Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Ik vond het ook een zeer geslaagde avond met heerlijk eten en goed gezelschap :D

Erg leuk om mensen van het forum te ontmoeten!

En inderdaad net zoals San en Tanja ook al aangeven toch te weinig tijd om met iedereen te praten.

Dus dat moeten we zeker nog een keer doen.

En de curry ga ik zeker ook zelf een keer proberen, kijken of het dan net zo lekker wordt..

@ Tanja, jij hebt toch wel betaald he? We hadden het er nog over om dat niet te vergeten haha!, anders denken ze daar helemaal dat ze een stelletje struikrovers te eten hebben gehad :mrgreen:

Nu ik het toch over struikrovers heb:

Annes, hier de link naar de Darf site waar je o.a. bio lever kan halen :wink: :mrgreen:

http://www.darf.info/pages/barf-artikelen.php

 
Lia, ik gok het er maar op, ik wil mijn berichtje namelijk graag posten. Als je het niet oké vind van de foto's, haal ik ze wel van mijn blog af.

http://ondermoedersvleugels.wordpress.com/2013/05/10/eerste-weston-price-restaurant/

 
By the Way, mijn pagina Onder Moeders Vleugels staat ook op FaceBook, ik nodig jullie allemaal van harte uit om mijn pagina te "leuken " o nee, dat mag ik niet meer zeggen van mijn kinderen. Het moet "Liken" zijn.Het moet namelijk wel overkomen alsof ik populair ben :lol:

 
Leuk stukje, F&M! Jouw man is niet de enige die 'leegloopt' op mijn maaltijden:

https://www.fatsforum.nl/topic/ontgiften/page/3#post-53692

Vet en vocht zorgen ervoor dat er nu eindelijk eens voldoende stuwwerking en doorstroming plaatsvindt!

Mike

 
Hoi Food en Mood,

Als je je zoon nog een beetje aan de lever wil krijgen kan je misschien zeggen dat het een echt 'bodybuilding' superfood is! Als hij zoals je zegt wat gespierder of zoiets wil worden dan is dat een zeer gezonde en goedkope manier.

Ja vreemd dat sommige mensen zo'n reactie hebben op dit soort voedsel Mike.

Ik eet min of meer op een zelfde manier elke dag en had deze morgen weer een perfecte, of zelfs nog betere, ontlasting?!

 
Aha Truus, dus jij bent mijnlijf :-) Ik vroeg me al af wie jij was of waar je mij van kon?

Van het forum dus. Leuk, bedankt voor de oproep om mijn pagina te liken.

 
Ik zit momenteel mijn eigen mulligatawny-soep op te peuzelen van gisteravond. Ik heb gisteren de hele dag gedraaid op 1 liter melkkefir. Wel heb ik tussendoor de soep geproefd in diverse stadia van bereiding, maar dit is de eerste keer dat ik een bord soep eet en ervaar wat jullie gisteravond hebben ervaren. In 1 woord: WAUW, al zeg ik zelf! Ik ben superblij dat-ie zo goed is gelukt! Mijn maaltijden kenmerken zich door twee dingen: een explosie aan verschillende smaken (in dit geval alle 6 de ayurvedische smaken, te weten zoet, zuur, zout, bitter, scherp en wrang, ik proef ze allemaal terug) en het voedsel is zeer verwarmend (terwijl ik dit schrijf wordt het tijd om een raampje open te zetten, omdat ik het goed warm krijg). Ik ben erg blij met het eindresultaat! Het heerlijke rundvlees is overigens Wildernisvlees.

Een blije Mike

 
Chef Mike, wil je het geheime recept prijsgeven? De soep was niet te versmaden! Er zal flink wat vet in hebben gezeten, maar bij mij viel het prima :-)

 
De jarige job........... gefeliciteerd en ik lees het al........ een super avondje lekker eten en gezelligheid voor de herhaling vatbaar!

Fijn poekie dat jullie er ook weer op tijd waren voor deze toch bijzondere avond.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan