Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Leek me ook al dat Remeker te vertrouwen is.

Wat Jp zegt over de smaak, dat klopt wel met Remeker. Ik nam altijd de oude kaas van hun, maar ben nu overgestapt op de rijpe, omdat ik die nu beter vind smaken.

Mark

Vanavond bij Zembla:
http://zembla.vara.nl/seizoenen/internationaal/afleveringen/27-04-2016

Undercover in Saudi-Arabië

woensdag 27 april 2016
Ik weet niet of hier juiste info wordt gegeven of dat we verkeerd geïnformeerd worden.
Dorothé

Na (Woody Harrelson's boodschap popte dit filmpje op over Prince (de zanger) en het Brits Koningshuis en nog wat gedoe met illuminatie rituelen enz.

ik kan dit soort linken nooit openen, dus heb ik even via google gezocht en daar vind ik artikelen met de datum 2013 en 2014. Dus Zweden is al even bezig

Levensgevaarlijk dit! In Australie zit de volkomen gestoorde 'Jasmuheen', die al enkele doden op haar geweten heeft, die dom genoeg waren om haar te volgen. Het Australische programma 60 Minutes heeft haar op de proef gesteld en ze doorstond de test niet:

Mike

Ze leeft van de voeding van de lucht wat ze inademd? Je kan zien hoe dit ze aan het eind van het filmpje is. En stug volhouden dat dit goed is.

Ja maar ze hadden haar in vervuilde lucht gezet, tja daar zaten geen nutriënten in de lucht duuh geen wonder dat ze 6 kilo afviel in 4 dagen, logischhhh.... ;-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan