Bezoekje aan mijn behandelaar is weer achter de rug.
Ik voel me misschien ietsiepietsie beter.
Sinus/kiesklacht is er nog wel (ook meetbaar door behandelaar).
Ik heb geen hitteklachten (acupuncturistische term) meer zegt de behandelaar: dus er is iets verbeterd.
Quote:
Wanneer er te veel hitte in de darmen is, zal dit de stoelgang uitdrogen waardoor het zeer moeilijk door de darmen kan bewegen.
http://acupunctuur-oost.nl/de-behandelmethode/indicaties/darmklachten/
Ik merk wel dat mijn darmen meer rommelen als ik bijv. water drink; het zat eerder meer vast in mijn darmen.
Mijn behandelaar behandelt me op vanalles, maar ik doe ook nog steeds trouw aan wrijfzitbaden
https://www.fatsforum.nl/topic/wrijfzitbaden , en eerlijk gezegd denk ik dat die in combinatie met de ozonstoomsauna
/ ozonoorinsufflaties
https://www.fatsforum.nl/topic/ozontherapie de boel in beweging zet bij mij (met name de spijsvertering ook) en elke ochtend drink ik een liter geozoneerd water nprice.nl/topic/water-ozoneren
De wrijfzitbaden (die doe ik in mijn ozonsauna: zit ik op een emmer) helpen vast ook tegen de darmhitte, want die procedure verloopt met koel water: is nog lekker ook om te combineren met een hete stoomsauna.
Ik heb het er maar druk mee.
Wel heb ik nog nierleegte (tja).
Het blijft wel spannend of ik die ene zeurpijnkies klachtenloos kan behouden.
Voorlopig gaat de teatreetherapie door in dat kader (ik overweeg ook te gaan gezichtsstoombadderen, misschien ook met jodium -tip van behandelaar- zou helpen tegen longworm/astma: iemand die hij kent is door gezichtsstoombaden met jodium binnen twee weken van de astma afgekomen) en inmiddels ga ik verder met darmondersteuning.
Een week geleden werd ik geveld door een heftige griep zoals ik deze 10 jaar niet meer gehad heb.
Ik las al dat als je die ozontherapie doet dat je op een gegeven moment zoń griep gaat krijgen.
Ik dacht: dat zal dan wel een soort herxheimerreactie zijn.
Echter, mijn vriend kreeg 1 dag later ook deze griep.
Toen dacht ik: maar hij doet die ozontherapie niet, dus het zal dan wel niets met die ozonsauna te maken hebben?
Echter: in het verleden is vaker door behandelaars griep bij mij geconstateerd, terwijl ik niet zulke heftige verschijnselen had.
En nu komt de clue, ook volgens mijn behandelaar; die zegt: juist wel die griepklachten krijgen, kan ook te maken hebben met een gezonde immuunreactie.
Ik las dat de ozontherapie je interferongehalte verhoogt; dus het kan goed mogelijk zijn dat mijn lichaam nu sinds tijden in staat was om te vechten tegen griep.
Zo plaats ik het nu en het kan dus dat de overduidelijke griepverschijnselen weldegelijk te maken hebben met de ozontherapie.
Ik heb nogal veel eczeem en jeuk op mijn huid van de ledematen op het moment.
Dat is ook sinds de ozonstoomsauna.
Ik vat het op als iets positiefs vergeleken met dat ik de uitslag eerder niet had maar dat het wel zat te storen in mijn lichaam.
¨Gooi het er maar lekker uit¨, denk ik nu.
Het viel de behandelaar ook op: die uitslag op mijn voeten (maar het zit ook zo te jeuken op mijn elleboog rechterarm vooral).
Quote:
Employing ozone in a steam sauna after consistent treatments will likely induce, in various degrees, the "healing crisis", which can feel like having the flu temporarily. This should be seen as a sign of beneficial healing.
Skin rashes are not uncommon as the toxins are pushed out through the skin rapidly. Sometimes the rash is very itchy, and this can most likely be alleviated by using colloidal silver water and taking protease enzymes in large amounts.
http://www.o3center.org/Protocols/SteamSaunaCabinet.html
Ik ben nu ongeveer een maand bezig met intensieve ozontherapie thuis: ozonsauna, ozonoorinsufflaties en geozoneerd water drinken.
Wat ik merk is dat mijn darmen nu minder geobstipeerd zijn.
Men zegt dat na 2-3 maand dit protocol volgen van ozonstoomsauna en ozonoorinsufflaties: dat de klachten merkbaar zullen verminderen: zie hier de belofte
Ik merk nu al iets van verbetering, maar nog even geduld hebben dus om te kijken of mijn energieniveau bijv. verbetert (hemels!).
Oja, door de griep kon ik niet eten en ik ben 4 kilo afgevallen.
Misschien heeft het ook te maken met de wrijfzitbaden/stoomsaunas -los van de ozon- die over het algemeen ook van zichzelf schijnen te leiden/worden ingezet tot lichaamsgewichtdaling: misschien vanwege de versnelde toxine-afvoer hierdoor.
Ik kan het hebben, graag zelfs, dus het is ok, maar het moet allemaal wel leuk blijven natuurlijk (ik hoef geen skelet).