Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Ik heb ergens in een artikel in "alleen lezen", gelezen dat banaan wel gezond is.

Ik weet zeker van de suikers...dus dat is me bekend.
Ja, ik verkeer in goede gezondheid, word nog niet eens verkouden. Dit sinds ik de griep prik niet meer haal en anders leef. En, ja...ik eet nu hooguit een banaan per week, dus dat is zeer weinig.

Ik heb het niet koud en de anderen lopen te koukleumen. Ik heb, zelfs als ik opsta een gezonde blos.
Ik heb nu geen dokterscontrole achter de rug hoor, maar ik voel me goed en ik ga er van uit dat ik gezond ben en probeer zoveel mogelijk ven het forum hier om te zetten.
Als ik lees wat er hier allemaal voor ziektes zijn, mag ik toch wel denken dat ik gezond ben.
Je moet weten, ik heb nooit gerookt, niet gedronken, geen drugs en niet excessief geleefd.
Dus, dan zal die banaan wel meegevallen zijn, denk ik zo.
:-)

Hier een interessante video. Niet over voeding maar politiek:

De goede man is helaas gestorven in 2008, maar er zijn nog meer gave video's van hem:

Leuk Dorothe. Dank je wel. Ik ben het niet overal mee eens, met veel wel, maar wel leuk om iemanand zo zonder blad voor de mond te horen spreken. Wij hebben in NL jammer genoeg niet zulke nationale spreekbuizen.

Ja, ik vind het ook wel leuk. Eens een heel ander genre dan onze mensen in Nederland.
Daarom heb ik het hier erin gezet.

Dorothe geweldig ook wat hij zegt over stemmen. Mensen die gestemd hebben, mogen daarna niet meer klagen van hem. De tendens is soms om het om te draaien, zegt hij: dat je niet mag klagen als je niet gestemd hebt. Haha.

Ja, lievergezond, maar de eerste video vind ik het beste en wel op het midden van de video is er even een stop: min 3.22 wake up en dan gaat het over het controleren van de massa door de media etc. Dat is het meest gave stuk. Je kunt ook eens googlen, hij heeft ook fantastische stukken over de religie. Er is in het Engels heel veel van hem, maar ik heb extra gekeken naar de versie met de Duitse ondertitel omdat het voor mij gemakkelijker is.

Mijn vriend geeft me de volgende namen door die ook interessant zijn:

Doug Stanhope, Bill Maher (Religulous), Bill Hicks, Beppe Grillo

Hier de link van Bill Maher (Religious) dat is ook echt gaaf:

Je lacht je dood....

Mag men hier ook over boeken schrijven?
Ik hoor het dan wel, maar ik schrijf er dan nu even over.

Meestal lees ik over voeding, maar soms ook over andere zaken. Ik heb veel Duitse boeken, maar sinds ik in NL. woon, is mijn oog gevallen op
Gerhard Hormann.
Ik vind die man echt goed. 3 boeken heb ik nu van hem:
-Helemaal vrij! Doorwerken tot je 67ste is helemaal niet nodig!
http://www.bol.com/nl/p/helemaal-vrij/9200000009985421/

Het nieuwe Nietsdoen. Ontdek het geheim van een heerlijk simpel leven
http://www.bol.com/nl/p/het-nieuwe-nietsdoen/9200000022439358/

en sinds kort:
De omgekeerde werkweek. Werken wordt nooit meer zoals het was.
http://www.bol.com/nl/p/de-omgekeerde-werkweek/9200000036078974/

Hij schrijft echt niet alleen over ontspannen. Het is heel politiek getint. Ik vind hem echt goed. Ook de koopverslaving, de mobiletelefoonverslaving etc. komt aan bod.

hoi Dorothe, belangrijke thematiek: die boeken: onze eigen tijd is zeer belangrijk en waar we die aan besteden. En hoezeer we slaaf (kunnen denken te) zijn van een aangeprate behoefte aan geld en materie als we in feite vaak niet eens weten hoe het in te zetten voor ons persoonlijke welbevinden.

Ja Lievergezond, ik lees heel graag. Daar geef ik ook graag mijn geld aan uit.

Dat is, denk ik, wel een goede zaak. Lezen, en dan goede boeken, is het altijd waard om daar tijd en geld aan te besteden.

Pijnbestrijders onderdrukken emoties:

http://www.naturalblaze.com/2015/04/otc-pain-reliever-found-to-blunt.html

g6BcOP5.jpg

Mike

Pedofilie is geen misdaad, maar jezelf niet laten vaccineren wel:

http://www.naturalnews.com/049343_mandatory_vaccination_mainstream_media_pedophilia.html

In line with what some had warned concerning the normalization of homosexuality -- if people are born gay and accepted that way, the same argument could be used to justify pedophilia, was the claim -- Kaplan's position seems to be inching society one step closer toward vindicating pedophilia as just another form of unique sexual preference.

Though she still condemns pedophilia as a "mental disorder," Kaplan's softening on how she views adult sexual attraction to children is concerning, especially as other media sources like USA Today call for the jailing of parents who don't vaccinate their children. Somehow, pedophilia should be treated with compassion, but not vaccinating with harsh punishment.

"Parents who do not vaccinate their children should go to jail," wrote USA Today columnist Alex Berezow in an inflammatory rant that gained nationwide attention during the recent measles hysteria campaign.

So let's get this straight -- exercising one's right not to undergo a high-risk medical treatment that admittedly can cause irreversible health damage is a jailable offense, but lusting after pre-pubescent children is just another type of sexual orientation?

Mike

Vaccins worden door de Wereld Gezondheidsorganisatie verkocht door dezelfde partij die ook verantwoordelijk is voor het vermarkten van Coca Cola:

http://govtslaves.info/sell-vaccines-like-coca-cola-world-health-organization/

Mike

de gedachte komt in mij op dat er onderhand misschien een grenswaarde is bereikt in de mate van vergiftiging van de mensheid en onze planeet.
dat de elite nu misschien vrees begint te krijgen dat ze er zelf ook aan gaan als ze de vergiftiging van hun/onze leefwereld verder laten escaleren.
dat de elite daarom besloten heeft dat het nu tijd wordt om verdere vergiftiging te stoppen en de eerder door hen ondersteunde activiteiten van monsanto nu als wanpraktijken aan de kaak stellen en een halt toe roepen.
dat het grootste gedeelte van de vergiftigde mensheid er nu binnen niet al te lange tijd toch wel aan gaat.
zie bijvoorbeeld de 'griepgolf' van de afgelopen maanden.
zelfs supersterke gezonde mensen uit mijn omgeving waren erg ziek.
is het eindspel begonnen?
hoe zal de volgende 'griepgolf' er uitzien?
zijn veel mensen dan weer alleen maar een paar weken goed ziek of leggen veel mensen dan massaal het loodje?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan