Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

De dame van de apotheek zet vast grote vissenogen op als je het zegt. Ben benieuwd naar je waarde.

AAAH ik krijg het echt van zulke berichten. Dat ze eens testen op pesticiden ipv op voedingsvezels! Dat programma Telefacts is echt laagbijdegrondse journalistiek. Sensatiegericht en niet eerlijk.

Off topic ,maar misschien ook niet.

Op mijn werk heb ik zojuist met eem amerikaanse gesproken.Het begon met I want to lose weight. Wel dan vraag ik natuurlijk hoe het met eten zit.OH,mostly organic watching gmo etc. Aha,dus ook bekend met monsanto. Ja ,pas nog een mars ertegen meegelopen in Oregon.

Ik heb haar informatie gegeven over de weston price foundation en ze vroeg naar adresjes in de buurt voor rauwe melk.Kijk , dat zijn nu de leuke momenten die kunnen ontstaan na een vraagje over afvallen(ipv hoeveel kcal. mag ik eten etc.).

ad

Deze is wel off topic maar wel ....vul zelf maar in.

Ik hoor zojuist op de radio dat er jongeman die bij een straatrace om het leven kwam opnieuw begraven is, nu met hersenen!!!!Deze waren ze ivm onderzoek vergeten terug te plaatsen!!

Ik ga geen verder commentaar geven maar er komen een paar traantjes(zie hiervoor mijn post in een ander topic over huilen).

ad

Waarom in godsnaam halen ze die hersenen eruit, als je bij een straatrace omkomt is de doodsoorzaak duidelijk lijkt me. Of wilden ze onderzoeken hoe het komt dat jonge jongens tot zulke debiele activiteiten gedreven worden?

Uit Het Nieuwsblad dd 3/3 : De Hasseltse correctionele rechtbank heeft een koppel uit Nieuwerkerken tot één maand cel en 165 euro boete veroordeeld, omdat ze een van hun kinderen niet tegen polio of kinderverlamming hadden laten inenten. De gerechtskosten bedragen 440 euro.

Nee Edwin ik denk niet dat dat genoeg is. Ik zou er (keltisch) zeezout aan toevoegen. Ik denk dat je op deze 4 voedingsmiddelen heel veel gaat komen.

Trouwens wat is de variatie van het voedingscentrum? Brood, ontbijtgranen, volkorenkoekjes, mueslirepen, pizza en alle andere dingen waar veel tarwe in zit

Quote:
Trouwens wat is de variatie van het voedingscentrum? Brood, ontbijtgranen, volkorenkoekjes, mueslirepen, pizza en alle andere dingen waar veel tarwe in zit

:mrgreen: :lol:

tja, ik vind 6 theelepels wel heel erg veel per dag en dat zou dan ok zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan