorlijk goede resultaten gelezen van autistische mensen waarbij het echt beter met hen gingen toen ze vetoplosbare vitamine C kregen, ik ga me dan ook hier op focussen



Dat is vaak het probleem bij autisme, je focussen op 1 detail.

Je zou je moeten richten op een totaalconcept zoals Alexandra al aangeeft.

Waarin m.i. de darm centraal staat, sanering van de darm plus opbouwen van nieuwe darmflora en ontgifting van zware metalen en eventueel ontstoring van vaccins. Daarnaast een zeer specifieke voedingswijze en enkele gerichte supplementen.

 
Lol, ik kwam even terug om aan te vullen. Maar Pike is me voor.

Inderdaad, je probleem is dat je in de details gaat en door je autisme kan je sowieso het geheel niet overzien. Nu is dat voor "gewone" mensen al lastig, maar voor jou ronduit onmogelijk.

Het beste zou zijn als je inderaad iemand hebt waar je naar toe zou kunnen gaan die meerdere dingen in zijn of haar pakket heeft. Om te beginnen wapf en verder nog wat andere methodieken om je goed op de rit te krijgen. Ik snap dat dat een kostbare bedoeling is, maar alleen ga je het niet redden. Hier kunnen we meekijken, maar ook maar tot op een bepaalde hoogte. En alleen wat jij laat zien.

Maar ik blijf wel bij wat ik eerder schreef, vanuit het hier en nu beginnen, vanuit daar verder kijken. De darm als uitgangspunt in deze is denk ik een heel mooie start met de ontgifting. En nee, je kan dan wel groen poepen, dat is niet voldoende in jouw geval.

 
Aan gezondheid denk ik vooral aan dat wat je in je mond stopt, maar het ligt inderdaad wel wat complexer in elkaar.

Dat wat eten, drinken en fluoridevrije tandpasta kan volgens mij wel zo blijven. Alleen de scheerschuim(scheergel eigenlijk) die ik tot nu toe gebruik kan ik beter laten staan, verder kan ik ook beter stoppen met shampoo en douchegel die ik tot nu toe gebruik en die vervangen met iets wat veel gezonder voor het haar en lichaam is, zoals dat wat in de natuurwinkel te krijgen is.

Verder valt er niets meer weg te laten, ja deodorant maar dat gebruik ik zelden omdat ik dat sowieso rommel vind.

Gezondheid,

 
Jij kan niet naar zelden! Je moet naar nooit. En ik weet zeker dat er veranderingen plaats kunnen vinden op het gebied van eten en drinken. Ik weet zeker dat ik tijdens de weston price dag dingen van mensen ga horen die ik weer kan gaan gebruiken.

 
Van zelden naar nooit, ok.

Ja, er kan wel veranderingen plaats vinden, maar roomboter en kokosolie in smoothie weglaten lijkt mij geen optie.

Nou, ik ga eerst de punten die ik genoemd heb de aankomende week alles aanpakken.

Quote:
Ik weet zeker dat ik tijdens de weston price dag dingen van mensen ga horen die ik weer kan gaan gebruiken.


Ah, ok :-)

Gezondheid,

 
Mooi, maak dat eerst even concreet dan, want ik heb nu geen idee wat je gaat aanpakken :D

En laat het weten als je zover bent dat er een plan mag komen dat overkoepelend is. Dan kunnen we meedenken hoe dat gemaakt kan worden.

 
Shampoo vervang ik met Aloë vera shampoo.

Ook douchegel neem ik die van Aloë vera

Scheerschuim vervang ik met deze

Dit alles haal ik zo uit de natuurwinkel.

Gezondheid,

 
Ik zeg niet dat vit C geen rol kan spelen, maar ik denk niet dat je het alleen daarmee gaat redden. Dat staat ook in het artikel dat je aanhaalde.
Quote:
Sindsdien speelt ascorbylpalmitaat een belangrijke rol in mijn behandelingsprotocol voor autistische kinderen.


Het protocol bataat niet voor niets uit meer dan alleen vit C:
Quote:
CEASE Therapie staat voor Complete Elimination of Autistic Spectrum Expression. Stap voor stap worden alle oorzakelijke factoren (vaccins, reguliere medicatie, intoxicaties, ziektes, etc.) ontstoort met de homeopathisch verdunde en gepotentieeerde stoffen die het autisme veroorzaakt hebben


Als je een aanvullende verzekering hebt wordt er soms een deel vergoed door de zorgverzekeraar, ik denk dat je echt wel een beetje hulp kunt gebruiken. Misschien dat je ouders je daarin kunnen ondersteunen.

De darmen zijn zeker ook heel belangrijk om aan te pakken. Dat er geen gifstoffen bij komen via de verzorgingsproducten is super. Let wel op de ingrediënten, want ook bij natuurwinkels kunnen er nog altijd gifstoffen inzitten, zoals SLS.

 
Ow zo, ja, dat zit er inderdaad veel complexer in elkaar.

Zeker zijn de darmen belangrijk, die zijn zo beetje ook het meest bepalend voor de gezondheid.

Ik kijk wat ik kan doen en wat in mijn vermogen ligt om gifstoffen aan te pakken. Zelf kwam ik gisteren trouwens op het idee om floattherapie te doen, dat is gezien de prijs(ook niet goedkoop maar goed) voor mij nog wel net te doen, zeker als ik dat een keer om de paar maanden(misschien lukt het wel elke maand) heen zou gaan. Floaten is drijven op warm zeezoutwater, dus het lichaam ondervindt geen hinder van zwaartekracht meer en daardoor veel grotere capaciteit voor zelfherstel, werkt erg ontgiftend, ook erg goed voor de bijnieren, voedingsstoffen worden daarna beter door het lichaam opgenomen en ook de hersenen wordt er beter door gevoed.

En ik zal op de ingrediënten letten. Ik kom morgen bij twee winkels langs, ekoplaza en detuinen.

Gezondheid,

 
Hallo gezondheid,

hier een berichtje van een hele verse, ik zal me zo ook even voorstellen.

Kijk eens op de website van Josee van Dooren, http://www.biophotonen-therapie.net/contact.html. Zij werkt met biofotonen om je vaccinaties te ontstoren. Ze is aangesloten bij een beroepsvereniging en je kan, mits je de juiste aanvullende verzekering hebt, declareren bij je zorgverzekeraar.

Je hebt maar een paar behandelingen nodig en desnoods komt ze op locatie.

groetjes goudroes

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.951
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan