Ik kreeg een mail van iemand via mijn site:
Quote:
Beste Lia,
Enkele maanden geleden hadden we contact over het e-book goede voeding. (Heb het (toen) in één ruk uitgelezen - goeie info!)
Het is beslist niet mijn bedoeling je te gaan "spammen" met allerlei informatie. Ik denk namelijk dat iedereen die op zoek is, op het juiste moment de voor haar/hem nodige of relevante informatie vindt.
Ik heb informatie gevonden, waarvan ik denk: die MOET ik delen. Met name één zinnetje uit het interview Bollinger/Wells - wanneer Bollinger zegt dat als (GMO) granen eenmaal het lichaam in hun greep hebben (héél vrij vertaald), blijven de boosdoeners járen later nog koloniseren - is de drive om je deze info te sturen. Ik denk dat enkele mensen van het forum veel kunnen hebben aan deze info, ook al worden hun problemen ergens anders door veroorzaakt en zijn ze ook anders dan die, waar de docu over gaat.
Één ding vind ik een beetje jammer: vegetarisme wordt "gepromoot" door artsen; daar willen (veel) mensen wel advies van aannemen.
Ik denk dat ik nog wel reageer naar Mr. Bollinger; ik wil hem wijzen op WA Price en zijn gedachtegoed.
Dat is iets voor later.
links:
commentaar van een lezer: Make sure someone addresses the Polio vaccine which inserted the SV40 virus into people which show up in over 60% of tumors.
http://caravantomidnight.com/ (interview + mogelijkheid inschrijven om de reeks te kunnen bekijken, gratis. - ik zie overigens niet meer de button op deze pagina, waarmee je je kunt aanmelden.)
Noot:
Het verbaast me, hoe mensen meer en meer geïnteresseerd zijn in (goede) voeding. Was zojuist in de super (wat is er super aan de super?) om eens te kijken naar de sinds kort aangeboden kokosolie, tarwegras en macapoeder. (ja, ik weet wat erin zit).
Er kwam een mevrouw naar me toe met de vraag wat het allemaal was, hoe ze het kon gebruiken en wat het doet. Haar man kwam er ook bij staan. Ik weet inmiddels een heel klein beetje over voeding, uitgaande van mijn situatie en dat begrepen deze mensen.
Ze zijn op zoek en waren zeker geïnformeerd over bepaalde aspecten. Ze wilden een en ander wat ik hen vertelde (het werkt alleen als jet het zelf vindt/begrijpt) nazoeken, dus jouw site, het forum, en nog wat andere bronnen voor ze opgeschreven.
Waarvan akte.
Lia