Quote:
Lees eerst en zoek niet steeds op het net dat er niets zinnigs over weet! Heeft Jozef nooit gezegd. Eerst weten wie Hitler was is hierbij op zen plaats. Hitler was Caïphas een paar levens terug en het is nu net hem die Christus aan het kruis wou hebben wat hem ook is gelukt. Doorheen de levens voelde hij wroeging daarvan want hij was zelf in dat leven een jood en nu zinde hij wraak op de joden en zodoende kennen we de rest wel van het verhaal.
En dat geloof je allemaal op basis van deze 'ziener'? Hij is gewoon de zoveelste occulte New Age-racist uit een lijn die begonnen is met de gestoorde Madam Blavatsky, die uitging van 7 wortelrassen, waarvan de blanken het 5e ras zijn, die de afstammelingen zijn van de Atlanteanen en waarvan de nakomelingen het geascendeerde zesde en uiteindelijk zevende wortelras zullen voortbrengen. De door Jozef zo geprezen Hitler had ook iets met Blavatsky:
https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/46#post-109951
Quote:
Wat de boeken wel zeggen is dat de WO's de wereld miljoenen jaren verder heeft geholpen omdat we nu zo'n pak slaag hebben gekregen hoe het niet moet zodat er zich geen nieuwe WO kan komen. Let maar op want die komt er ook niet! Was er geen WO geweest dan was er een later geweest met alle technologische vooruitgang erbij en waren er nog meer slachtoffers gevallen.
Ik heb er nog een voor je:
De Amerikanen moesten de atoombommen wel gooien op Hiroshima en Nagasaki, want dit heeft de tweede wereldoorlog beeindigd en veel mensenlevens gespaard. Dit staat ook in boeken geschreven, nl. geschiedenisboeken!
Quote:
Wat is er nu racist aan dat ieder van ons evolueert vanuit het oerwoud naar het blanke ras? Ik ben ook neger geweest en heb overal geleefd over deze wereld heen net zoals jij en is dit nu racistisch of denk je dat jij alleen maar steeds het blanke ras beleeft in ieder leven? Nee, er zijn inderdaad 7 rassoorten in het algemeen en ieder heeft dit te doorlopen want er was ook niet in den beginne opeens blanken en zwarten. Het blanke ras, en dat wil je alleen maar lichamelijk zien want innerlijk hebben we allen dezelfde Kern, is het uiteindelijk ras en al die oerwoudbewoners evolueren allemaal naar het blanke lichaam (ras). Dus is en kan nooit altijd zo geweest zijn want alles is begonnen in het oerwoud en is daarvan is alles verder evolueert…
Je bent nog meer in de war dan ik dacht. Meer van dezelfde onzin die Blavatsky de wereld in heeft geholpen. Ik verwijs hierboven naar pagina 46 van de topic De relatie tussen mensen en varkens. Ik raad je aan vanaf pagina 1 tot de huidige 78e pagina te lezen. Veel wijsheid toegewenst, je kunt het goed gebruiken!
Quote:
We leven nu in de Eeuw van Christus
De New Age-wereld staat bol van het 'Christus-bewustzijn'. Allemaal pseudoreligie. Toon allereerst maar eens aan dat Christus er is geweest. Volgende week vieren we zijn 'geboorte'. Uit de nieuwsbrief van Johan Oldekamp:
Quote:
Dit jaar mochten de kinderen de kerstboom helemaal zelf optuigen,
hadden hun ouders gezegd. En dat vonden Olaf en Olga heel spannend.
Olga pakte als eerste de piek. Ze moest denken aan wat een meisje uit
haar klas vanmiddag had gezegd. Dat meisje heeft thuis geen kerstboom
omdat haar ouders dat een heidens gebruik vinden. Olga begon te
giechelen. “Wat is er?”, vroeg Olaf haar. “Weet je wel wat ik nu
vasthoud?”, was haar wedervraag. “Ja, de piek”, antwoordde Olaf. “Ja,
maar wat stelt deze piek eigenlijk voor?”, vroeg Olga. Olaf moest even
nadenken. Oom Leo had dat vorig jaar uitgelegd. Opeens wist hij het
weer. “De zon!”, riep hij.
Olga reageerde: “Als wij net als de Engelsen een ster bovenin de boom
zouden doen, dan stelt dat inderdaad de zon voor. Maar wij hebben een
piek.” “Oh, dat”, dacht Olaf, en hij zei: “De piek staat symbool voor
de vruchtbaarheid van de zon”. “Dus”, vroeg Olga nogmaals, “wat heb ik
nu in mijn hand?” Nu moest ook Olaf giechelen, want zijn zus had dus
eigenlijk de piemel van de zon in haar hand. Olga zei: “Ik wilde
vanmiddag bijna in de klas zeggen dat de kerstboom helemaal niet
heidens is omdat het de stamboom van de zon voorstelt, en dat Jezus
gewoon één van de vele verpersoonlijkingen van de zon is. Maar toen
realiseerde ik me dat ik dan ook moest zeggen dat de piek de erectie
van Jezus voorstelt.” Nu moesten ze allebei lachen. Hun moeder die
even de woonkamer was binnengelopen was nieuwsgierig waarom ze
lachten. “Oh, niets”, antwoordde Olga snel.
Jezus is niet de zoon van God, hij is de ZON van God! Eind deze maand vieren we zowel het 'sterven' van de zon als de 'wedergeboorte' van de zon. Het liedje 'de herdertjes lagen bij nachte' verwijst naar de lente, want dan slapen de herders 's nachts bij de kudde omdat er dan lammetjes geboren kunnen worden, niet in de winter.
Quote:
in deze eeuw gaan we naar een nieuwe tijd en uiteindelijk zal de staat het Oorzaak & Gevolg overnemen wat wil zeggen dat zij voor het goede zal zorgen waarin er maar één wet zal heersen: Allen voor één, één voor allen. Ook zal 'ieder' land 2 afgevaardigden mogen kiezen, gekozen door het volk en die hun volk zal vertegenwoordigen in een gebouw maar het zal zijn: voor het volk, van het volk en met het volk.
Iemand met wie jouw dierbare Jozef iets had zei: Du bisst nichts, dein Volk ist alles! Dit is communisme, verpakt als spiritualiteit, het favoriete politieke model van de elite. Wat maar weer eens aantoont hoe gevaarlijk New Age werkelijk is. Het toont tevens aan hoezeer jij de weg kwijt bent!
Quote:
helaas klopt de theorie niet dat wij vlees ‘moeten’ eten m gezond te zijn. Jozef at ook vlees omdat zijn lichaam het nodig had maar het kwam zelfs zover dat hij geen vlees meer wou en men hem moest overnemen om zelf die biefstuk naar binnen te smullen want door zijn taak met bijhorende uittredingen moest zijn lichaam, dat nog vlees nodig had, daarmee op krachten komen.
Goed geregeld! Gewoon vlees eten, maar dan je trouwe volgelingen vertellen dat je 'op krachten moet komen'. En die sukkels geloofden het ook nog!
Quote:
Maar als je het kan laten laat het en over duizenden jaren zullen hier ook geen runderen meer te bespeuren zijn want iedereen is dan vegetariër.
Waar zijn al die runderen dan naartoe? Ook weggeevolueerd? Of om zeep geholpen door Jozefs sektarische volgelingen om ze 'te bevrijden van hun karmische last'? We hebben al zo'n ziek ritueel, uitgevoerd door 'boeddisten':
http://en.wikipedia.org/wiki/Gadhimai_festival
Quote:
Zelf eet ik ook vlees omdat ik het nodig hebt
Dus net als Jozef kom jij ook weg met een leugen. Het allergrootste bedrog is zelfbedrog!
Quote:
de evolutie stuwt het stoffelijke lichaam zo dat wij geen vlees meer nodig hebben straks en dat zal ook allemaal gaan oplossen. Het lichaam wordt ook steeds verfijnder en het is toch ook logisch dat als wij evolueren naar waarlijk liefdevolle wezens wij geen vlees meer moeten.
Spijsvertering is erop gericht een lichaamsvreemd organisme, plantaardig of dierlijk, om te zetten naar zijn oorspronkelijke, hogere energie, nl. licht, lucht en water. De vaste vorm waarin wij dit consumeren is een tweedehands vorm. Wellicht hebben we ooit kunnen leven van puur licht, lucht en water. Wellicht ascenderen we opnieuw naar deze staat. In het hier en nu werkt het zoals het nu is. De donkerkleurige volkeren die Weston Price bestudeerde waren veel hoogstaander dan wij en ook zij aten fysiek, biologisch voedsel. Daar gaat het hele boek van Price over. Maar volgens jou zijn dat 'beestmensen uit het oerwoud'. :roll:
Quote:
persoonlijk merk ik dat in jouw emoties de ervaring van die jaren vegetarisme met bijhorende ongemakjes zijn overgevlogen naar een extreme tegengestelde vorm en dat merk ik ook in jouw reactie. Dat is echt geen reactie die ik van jouw gewoon ben wanneer ik jouw beluister in je lezingen en staat je ook niet. Misschien toch iets minder vlees eten?
Ik was ook al zo toen ik vegetarier was, heb altijd al dat nuchtere gehad. Heeft dus niets met vlees eten te maken, maar met gezond verstand.
Quote:
In ieder geval probeer de waarheid te zien in het midden en vlieg niet zo snel iemand naar de haren waarvan je de haren nog niet van kent
De waarheid ligt niet in het midden.
Mike