Homoseksualiteit

Homoliefde/homoseksualteit nader verklaard

Nog niet door Westerse wetenschap al bevooroordeeld: Dornier ging daarop in, en bevond later dat jaar 1964 een opmerkelijk verband tussen hevige stress van de moeder tijdens de zwangerschap - en de homo-gevoelens van haar zoon...!

"...ongeveer een derde van homoseksuele mannen kon aangeven dat hun moeder aan zware stress was blootgesteld zoals rouw, verkrachting of hevige angst.

Nog een derde gaf matige stress op - hun opgaven bleven niet verre van hun respectieve moeders.

Dat bleek bij heteroseksuele mannen beslist niet het geval! Niemand gaf stress van hun moeder op - slechts 10% gaf matige stress op - maar die overigens door hun moeder helemaal niet zo ervaren bleek te te zijn..."

http://zaplog.nl/zaplog/article/homoliefde_homoseksualteit_nader_verklaard

Seymour Hersh maakte er al melding van toen het Abu Ghraib-schandaal in Irak in 2004 net was uitgebroken: er bestaat een video van Amerikaanse soldaten die in deze beruchte gevangenis Iraakse jongens anaal verkrachten voor de ogen van hun moeder:

http://www.hangthebankers.com/us-soldiers-raped-iraqi-boys-in-front-of-their-mothers/

Jongens zijn verkracht en vermoord door Britse politici:

http://www.theguardian.com/uk-news/2014/dec/18/police-claims-vip-sex-ring-murder-three-boys

http://www.dailymail.co.uk/news/art...nked-murders-THREE-young-boys-detectives.html

Is dit ook een teken van 'ascensie' door het blanke ras dat het 'oerwoud' zou zijn ontstegen?

Mike

Haha, dwaas, gooi homoseksualiteit, pedofilie en verkachting maar allemaal op een hoop, kan jou het schelen...

"Is dit ook een teken van 'ascensie' door het blanke ras dat het 'oerwoud' zou zijn ontstegen?"

Het oerwoud kent geen homoseksualiteit/verkrachting of pedofilie ? Heb je de (kinder)verkrachting statistieken in zuid-afrika wel eens gezien?

"...ongeveer een derde van homoseksuele mannen kon aangeven dat hun moeder aan zware stress was blootgesteld zoals rouw, verkrachting of hevige angst.

Nog een derde gaf matige stress op - hun opgaven bleven niet verre van hun respectieve moeders.

Dat bleek bij heteroseksuele mannen beslist niet het geval! Niemand gaf stress van hun moeder op - slechts 10% gaf matige stress op - maar die overigens door hun moeder helemaal niet zo ervaren bleek te te zijn..."

Wat is dit voor onzin ? Hoe kan een kind nou weten of de moeder tijdens de zwangerschap stress heeft geleden ? Een vriend van mij is homo, en een eeneiige tweeling, zelfde genen, zelfde stress ervaren in de baarmoeder, toch andere geaardheid dan zijn tweelingbroer.

Quote:
Het oerwoud kent geen homoseksualiteit/verkrachting of pedofilie ? Heb je de (kinder)verkrachting statistieken in zuid-afrika wel eens gezien?

Zuid-Afrika is de bakermat van de beschaving. Adam's Calendar staat daar nog als het alleroudste stenen bouwwerk ter wereld. Zuid-Afrika is, net als de rest van afrika, veelvuldig gekoloniseerd, niet in de laatste plaats door ons Nederlanders. Je kunt Zuid-Afrika ook geen 'oerwoud' meer noemen, want het land is compleet verstedelijkt. Verstedelijking en blanke kolonisatie hebben Zuid-Afrika tot het land gemaakt waar de MEESTE verkrachtingen, moorden en andere misdaden ter wereld plaatsvinden. Als jij mij kunt aantonen dat dit ook plaatsvond VOORDAT blanken daar voet aan wal zetten kunnen we praten. WIJ hebben dit nl. geexporteerd!

Quote:
Haha, dwaas, gooi homoseksualiteit, pedofilie en verkachting maar allemaal op een hoop, kan jou het schelen...

Homoseksualiteit is een blanke, Europese uitvinding die begonnen is in het oude Griekenland, waar homoseksualiteit openlijk werd bedreven. De eerste homoseksuele uitingen waren tussen oude mannen en jonge jongens. De oude mannen stelden zich op als 'mentor' voor de 'knapen' om hen een ambacht te leren. In ruil daarvoor mochten ze doen met deze jongens wat ze wilden. De katholieke kerk in Rome heeft dit gebruik overgenomen en tot op de dag van vandaag worden er koorknapen gemolesteerd door priesters. De geschiedenis van homoseksualiteit is dus een pedofiele. Dit is aantoonbaar en gedocumenteerd, do your research! Zijn daarmee alle hedendaagse homo;s pedofielen? Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt niet om de geschiedenis heen.

Mike

"Homoseksualiteit is een blanke, Europese uitvinding die begonnen is in het oude Griekenland, waar homoseksualiteit openlijk werd bedreven."

Deze mannen waren niet homoseksueel, dit waren mannen die thuis gewoon met hun vrouw naar bed gingen. Dit zijn mannen die geilen op de machtsverhouding. Vergelijkbaar zijn de mannen die een andere man in de gevangenis verkachten. Dat zijn ook gewoon heteroseksuelen mannen, die willen laten zien wie hier de baas is, en die bij gebrek aan vrouwen, dan maar een man neuken.

Dit is niet de vorm van "homoseksualiteit" waar ik het over heb. Jij denkt dat homoseksualiteit een blanke uitvinding is, maar het is precies andersom. Homofobie is een blanke uitvinding, waar jij blijkbaar ook nog steeds onder lijdt. Als je echt je research had gedaan, had je geweten dat in Peru bijvoorbeeld, VOOR dat het gekonaliseerd was, homoseksualiteit een compleet geaccepeertd en gepraktiseerd fenomeen was. De blanke christenen hebben echter dit meteen verboden, en gooiden homoseksuelen op de brandstapel:

"Homosexual and transgender individuals were also common among other pre-conquest civilizations in Latin America, such as thellohe Aztecs, Mayans, Quechuas, Moches, Zapotecs, and the Tupinambá of Brazil.[10][11]

Balboa setting his war dogs upon Indian practitioners of sodomy in 1513; New York Public Library

The Spanish conquerors were horrified to discover sodomy openly practiced among native peoples, and attempted to crush it out by subjecting the berdaches (as the Spanish called them) under their rule to severe penalties, including public execution, burning and being torn to pieces by dogs.[12]"

"In East Asia, same-sex love has been referred to since the earliest recorded history."

"Homosexuality in Japan, variously known as shudo or nanshoku, has been documented for over one thousand years and had some connections to the Buddhist monastic life and the samurai tradition. This same-sex love culture gave rise to strong traditions of painting and literature documenting and celebrating such relationships."

Door de geschiedenis heen, is homoseksualiteit overal aanwezig geweest. Het is zeker geen blanke uitvinding. Het komt in het dierenrijk al voor. En het komt voor bij de oorspronkelijke bewoners in Amerika, Afrika en Azie. Het enige wat een blanke uitvinding is, is homofobie.

Je citeert een bron, maar vermeldt deze niet. Een Google-search vertelt me echter dat dit een Wiki-pagina is:

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_homosexuality

Maar liefst 43 bronnen worden onderaan het artikel geciteerd en dat lijkt indrukwekkend. De auteurs zijn echter allemaal blank en ik zal wel een groot blank complot zien dat er volgens jou niet is, maar een andere blanke uitvinding is geschiedvervalsing.

Intuition, ook jou raad ik aan de volledige tot nu toe 78 pagina's door te lezen van De relatie tussen mensen en varkens, want veel van wat hier aan bod komt is een herhaling van zetten, die discussies heb ik al lang en breed met deze en gene gevoerd.

Ook blijf je maar aankomen met die mythe dat homoseksualiteit in de dierenwereld voorkomt. Gisteren reageerde ik nog op jouw post over schapen met:

Quote:
Ooit een gelukkig stelletje rammen of ooien gezien? Ik niet!

Als je dan toch zo graag een vergelijking maakt met dieren, uit het artikel dat ik eerder postte (laatste post vorige pagina):

Quote:
Like bonobos, other animals will mount another of the same sex and engage in seemingly "homosexual" behavior, although their motivation may differ. Dogs, for example, usually do so to express dominance. Cesar Ades, ethologist and professor of psychology at the University of S‹o Paulo, Brazil, explains, "When two males mate, what is present is a demonstration of power, not sex."

En wat schrijf jij?

Quote:
Deze mannen waren niet homoseksueel, dit waren mannen die thuis gewoon met hun vrouw naar bed gingen. Dit zijn mannen die geilen op de machtsverhouding. Vergelijkbaar zijn de mannen die een andere man in de gevangenis verkachten. Dat zijn ook gewoon heteroseksuelen mannen, die willen laten zien wie hier de baas is, en die bij gebrek aan vrouwen, dan maar een man neuken.

Homoseksualiteit is van oudsher inderdaad een machtsmiddel en het komt wel degelijk van oosprong uit Europa. Het maakt onderdeel uit van blanke pathologie.

Mike

Dat heteroseksuelen mannen soms als machtsmiddel een man neuken, dat komt inderdaad bij mensen voor, en dat keur ik af. Dat dit in het dierenrijk voorkomt, uiteraard. Maar jij en jouw bron hebben een tunnelvisie, en willen alleen naar deze vorm van homoseksualiteit kijken.

Ik heb nog nooit een stelletje rammen gezien, nee, sowieso nooit een stel schapen, omdat schapen niet monogaam zijn...

Maar als je blik wilt verruimen, zoek maar eens naar gay couple en pinguïn, er zijn vele gedocumenteerde monogame, gelukkige homoseksuele pinguïn stelletje gedocumenteerd.

Daar spreekt jouw bron natuurlijk niet over. Ik denk dat voorkomt uit een gebrek van inlevingsvermogen. Jij een jouw bron zijn waarschijnlijk strikt heteroseksuelen mannen, en de enige vorm van homoseksualiteit die jullie kunnen voorstellen, is een liefdeloze, en daarom moet alle homoseksualiteit in het dierenrijk, of door de geschiedenis heen ook liefdeloos zijn. Ongelofelijk bekrompen. Als je ogen open doet, zul je zien dat een in het dierenrijk gelukkige homoseksuele stelletje voorkomen. In het oude Azië, zijn tal van homoseksuele relatie door de geschiedenis heen gedocumenteerd. In Amerika en Afrika is dat minder gedocumenteerd, omdat ze natuurlijk achter liepen met hun schrijfvaardigheden, maar oeroude kunst laat ook daar homosexuele relaties zien. Pas tijdens de opkomst van religies, zijn deze relatie onderdrukt.

Ik wel best geloven dat dit misschien een soort van afwijking is, onderzoekt toont aan dat homo's op bepaalde delen in de hersenen een typisch vrouwelijke structuur hebben. Dat zijn dus structurele veranderingen in de hersenen, dat zijn geen mannen die bij gebrek aan vrouwen, maar een man nemen. Dat zijn mannen die op een vergelijkbare manier als een vrouw verliefd kunnen raken op een man.

Quote:
Maar als je blik wilt verruimen, zoek maar eens naar gay couple en pinguïn, er zijn vele gedocumenteerde monogame, gelukkige homoseksuele pinguïn stelletje gedocumenteerd.

Stel dat dit waar is, wat ik al zeer waag te betwijfelen (graag bewijs hiervoor!). De vraag is dan: hoe lang is dit fenomeen al gaande? Is het iets wat relatief recent in de geschiedenis voorkomt of is dit soort gedrag al vele honderden of misschien wel duizenden jaren geleden al herhaaldelijk opgetekend? Feit is dat endocriene verstoorders (pesticiden, medicijnen, plastic) die DOOR MENSELIJK TOEDOEN terechtkomen in water gedragsveranderingen bij dieren teweeg brengen. Toevallig hoorde ik gisteren nog een mevrouw hierover op de radio spreken. Ze had het over 'vervrouwelijking' van dieren en zelfs over 'transgender' gedrag door onnatuurlijke stoffen in oppervlaktewater.Dit Dit is allemaal een MODERN verschijnsel, geen traditioneel!

Quote:
In het oude Azië, zijn tal van homoseksuele relatie door de geschiedenis heen gedocumenteerd.

Hoe oud?

Quote:
ik denk dat voorkomt uit een gebrek van inlevingsvermogen. Jij een jouw bron zijn waarschijnlijk strikt heteroseksuelen mannen, en de enige vorm van homoseksualiteit die jullie kunnen voorstellen, is een liefdeloze, en daarom moet alle homoseksualiteit in het dierenrijk, of door de geschiedenis heen ook liefdeloos zijn. Ongelofelijk bekrompen.

Heb ik niet juist Aart als voorbeeld genomen? Hij is trouw forumlid hier en trouwe bezoeker van menige lezing van mij. Samen met zijn vriend zie en spreek ik hem regelmatig en ze komen samen op mij bijzonder gelukkig en liefdevol over. Je schat mij dus volkomen verkeerd in. Als iedereen die hier zo nodig meent over op de achterste benen te moeten gaan staan nu eens eerst ging lezen wat ik hierover allemaal al heb geschreven op dit forum hoef ik niet voortdurend dezelfde discussies te gaan voeren met telkens andere mensen.

Quote:
Als je ogen open doet, zul je zien dat een in het dierenrijk gelukkige homoseksuele stelletje voorkomen.

Bewijs graag!

Mike

Quote:
En dat geloof je allemaal op basis van deze 'ziener'? Hij is gewoon de zoveelste occulte New Age-racist uit een lijn die begonnen is met de gestoorde Madam Blavatsky, die uitging van 7 wortelrassen, waarvan de blanken het 5e ras zijn, die de afstammelingen zijn van de Atlanteanen en waarvan de nakomelingen het geascendeerde zesde en uiteindelijk zevende wortelras zullen voortbrengen. De door Jozef zo geprezen Hitler had ook iets met Blavatsky:

Ik heb zijn werken onderzocht en ik weet wat daarin staat maar jij denkt met de natte duim te oordelen over iets waar je (nog) geen kennis van hebt genomen en noemen we dit slim argumenteren?

Ik heb het ook niet over Blavatsky want daar was Jozef ook niet zo over te spreken!

Quote:
De Amerikanen moesten de atoombommen wel gooien op Hiroshima en Nagasaki, want dit heeft de tweede wereldoorlog beeindigd en veel mensenlevens gespaard. Dit staat ook in boeken geschreven, nl. geschiedenisboeken!

Nu komt de aap uit de mouw en toont hoe ver jij wel niet bent... Want als jij de geschiedenisboeken allemaal gelooft dan ben je voor mij al vliegen. Dus jouw lezingen kan ik vanaf nu ook niets meer mee want dit noem ik geconditioneerde kortzichtigheid!

Quote:
Je bent nog meer in de war dan ik dacht. Meer van dezelfde onzin die Blavatsky de wereld in heeft geholpen. Ik verwijs hierboven naar pagina 46 van de topic De relatie tussen mensen en varkens. Ik raad je aan vanaf pagina 1 tot de huidige 78e pagina te lezen. Veel wijsheid toegewenst, je kunt het goed gebruiken!

Je zegt het niet tegen mij maar tegen je eigen op de eerste plaats. Haalt alles door elkaar zonder er echt kennis van over te hebben. Dus ik denk dat jij meer wijsheid kunt gebruiken. Je zit vol met kennis maar wijsheid gaat verder dan het stoffelijke en je baseert je alleen maar op het stoffelijke zoals het voorbeeld van geschiedenisboeken. De mainstream geloof je niet ivm. Rusland maar je gelooft wel de geschiedenisboeken? Nou, lees eens eerst het volgende http://rulof.org/ en hier pas kan ik je pas echt wijsheid ontdekken want je hebt het blijkbaar meer nodig dan ik terwijl ik niet verder dan jouw ben hoor.

Quote:
Jezus is niet de zoon van God, hij is de ZON van God! Eind deze maand vieren we zowel het 'sterven' van de zon als de 'wedergeboorte' van de zon. Het liedje 'de herdertjes lagen bij nachte' verwijst naar de lente, want dan slapen de herders 's nachts bij de kudde omdat er dan lammetjes geboren kunnen worden, niet in de winter.

Je kent je eigen nog niet eens Mike. Jij bent ook GOD. Er is geen godje hier boven te bespeuren die regeert want die bestaat er niet. GOD is niet meer of minder dan de 'zichtbare' schepping van en met al het leven erin en met bijhorende natuurwetten en wij hebben dat alles in ONS. Alleen ons nog niets verbeelden hier maar jij bent GOD. Christus was ook de eerste geborene ziel, want kon niet allemaal ineens, en zo is Hij met de Zijnen een paar stapjes voor kunnen zijn en heeft nu de Goddelijke Wijsheid onder zijn hart. En ieder van ons evolueert naar dezelfde wijsheid. Is dat nou niet leuk?

Quote:
Iemand met wie jouw dierbare Jozef iets had zei: Du bisst nichts, dein Volk ist alles! Dit is communisme, verpakt als spiritualiteit, het favoriete politieke model van de elite. Wat maar weer eens aantoont hoe gevaarlijk New Age werkelijk is. Het toont tevens aan hoezeer jij de weg kwijt bent!

Je herhaalt nog al veel dat je de weg kwijt bent. Is al een eerste stap naar wijsheid en nieuwe inzichten :wink:

Quote:
Goed geregeld! Gewoon vlees eten, maar dan je trouwe volgelingen vertellen dat je 'op krachten moet komen'. En die sukkels geloofden het ook nog!

Als je beter zou weten dan je nu wist dan had je gemerkt dat het aan de lichamen vasthangt of die werkelijk vlees nodig hebben of niet. Jozef had nog zo'n lichaam maar het lichaam is nog niet uitgeëvolueerd beste Mike en over ... eeuwen hebben wij geen vlees meer nodig want we evolueren langzaamaan stapje voor stapje omhoog en niet terug omlaag. Er zijn er ook genoeg die supergezond zijn en geen vlees eten dus de theorie van we moeten maar dierlijke vetten eten gaat al niet voor iedereen op.

Quote:
Waar zijn al die runderen dan naartoe? Ook weggeevolueerd? Of om zeep geholpen door Jozefs sektarische volgelingen om ze 'te bevrijden van hun karmische last'? We hebben al zo'n ziek ritueel, uitgevoerd door 'boeddisten':

Dat lost gewoon vanzelf op Mike. Hoeven we geen oorlog voor te voeren. Neem b. de hond. Dat soort is nog niet zou oud en zo komen er ook weer nieuwe soorten bij. Je leest toch regelmatig dat ze nieuwe soorten vinden maar denken nog dat ze al ik weet niet hoe oud zijn maar het ene vergaat en iets anders, nieuwers komt terug. De natuur is nog altijd aan het evolueren en zo is dat met elke soort. Al die grote diersoorten lossen allemaal op en net zoals wij dan ook geen vlees meer nodig zullen hebben.

Quote:
Dus net als Jozef kom jij ook weg met een leugen. Het allergrootste bedrog is zelfbedrog!

Zoals je zelf zegt!

Quote:
Spijsvertering is erop gericht een lichaamsvreemd organisme, plantaardig of dierlijk, om te zetten naar zijn oorspronkelijke, hogere energie, nl. licht, lucht en water. De vaste vorm waarin wij dit consumeren is een tweedehands vorm. Wellicht hebben we ooit kunnen leven van puur licht, lucht en water. Wellicht ascenderen we opnieuw naar deze staat. In het hier en nu werkt het zoals het nu is. De donkerkleurige volkeren die Weston Price bestudeerde waren veel hoogstaander dan wij en ook zij aten fysiek, biologisch voedsel. Daar gaat het hele boek van Price over. Maar volgens jou zijn dat 'beestmensen uit het oerwoud'.

En dat blijft dan ook altijd zo krek het eigenste omdat jij dat denkt dat het zo is? Je geeft zelf toe in je lezing dat er mensen zijn die nu al kunnen leven van alleen wat water en zon. Hebben geen vast voedsel meer nodig en zoals je zelf toch ook durft toegeven:

Quote:
Wellicht hebben we ooit kunnen leven van puur licht, lucht en water. Wellicht ascenderen we opnieuw naar deze staat.

Kan jij nooit je theorie van dierlijke vetten blijven ondersteunen voor iedereen omdat niet iedereen dit meer nodig heeft! :roll:

Quote:
Maar volgens jou zijn dat 'beestmensen uit het oerwoud'.

Zie jij leest niet meer en kan ook niet meer open onpartijdig luisteren en ik moet van jouw maar alles als zoete koek dan aannemen terwijl jij je nog teveel identificeert met je eigen ego (aards intellectueel denken) ? Dit heb ik nooit gezegd want ik zeg dat we het zelf ook zijn geweest. Jij maakt er beestmensen van en dat komt heel dom en egocentrisch over.

Quote:
Ik was ook al zo toen ik vegetarier was, heb altijd al dat nuchtere gehad. Heeft dus niets met vlees eten te maken, maar met gezond verstand.

Iemand met gezond verstand durft ook zijn eigen theorieën onder ogen te nemen voor verandering en dat niet alles zo eenzijdig is en kan zijn. Ook wil het niet zeggen dat je arrogant uit de hoek moet komen omdat jij denkt dat je constant de waarheid al in pacht heb! Dat is een geestelijke ziekte van deze tijd der kennis en dat lost je niet op met wat vlees! En daar zit nu net de ware kracht 'open en onpartijdig' en levert ook veel minder stress op waardoor men ook minder hoeft te doen om het lichaam in balans te houden.

Quote:
De waarheid ligt niet in het midden.

DE waarheid ligt altijd in het midden en iedereen die dit zo niet ziet is oftewel extreem links oftewel extreem rechts en gene één van beide partijen kan de waarheid zien en weten van zichzelf omdat ze zo de ander ook niet kunnen zien en er van leren. Totdat ze elkaar ontmoeten in het midden, de hand schudden en beleefd open en onpartijdig elkaar willen leren kennen en dat is pas wijsheid beste Mike.

Dus nee, dit is het laatste bericht van me hier want ik blijf zo niet bezig want je harnas wordt er alleen maar dikker door. Ik wens je nog veel open wijsheid toe en we spreken elkaar nog eens over mmm +- 10 jaar denk ik. Het ga je goed en houd aub. de waarheid in het midden, neem niet zomaar alles klakkeloos aan en geniet er ook nog ene beetje van, want als je denkt dat je steeds vanalles moet doen om problemen op te lossen dan maak je deze problemen ook maar weer groter. Immer waar je je bewustzijn op richt, dat vergroot je en je op steeds problemen leggen en oplossingen zoeken kan ook water naar de zee dragen zijn indien we het niet in het midden houden maar ja in deze tijd zijn we allen betweters die al denken alles goed te denken en ondertussen gaan we gebukt met een krom lichaam. Tja, eigen schuld, dikke bult :roll:

De droedels!

Quote:
Nu komt de aap uit de mouw en toont hoe ver jij wel niet bent... Want als jij de geschiedenisboeken allemaal gelooft dan ben je voor mij al vliegen. Dus jouw lezingen kan ik vanaf nu ook niets meer mee want dit noem ik geconditioneerde kortzichtigheid!

Dat vind ik nou net van jou ook, dus met jou als forumlid kan ik ook niets!

Quote:
De mainstream geloof je niet ivm. Rusland maar je gelooft wel de geschiedenisboeken?

Je leest niet eens goed. Ik noemde dat voorbeeld uit de geschiedenisboeken om aan te tonen dat het dezelfde kromme redenatie is als van Rulof. Ik geloof er dus totaal niet in, maar de ironie van mijn woorden is jou ontgaan. Waarom ben ik hier niet verbaasd over?

Quote:
Er zijn er ook genoeg die supergezond zijn en geen vlees eten dus de theorie van we moeten maar dierlijke vetten eten gaat al niet voor iedereen op.

Bewijs graag! Iedereen beweert hier allerlei aannames, maar niemand die dit staaft met concreet bewijs.

Quote:
Al die grote diersoorten lossen allemaal op en net zoals wij dan ook geen vlees meer nodig zullen hebben.

En dan te bedenken dat ik sarcastisch was toen ik vroeg of runderen dan weg zouden evolueren. Nu blijkt dat je het nog meent ook? Je bent nog gekker dan ik dacht!

Quote:
Je geeft zelf toe in je lezing dat er mensen zijn die nu al kunnen leven van alleen wat water en zon. Hebben geen vast voedsel meer nodig en zoals je zelf toch ook durft toegeven:

Niet aleen lees je niet goed, je luistert ook niet goed. Ik geef toe dat dit theoretisch mogelijk moet zijn. Daarom schreef ik ook:

Quote:
Spijsvertering is erop gericht een lichaamsvreemd organisme, plantaardig of dierlijk, om te zetten naar zijn oorspronkelijke, hogere energie, nl. licht, lucht en water. De vaste vorm waarin wij dit consumeren is een tweedehands vorm. Wellicht hebben we ooit kunnen leven van puur licht, lucht en water. Wellicht ascenderen we opnieuw naar deze staat.

Eigenlijk ben ik het alleen maar eens met deze woorden van jou:

Quote:
Dus nee, dit is het laatste bericht van me hier want ik blijf zo niet bezig

Goodbye and good riddance!

Mike

Ik zit op me telefoon, dus het bewijs komt later. Je kan echt niet verwachten dat ik hier al jouw berichtjes ga doorspitten, dat kost me een dagwerk. Waarom begin je niet een een blog zoals mercola? Een stuk makkelijker voor mensen om dingen terug te lezen.

Of neem een meer geavanceerde forum software, zoals discourse.org waar mensen post kunnen liken als ze waardevol zijn. Bij zulke forums kan je een samenvatting krijgen van een topic waar alle meuk is uitgefiltert en je alleen de waardevolle posts te zien krijgt.

Het lijkt erop dat homoseksualiteit in de baarmoeder bepaald wordt, en het zou best kunnen dat een verstoorde hormoon verhouding bij de moeder, hier een rol kan spelen. Ik sluit het niet uit.

Maar het is waarschijnlijk niet de enige rol, hoe meer oudere broers je hebt, hoe meer kans dat je homo bent. Het lijkt erop dat de baarmoeder langzaam resistent wordt voor een vrouw veel te hoge testosteron gehaltes.

Maar dan is het al bepaald bij de geboorte, en jij had het erover dat de elite homoseksualiteit zou aanmoedigen. Hierdoor lijkt alsof je denkt dat homoseksualiteit nog te beïnvloeden is na de geboorte. Waar het nu door komt, voeding, stres, of gewoon natuurlijk variatie, de hersen structuur is niet met te veranderen. Je hebt geen invloed op wie je verliefd wordt. Als jij niks hebt tegen homoseksuele liefdevolle relaties, wat maakt het dan uit of de elite dat wel of niet aangemoedigd. De elite moedigt trouwens homoseksualiteit niet aan, wat jij waarschijnlijk bedoeld, is dat de elite steeds meer aanmoedigt om uit de kast te komen als je die gevoelens hebt. Wat is daar dan mis mee?

Quote:
Maar dan is het al bepaald bij de geboorte, en jij had het erover dat de elite homoseksualiteit zou aanmoedigen. Hierdoor lijkt alsof je denkt dat homoseksualiteit nog te beïnvloeden is na de geboorte. Waar het nu door komt, voeding, stres, of gewoon natuurlijk variatie, de hersen structuur is niet met te veranderen. Je hebt geen invloed op wie je verliefd wordt.

Jazeker wel. Het is nature en nurture tegelijk. Biseksueel zijn is nu epidemisch onder jongeren, vooral onder meisjes en jonge vrouwen. Ga jij mij vertellen dat dit vanaf de geboorte al zo was of is er een CULTUUR die dit aanmoedigt?

Quote:
Als jij niks hebt tegen homoseksuele liefdevolle relaties, wat maakt het dan uit of de elite dat wel of niet aangemoedigd. De elite moedigt trouwens homoseksualiteit niet aan, wat jij waarschijnlijk bedoeld, is dat de elite steeds meer aanmoedigt om uit de kast te komen als je die gevoelens hebt. Wat is daar dan mis mee?

Ik bedoel het exact zoals ik het zeg en heb jou niet nodig om mijn woorden te 'duiden'. De elite moedigt homoseksueel en transgender gedrag ook cultureel aan, geen twijfel over mogelijk. In tegenstelling tot jou heb ik op dit forum hier al tig keer bewijs voor aangedragen.

Mike

Homopinguins, dat bewijst voor mij dat ook pinguins (net als al het andere zee-leven) te lijden hebben onder vervuiling van oa hormoonverstorende stoffen in bijv plastics. Lijkt mij een veel logischer verklaring dan aannemen dat dat normaal gedrag is.

Biseksualiteit is misschien hip bij meisjes, maar dat is zoenen om hetero's te verleiden. Dat is gewoon een nieuwe vorm van heteroseksuele paring dans van vrouwen. Omgevingsfactoren kunnen dat misschien wel beïnvloeden, maar dat is iets anders dan een meisje dat echt verliefd wordt op een meisje, en daar een relatie mee begint. Ik ken genoeg meisjes die met elkaar zoenen, maar die belanden uiteindelijk met een jongen in bed, niet met een meisje.

Echte biseksualiteit is iets anders, namelijk dat je in staat bent verliefd te worden op beiden geslachten, en met beiden geslachte een seksuele relatie te hebben. Daar heb ik het over, dat is puur nature, niks nurture. Of wil je zeggen dat als jij in een andere omgeving was opgevoed, opeens verliefd had kunnen worden op een man? En daar seksuele gevoelens voor kunnen hebben? Zou je het dan opeens ontzettend opwindend vinden om een man te pijpen? Nee, natuurlijk niet, dat is instinctief gedrag, dat heeft niks met nurture te maken.

En daarnaast, meisjes die met elkaar zoenen komt inderdaad voor, maar bij jongens zelden, misschien bij wat alto of hipster jongeren, voor de grap. Maar bij de meeste koor studenten verenigingen heb je geen leuke tijd als homo. Daar is de hele mannen cultuur gericht op laten zien hoe mannelijk je bent en hoe veel vrouwen je die week heb geneukt.

Quote:
Echte biseksualiteit is iets anders, namelijk dat je in staat bent verliefd te worden op beiden geslachten, en met beiden geslachte een seksuele relatie te hebben. Daar heb ik het over, dat is puur nature, niks nurture.

Ach kom nou, mensen zat die niet eens in staat zijn om echte diepe liefdevolle gevoelens te hebben en dat is ook helemaal niet raar in een wereld waar iedereen compleet ontwricht is en niemand nog zijn ware potentieel waarmaakt. In heel veel gevallen komt een relatie voort uit een opportuniteit en niet uit echte liefde.

Quote:
Zou je het dan opeens ontzettend opwindend vinden om een man te pijpen? Nee, natuurlijk niet, dat is instinctief gedrag, dat heeft niks met nurture te maken.

Pijpen is sowieso geen instinctief gedrag als je het mij vraagt.

Verder intuition lijk jij je er totaal niet van bewust te zijn in hoeverre we van het padje zijn wat betreft onze seksualiteit die niet veel meer met natuur te maken heeft. Als het je werkelijk interesseert valt alles te vinden op dit forum met google weston price.nl en de zoekterm.

"Ach kom nou, mensen zat die niet eens in staat zijn om echte diepe liefdevolle gevoelens te hebben en dat is ook helemaal niet raar in een wereld waar iedereen compleet ontwricht is en niemand nog zijn ware potentieel waarmaakt. In heel veel gevallen komt een relatie voort uit een opportuniteit en niet uit echte liefde."

Niet mijn ervaring, maar misschien ben ik van een andere generatie. Ik heb het idee dat mijn generatie liever alleen blijft dan maar een liefdeloze relatie te beginnen, omdat je anders alleen bent.

"Pijpen is sowieso geen instinctief gedrag als je het mij vraagt."

Laat ik het zo zeggen, of je het opwind, of dat je juist het idee alleen al vies vind, dat is denk ik toch echt instinctief. Ik ken genoeg meiden of homo's die zeggen dat ze het heerlijk vinden om te pijpen. Ik praat met homo's vrij open over seks, en ik kan me er ook weinig bij voorstellen, maar veel homo's vinden het leuker om te pijpen dan om gepijpt te worden.

Ik geloof er echt niets van, dat als je een hetero lang genoeg, goede verhalen over homoseksualiteit verteld, of ik weet niet precies wat mike bedoeld met deze homo aanmoedigingen, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat je als hetero dan opeens het leuk gaat vinden om homoseksuele handelingen te doen.

"Als het je werkelijk interesseert valt alles te vinden op dit forum met google weston price.nl en de zoekterm."

Bedoel je deze topic ?

Jij kunt je niets voorstellen bij culturele aanmoedigingen? Dan heb je weinig verbeeldingsvermogen. Wat dacht je van Gay Pride, roze dagen tijdens de 4-daagse en de Tilburgse kermis, popsterren, videoclips, programma's op TV. Moet ik nog even doorgaan?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan