Het grote bedrog

Nee joh, ik denk niet dat het veel kwaad kan.
Alleen ja, als ze wat vinden, dan moet je goed bestand zijn tegen het angst zaaien dat je morgen zonder bedenktijd aan de chemo moet o.i.d.
Goede bedoelingen: reken daar verder niet op.
Volgens Dr W. H. van Ewijk, scheikundig farmacoloog en ervaren op het gebied van wetenschappelijk en klinisch onderzoek, krijgt ieder mens in z'n leven 14/15 keer kanker of daaromtrent. Meestal verdwijnt dit gewoon weer. Maar als het ontdekt wordt, ben je de sigaar en raak je in zgn medische mallemolen verzeild.
ooit, lang geleden las ik over een Nederlandse dame (ben haar naam helaas kwijt), die woonde tijdelijk met haar man in een huisje in een tuin bij artsen echtpaar. Hij (arts) was gynecoloog en zei laboratorium medewerkster. Zij zei tegen haar man, ik zorg ervoor dat jij je leven lang genoeg werk zult hebben. En toen is het uitstrijkje gebruikt gaan worden.....

ooit, lang geleden las ik over een Nederlandse dame (ben haar naam helaas kwijt), die woonde tijdelijk met haar man in een huisje in een tuin bij artsen echtpaar. Hij (arts) was gynecoloog en zei laboratorium medewerkster. Zij zei tegen haar man, ik zorg ervoor dat jij je leven lang genoeg werk zult hebben. En toen is het uitstrijkje gebruikt gaan worden.....
Ja dat is het vderhaal van Pleun Snoek, dat staat hier ook ergens op het forum https://www.fatsforum.nl/threads/zorgverzekering.1291/page-17#post-354648

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan