Het eerste Weston Price-restaurant!!!

SUPER Mike. Gefeliciteerd. Mijn zoon gaat een horeca opleiding doen. Stiekem dromen wij ook al van een eigen restaurant in Weston Price Style. Als iemand een plekje over heeft waar we kunnen overnachten komen we ook :wink:

 
Voor iedereen die een goedkope en goede slaapplek zoekt, kan ik van harte Sous Les Eglises aanbevelen in het zeer pitoreske Beek-Ubbergen, niet ver van de ooijpolder vandaan en pal naast Nijmegen. Uit mijn hoofd gezegd kost een 1-persoonskamer 25 euro en een 2-persoonskamer 35 euro per nacht. Bovendien hebben ze daar Duits bier op de tap en gaat de bar pas dicht als de laatste gast weg is EN je kunt met de eigenaars Francien en Martijn afspreken hoe laat je in de ochtend wilt ontbijten! Hoe goed is dat?

Mike

 
Voor wat betreft de vraag of ik ook eten kook voor vegetarische wederhelften: uiteraard zullen er ook vegetarische varianten op het menu staan. Ik ben niet voor niets zelf 19 jaar vegi geweest, dus ik weet hoe ik lekker vegetarisch kan koken!

Mike

 
Prachtig initiatief!Eigenlijk ben ik jaloers van jullie initiatieven en ideetjes!!! Als ik hier begin over gezonde voeding en gezondheid dan bekijken ze me of ik van een andere planeet kom...keizertje

 
Mijn auto is vol, kan ik al reserveren? Lijkt me heel leuk om Annes, San, Wilma en Lia(!)te ontmoeten, maar waar blijft de rest? Dennis, Lievergezond, Haydarpasa, Pike, Thijs, Rapunzel, Gerard, Debsy, Danielle, Jeff, Micave, Alexandra, Iklustvet, Cham, Dudink, Wommes, Bastiaan, Vivianne, Frida (jij woont toch om de hoek) en al die andere die hard forumleden die me nu niet gelijk te binnen schieten kunnen bij dit feestje toch niet achterblijven?

Kan me herinneren dat er al eerder vragen kwamen om weer eens een wp dag te organiseren, nou volgens mij is die spontaan aan het ontstaan als jullie meedoen.

 
Gefeliciteerd Mike !!

Wie weet komen wij 9 mei ook wel die kant op, we zijn dan met ons campertje onderweg en zouden het leuk vinden om jullie eens allemaal te ontmoeten. En we zijn reuze benieuwd naar al dat lekkere eten. :-)

 
Gaaf!!! Wordt dat Mike's Curry met een glas rauwe melk? Veel lekkerder dan dat wordt het niet :D

 
Joehoe!!! :D

Ik heb nu een paar deze link gemaild of er interesse is en ik ga mijn man vragen of we er als gezin (3 pers) ook een uitje van kunnen maken, het is immers een vrije dag op 9 mei. Dan blijven wij (gezin) daar overnachten en hebben dan evt nog een plekje over in de auto.

Hoe meer mensen hoe meer vreugd, toch?

@ Mike, ben jij heel misschien in de gelegenheid om op die avond nog iets over Weston Price te vertellen? Dit voor de onwetenden, mijn man enz dus, onder ons.

 
Quote:
Wordt dat Mike's Curry met een glas rauwe melk? Veel lekkerder dan dat wordt het niet


Mike curry...ja, waarom ook niet? Het is wel mijn beste gerecht en alleen het beste is goed genoeg voor jullie natuurlijk! Maar met een glas rauwe melk? Dat waag ik zeer te betwijfelen. Bij curry hoort maar 1 drank en dat is BIER!

Quote:
Mike, ben jij heel misschien in de gelegenheid om op die avond nog iets over Weston Price te vertellen? Dit voor de onwetenden, mijn man enz dus, onder ons.


Dat valt nog te bezien. Als we die avond de tent vol hebben, heb ik waarschijnlijk mijn handen vol in de keuken. Laat je man anders dit artikel lezen:

https://www.fatsforum.nl/topic/waarom-een-boek-uit-1939-allesbehalve-achterhaald-is

Mike

 
Wilma, wat leuk als jullie er als gezin samen heen gaan. Mocht dit niet lukken dan kun je met San en mij mee.

San, laten wij de e-mailadressen en telefoonnummers maar gaan uitwisselen.

Mike, werk aan de winkel!!!!! :lol:

 
Wij gaan dus als gezin en ik heb inmiddels een 3 pers kamer geboekt bij het hotel wat Mike aanraadt.

Hoe doen we dat met het reserveren in het restaurant?

Lijkt me wel zo gezellig om als groepje te gaan.

 
@Annes: ik wacht het mailtje van Mike/Poekie af! Grappig genoeg zat ik gister in de auto en dacht dat ik wel eens mensen v/h forum wilde ontmoeten. En zie hier, mijn wens wordt direct verhoord :-D

 
Quote:
Hoe doen we dat met het reserveren in het restaurant?


Lijkt me inderdaad geen overbodige luxe, want vol = vol. In mijn eerste post van deze topic vind je in het dikgedrukte persbericht voor mijn lezing van 2 april het emailadres en telefoonnummer van De Waard.

Mike

 
@San: Ik heb Mike al een mail gestuurd. Ook ik heb de laatste tijd geregeld gedacht dat ik wel eens mensen zou willen ontmoeten van het forum. Zo zie je maar weer dat al je wensen kunnen worden vervuld!!!!!! :lol:

 
Echtgenoot is gebeld, verlof is aangevraagd, kamer geboekt, we komen eraan.....

Maar alleen als Mike er 's avonds nog een gezellige boel van maakt (vanaf 24:00) op zijn verjaardag.

Twee violen en een trommel en een fluit want Mikey die is jarig en de vlaggen hangen uit..... :D

We hebben er zin in.

 
Even voor alle duidelijkheid, op 2 april is de lezing + hapjes en op 4 april is alleen de maaltijd + ontmoeting zoals iedere donderdag vanaf dan. Ze zijn dus beiden bij de Waard van Kekerdom.

Op beiden dagen werk ik tot 18u... :-(

En volgens mij gaan mensen op verschillende dagen...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan