Lumbrokinase is a thrombolytic natural treatment for cardiovascular problems, which also dissolves scar tissue, fibrin proteins and blood clots.
nattokinasehearthealth.com
Deze kende ik niet. Lijkt me niet ideaal.
Ik heb wel ooit gebruikt serrapeptase.
Verder verschillende soorten, kijk eens bij De Roode Roos.
In grote lijnen kan ik zeggen dat ik veel supplementen heb gebruikt maar niet weet welke mij beter hebben gemaakt.
Enzymen zijn de enige waar ik daadwerkelijk iets van voelde. Diaree-klachten werden beter/minder.
Lees eens mijn laatste bericht op poliepen.
Ik weet bijna zeker dat ik nog candida heb. Rond mijn pubertijd kreeg ik antibiotica en ik wist niet dat dat antibiotica was. Tot mijn 50e. Het was tegen puistjes. Ik had geen computer en nam aan dat alles wat dokters deden oke was. Daarna orthomoleculaire artsen bezocht maar niemand zei dat ik candida had of kon hebben. Ik had ook geen darmklachten. dus geen reden om dat te veronderstellen.
Voor mijn operatie wilde ik een ontlasting-onderzoek hebben. Vond huisarts niet nodig. doen we niet.
Zelf gedaan bij arts v. As. en ze vertelde dat ik candida had. toen een half jaar darmen stilgelegen door een stoma dus heeft lekker kunnen woekeren.
Mijn kleinkind heeft ook puistjes en krijgt ook antibiotica. Zeer tegen mijn wil.
Hoe kom jij aan candida?