"Jij kunt je niets voorstellen bij culturele aanmoedigingen? Dan heb je weinig verbeeldingsvermogen. Wat dacht je van Gay Pride, roze dagen tijdens de 4-daagse en de Tilburgse kermis, popsterren, videoclips, programma's op TV. Moet ik nog even doorgaan?"
Dit zijn allemaal voorbeelden van aanmoediging naar homoseksuelen om uit de kast te komen. Ik zei al, dat dit inderdaad voorkomt. Ik vroeg nog of je dit bedoelde, maar dat werd niet op prijs gesteld begreep ik...
Maar dit zijn absoluut geen anmoedigingen voor heteroseksuelen om opeens homoseksueel te worden. Als popster uit de kast komt, dan doet die om homoseksuelen aan te moedigen, om daar eerlijk over te zijn. De Gay Pride, gaat over trots letterlijk, dat je als homo trots mag zijn op je geaardheid, dat je daar eerlijk over mag zijn, en dat je niet stiekem in het geheim dubbel leven hoef te lijden.
Wat willen jullie nou eigenlijk ? Mensen met deze gevoelens bestaan, sterker nog, de meeste mensen gevoelens voor het eigen geslacht voelen totaal geen gevoelens voor het andere geslacht. Je hebt als homoseksuele man een paar opties:
1. Trouw toch met een vrouw. Hier doe je die vrouw tekort mee, maar je hebt ieder geval geen last van mensen die homoseksualiteit niet kunnen of willen accepteren. Waarschijnlijk word je doodongelukkig en die vrouw ook, maar je past ieder geval in de normen van de maatschappij.
2. Blijf je hele leven alleen.
3. Bijf voor de buitenwereld alleen, maar lijdt een dubbelleven, en spreek stiemen af met mannen.
4. Kom uit de kast.
Okay. Vroeger, kwam homoseksualiteit ook voor. Maar kozen de meeste homoseksuele kozen voor optie 1,2 of 3. Die homseksuele aanmoedigingen die jullie blijkbaar verschrikkelijk vinden, het enige doel wat die aanmoedigingen hebben, is dat je als homo gewoon ook voor optie 4 voor kan kiezen. En wat is daar in hemelsnaam mis mee ?? Wie wordt er beter van, als homoseksuelen voor optie 1, 2 of 3 kiezen ? NIEMAND
"De twee meest populaire nichten op TV zijn 'Geer en Goor'. Het zal wel politiek incorrect zijn wat ik nu ga zeggen, maar het zou mij totaal niet verbazen als die twee achter de schermen zich regelmatig verlustigen aan kleine jongetjes."
Ze laten zich hoogstens verlustigen aan jonge jongens, aangezien ze beiden "bottom" zijn, dat betekent zeg maar dat ze de vrouwlijke rol spelen in een homoseksuele relatie.
"Ik dwaal af, maar mijn punt is dit: het gaat erom dat we zaken BESPREEKBAAR maken, zonder dat er meteen iemand (meestal een vrouw) op de achterste benen gaat staan als je het ook maar ter discussie stelt. "
Jij gaat ook op je achterste benen staan hoor. Ik vind het prima dat je jou punten bespreekbaar wil maken. Ik wil ook best naar luisteren. Maar ik vind gewoon een aantal hele zwakke punten in jouw redenatie zitten. Waar jouw wereldbeeld echt compleet scheef is dat omgeving hetero's naar homo zou kunnen transformeren. Dat is echt onzin, en ik hoop dat je daar ooit achter komt. Wetenschappelijk zijn er heel aanwijzingen voor dat het onmogelijk is om seksualiteit te veranderen, maar met een beetje levenservaring zou je daar ook zonder wetenschap achter moeten kunnen komen.
Ga een gesprek met 10 homoseksuelen aan, ik verzeker je dat minsten 8 van de 10 zal zeggen, dat ze hun hele pubertijd gesmeekt hebben dat hun homoseksualiteit over ging, dat ze gewoon net als de andere jongens ook op meisjes zouden gaan vallen. Dat ze eindelijk met de andere jongens mee konden praten. Ondanks dat ze hopen dat ze heteroseksueel worden, lukt het niet. DIT IS DE REALITEIT. Misschien vinden vrouwene homoseksualiteit geweldig, onder jongens is die cultuur er totaal niet. Jij denkt dat ik onder een steen leef. Ik denk dat jij voor de TV leeft, en geen enkel idee hebt wat er in de ECHTE wereld gebeurd. Ik zit midden in de jongerencultuur elke dag, de 24 jaar dat ik oud ben. Er is geen enkele man die graag homo wilt worden, elke hetero prijst zich gelukkig dat die het niet is, en elke homo moet door een jarenlang strijd met zichzelf voordat die accepteerd dat die niet net als de andere op meisjes verliefd kan worden. Oh wat erg dat popsterren, politici en TV programmas deze jongens in dit proces willen helpen ...