Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Ik wil ook graag komen maar ik weet alleen nu nog niet of ik op die datum kan.

Hoe groot is dat restaurant eigenlijk? Als het zo door gaat is het waarschijnlijk vol of niet? :-)

 
Nog 1 keer voor de duidelijkheid: ik kook daar vanaf 4 april ELKE DONDERDAGAVOND koolhydraatarme maaltijden. Er is nu een overduidelijke voorkeur onder forumleden voor donderdag 9 mei, omdat het dan nog vakantie is en ik de dag erna jarig ben.

Mike

 
Ik belde net om te reserveren op de avond dat Mike Donkers komt koken. Die mevrouw vroeg: Hoe weet u dat nou, wij hebben dat pas sinds kort besproken met Mike. Ik zei dat Mike dat op zijn forum heeft gezet en dat ze haar borst maar moest natmaken. Dat er nog veel meer reserveringen gaan komen voor die avond. Ze vond het hartstikke leuk. Ik ook!!!

Maar het meest verheug ik me toch nog op de After party.... 8)

 
ik heb moet werken deze dag, ga er alles aan doen om dit te verzetten.

Lijkt me harstikke leuk om er bij te zijn.

 
Ik wacht nog even het rooster van mijn man af maar als het kan kom ik graag !

 
Waard van Kekerdom heeft 50 zitplaatsen , maar er kan nog een zaal open getrokken orden voor de volgende 60 personen én we hebben nog een leuk zijkamertje voor 20personen.. dus kom maar op. Ik bel mijn tante anders nog wel als het zó druk wordt....

 
Van harte Mike, wat een geweldig initiatief.

Sowieso geweldig om ergens WAPF uit eten te gaan en daarnaast

kan De Waard een soort stamkroeg worden voor WAPF'ers op de donderdagavond.

Donderdag 9 mei lijkt me ook leuk om te komen. Maar ik zal eerst even met het thuisfront overleggen.

Lay jij komt uit Leiden. Wanneer wil jij een keer gaan. Misschien kan ik bij jou aanhaken, want ik woon in Boskoop.

Als het goed is ga je dan over de N11, kunnen we ergens afspreken.

 
ik heb me opgegeven met nog 4 mensen die ik wel of niet mag, we zullen zien haha!

Nu bedenken hoe het moet met slapen enz. wellicht een camping met de vouwwagen.......ik zag in de buurt al een boerencamping.

Afzeggen kan altijd als het niet lukt, ben benieuwd.

we zien wel, ik vind het een super initiatief!!

wel jammer dat de donderdagen eens per maand nu vervallen in schildwolde.

Ik hoor toch het liefst jouw spreken mike, heb bv weinig met frits

ratel

 
fatsnotbad

Moderator

Ik ga het nog druk krijgen volgend jaar!

Mike

1 jaar geleden geplaatst

Mike je hebt het zelf besteld!

Ik lees dit net. Leuk is dit.

 
Liefst ook lieve meisjes die nog single zijn :wink: ( maar dat vraag ik niet hij erg hè, dus niet verklappen).

Dat scheelt straks weer een hoop gedonder met een schoondochter die alleen maar junkfood klaar maakt en voeding die stijf staat met transvetten en suiker. Junkfood dus!!!

 
Mike, van harte met je vaste avond in de Waard! Ik ben erg benieuwd naar je kookkunsten en zou graag op 9 mei langskomen om ook de andere forumleden te ontmoeten :D.

Komt er toevallig ook iemand langs Delft met de auto? Als arme student ben ik toegewezen op mn fiets of het OV :wink:.

 
Wij komen hoor op 9 mei, ik heb net een mailtje naar 'de waard' gestuurd.

Leuk, om andere forumleden te ontmoeten.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.176
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan