Ivermectine

Goedenavond allemaal,
Dit forum bekijk ik van tijd tot tijd; ik ben hier een klein beetje thuis. Misschien niet zo netjes dat ik binnenval met (gelijk) een verzoek om een gunst.
Ik ben niet (meer) in het bezit van een creditkaart. Toen ik er had, gebruikte ik ze niet dus: weg ermee! Ik kan bovendien op AliE geen account aanmaken. Het volgende probleem is dat ik niet kan betalen voor een bestelling die ik wil doen.
Ik heb al contact met Roli en ik heb me al in allerlei bochten gewrongen om dit op te lossen. Daarmee heb ik geen geluk. Roli bood zojuist aan om mij enkele potjes for free te sturen. Heel erg lief en ik waardeer het enorm. Eerst wil ik nog een laatste poging doen om met behulp van een intermediair toch geld naar Roli te kunnen sturen.
De HAM vraag: is hier iemand die mij wil helpen door te bemiddelen in deze? Ik heb geld maar niet de hulpmiddelen van ome bank om dat geld in dit geval ter bestemder plaats te krijgen.
je kunt gewoon met Ideal betalen hoor, creditcard is niet nodig.

Joe Rogan helemaal van het padje, de beste man neemt ivermectine! 🤣
Zou hij echt 5 miljoen luisteraars in Nederland hebben? Dat geeft de burger weer moed.

Joe Rogan helemaal van het padje, de beste man neemt ivermectine! 🤣
Zou hij echt 5 miljoen luisteraars in Nederland hebben? Dat geeft de burger weer moed.
Ik zag het ook, lees reacties eronder dom schapen volk, ik vraag me af of er 5 miljoen luisteraars zijn in nsbderland. Misschien 5 miljoen Spotify gebruikers maar voor leugen media is dat het zelfde 🤣🤣🤣

Ik zag het ook, lees reacties eronder dom schapen volk, ik vraag me af of er 5 miljoen luisteraars zijn in nsbderland. Misschien 5 miljoen Spotify gebruikers maar voor leugen media is dat het zelfde 🤣🤣🤣
Misschien betaalde trollen die er ook op reageren :unsure:

Heb iedereen zich wel eens afgevraagd waarom bijvoorbeeld telegram je een nieuwe gebruiker voorstelt waar je 12 jaar geleden een keer contact mee hebt gehad ergens toe telegram nog niet eens bestond.
Omdat diegene nog steeds in mijn adressenboek staat, was en is mijn vermoeden. Verder heb ik zoiets nooit bij de hand gehad.

Als dat bij jou niet het geval was, waar zou het dan aan liggen volgens jou?

Omdat diegene nog steeds in mijn adressenboek staat, was en is mijn vermoeden. Verder heb ik zoiets nooit bij de hand gehad.

Als dat bij jou niet het geval was, waar zou het dan aan liggen volgens jou?
Dat was ook mijn idee, telegram kijkt naar je contacten.

Ik krijg geregeld meldingen.

Hé Roli,

Ik heb weer een bestelling gedaan.

Alvast bedankt voor de goede service.

Groetjes,
(y)
Dorothé

Dorothé,

mijn eer, dit is wat je als partner moet doen

Al mijn winkels zijn verwijderd uit de links met betrekking tot ivm. Nu heb ik een noodlink gemaakt die iedereen kan gebruiken. Onze forumwinkel is gestraft en zal een week gedwongen worden gesloten. Na een week zal het weer normaal zijn Het kan nu worden goedgekeurd Tijdelijke link

www.aliexpress.com

5.99US $ |1 20bottles iver aver| | - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
www.aliexpress.com
www.aliexpress.com

Omvatten EMS verzending link:

www.aliexpress.com

20.99US $ |Including EMS shipping 1 20bottles 5mg 100tablets Iver Aver| | - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
www.aliexpress.com
www.aliexpress.com

Maar even de knuppel in het hoenderhok hoor: de vaccins zijn toch ook getest. Wat is het verschil dan met dit medicijn? Jullie kopen wel 'illegaal' via chinese webwinkels die jullie zo verguizen off-label medicatie voor een niet bestaand virus in jullie ogen maar vaccineren dat is een no-go. Ik ben verward.

Maar even de knuppel in het hoenderhok hoor: de vaccins zijn toch ook getest. Wat is het verschil dan met dit medicijn? Jullie kopen wel 'illegaal' via chinese webwinkels die jullie zo verguizen off-label medicatie voor een niet bestaand virus in jullie ogen maar vaccineren dat is een no-go. Ik ben verward.
Dan heb je nog niet voldoende gelezen op dit forum!

Kijk ook naar de forumnaam. Hebben we hier te maken met een trol?

Mike

Ik ben absoluut geen trol en lees al jaren mee. Maar ik ben nu toch wel echt verbaasd. Kan iemand me dan uitleggen waarom china en al die sites altijd in de ban zijn gedaan en er nu massaal off-label pillen worden ingeslagen en zelf wordt gedokterd terwijl geteste vaccins wordt verkettert. Waarom zou je ongeteste pillen via een chinese site bestellen voor een virus die volgens jullie niet bestaat en waar je bovendien niet bang voor bent. Ik wil het begrijpen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan