Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Hoi San,

Ik woon in Hoogeveen. We kunnen altijd samen reizen vanuit Meppel. Misschien nog meer mensen in het noorden van het land die graag mee willen reizen?

 
Hoi Mike,

Dat zijn berichten, straks wordt het nog Mike Donkers, tv kok. 8)

Gaat-ie net als Jamie Oliver de voeding op scholen aanpakken en zo.....

Gefeliciteerd met het feit dat je je lekker uit kunt leven op voeding en dan daar andere mensen mee kunt verwennen.

Je schrijft: afstanden zijn er niet maar daar moet ik even een kleine correctie op los laten.

We zijn op dit moment 3000 km. verwijderd van Nijmegen. Dus a.s. 4 april zal ons niet lukken. 8O

Maar op de terugweg uit Marokko plannen we een donderdagavond in hoor, zal 9 of 16 mei worden.

Het liefst 9 mei want dan kunnen we je na 24uur feliciteren. Als we dan nog even doorvieren naar 11 mei dan kun je Co feliciteren.

Jullie schelen precies 10 jaar.

Mag het trouwens ook met een camper zijn want die kwam niet in je rijtje voor?
Quote:
Dus: organiseer busreizen, ballonvluchten, vaartochten, kom met een camper, maar DOE IETS!!!


Lia

 
Heel cool Mike!

Lievergezond, wanneer gaan we? ;)

Jacqueline, als je niet met al die jongens gaat, kun je ook met Lievergezond en mij meerijden ALS we een keer gaan (vast wel toch?!). Volgens mij wonen wij namelijk bij elkaar om de hoek... althans... ik woon ook in Leiden om de hoek bij Better Bagels (waar ze brood van Menno verkopen). Jij ook toch las ik in een andere post?!

 
Tanja, dat wordt dan 2x Mike in één week. Kunnen we dat aan? Is dat geen overdosis dan? :P

Reserveer ook een plekje voor Annabella.

 
Mike, ook van mij heel hartelijk gefeliciteerd. Ik ben ook geinteresseerd in niet zulke ingewikkelde recepten.

Liesje

 
gefeliciteerd mike, super leuk!

hey mike als je maar niet zo'n geflipte kok wordt als

gordon ramsay, die loopt te stressen en te vloeken en tieren in de keuken; anders kom ik niet hoor...? ;)

 
Fantastisch Mike!!!!!! Ik wil wel eens zien hoe jij ze bruin bakt!!!!! :D

Ben echt van plan je kookkunsten te proeven. Hoop er dus 9 mei bij te zijn.

 
Wilma, het organiseren van een forumdag lijkt me een fantastisch idee. Gaan we doen!!!!!!!

 
San, ik heb 9 mei in mijn agenda gezet. Kunnen we samen reizen. Wie weet zijn er nog meer. In de auto is er plaats voor 4 personen.....dus nog plek voor 2 :wink:

 
Tanja, 9 mei staat genoteerd. Dank je wel.

Mijn voorstelrondje heb je niet gemist, gaat binnenkort komen.

 
@Annes: mooi zo! Mijn vriend wilde ook wel mee, maar het wordt wat lastig als we tot heel laat oppas voor ons dochtertje moeten vinden. Zullen we alvast mail- en tel.gegevens uitwisselen? Misschien wil Poekie of Mike de mailadressen doorsturen? Wilma er ook bij in de auto, wordt alvast gezellig :-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan