FoolProof
Well-known member
je kunt gewoon met Ideal betalen hoor, creditcard is niet nodig.Goedenavond allemaal,
Dit forum bekijk ik van tijd tot tijd; ik ben hier een klein beetje thuis. Misschien niet zo netjes dat ik binnenval met (gelijk) een verzoek om een gunst.
Ik ben niet (meer) in het bezit van een creditkaart. Toen ik er had, gebruikte ik ze niet dus: weg ermee! Ik kan bovendien op AliE geen account aanmaken. Het volgende probleem is dat ik niet kan betalen voor een bestelling die ik wil doen.
Ik heb al contact met Roli en ik heb me al in allerlei bochten gewrongen om dit op te lossen. Daarmee heb ik geen geluk. Roli bood zojuist aan om mij enkele potjes for free te sturen. Heel erg lief en ik waardeer het enorm. Eerst wil ik nog een laatste poging doen om met behulp van een intermediair toch geld naar Roli te kunnen sturen.
De HAM vraag: is hier iemand die mij wil helpen door te bemiddelen in deze? Ik heb geld maar niet de hulpmiddelen van ome bank om dat geld in dit geval ter bestemder plaats te krijgen.