S
Sailor
Guest
Nee das 450 km lopenNogal
Je woont zeker toch wel ergens in de buurt van Marseille @Sailor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee das 450 km lopenNogal
Je woont zeker toch wel ergens in de buurt van Marseille @Sailor?
Vindt je het gek, als ik klimaat was ging ik ook op de loop voor robot JettenMist, alleen maar mist, sinds Jetten minister van klimaat is geworden
dat is die verstikkende deken van stikstof denk ikMist, alleen maar mist, sinds Jetten minister van klimaat is geworden
In commentaar eronder wordt verwezen naar Het Gewelf - Genesis 1:16-17De video, ik weet niet hoe die daar van te halen, maar we leuk
Als ie rond is dan vielen we ervanaf nooit gehoord van zwaartekracht meneerDe video, ik weet niet hoe die daar van te halen, maar we leuk
En vooral niet gaan stemmen zodat er niets veranderd, wat een gekken lopen er toch rondAls ie rond is dan vielen we ervanaf nooit gehoord van zwaartekracht meneer
Kun je een verslag doen, iets te lange video om te kijkenVanaf 2.09 u. Waar er heden veel over te doen en gesproken word: 666. van af +- 3.43 u. komt 666 en wat daar bij komt kijken telkens weer terug en, nee, niet over de aarde die plat is
Ewaranon, - Zoeken Video's
www.bing.com
Is de aarde rond dan? Meen je nietKun je een verslag doen, iets te lange video om te kijken
Dat gelovers in de grote Pannekoek hier tijd voor hebben
Rond as een pannekoekIs de aarde rond dan? Meen je niet
BrrrrrDit kan ook weer naar het ronde archief, zonde weer van papier en postzegelBekijk bijlage 9765
Nee joh, ik denk niet dat het veel kwaad kan.Brrrrr
Weet iemand of hier meer bekend over is qua bijwerkingen als ze je een uitstr ijkje nemen? Want ik geloof niet in de goede bedoelinge
Dat ik dan ook precies de reden dat ik me heb afgemeld voor alle bevolkingsonderzoeken. #ikdoenietmeermeeMeestal verdwijnt dit gewoon weer. Maar als het ontdekt wordt, ben je de sigaar en raak je in zgn medische mallemolen verzeild.
ik doe ook geen gezondheidschecks voor al die onderwerpen.Helemaal mee eens. Geen mammografie, geen uitstrijkje, geen poeponderzoek, geen eye-scan, ja die kwam vorige week hier langs via de huisarts.
Wel tandarts, bioresonatie checkup en gezond verstand