Ivermectine

Waarom ben je een trol als je kritische vragen stelt?
Ik hoef mijzelf verder helemaal niet te verdedigen. Ik lees vooral mee op het voedingsstuk trouwens.

Maar een antwoord zal er wel niet komen denk ik?
Kijk ik ben geinteresseerd in alternatieven voor een prik, maar wil ook geen corona krijgen. Ik heb een verzwakt immuun systeem omdat ik dialyse patient ben. Ik snap gewoon niet waarom men dit medicijn neemt. Als ik het zou snappen zou ik er misschien ook in geinteresseerd zijn.

Waarom ben je een trol als je kritische vragen stelt?
Ik hoef mijzelf verder helemaal niet te verdedigen. Ik lees vooral mee op het voedingsstuk trouwens.
Kritische vragen zijn uitstekend. Alleen maak je enkele fouten. Dus dan maar even een paar vragen terug eerst:

1. waarmee doel je met het woord 'vaccins';
2. wat is volgens jou illegaal [zie je eerste bericht]?
3. waar zijn de door jou bedoelde vaccins op getest?
4. waar zijn die test resultaten te vinden?
5. waarom beantwoord je de vraag van Mike niet?

Edit:

Ik heb een verzwakt immuun systeem omdat ik dialyse patient ben
Ik raad je aan als de donder je hier in te lezen op alles wat Corona betreft.

Maar een antwoord zal er wel niet komen denk ik?
Kijk ik ben geinteresseerd in alternatieven voor een prik, maar wil ook geen corona krijgen. Ik heb een verzwakt immuun systeem omdat ik dialyse patient ben. Ik snap gewoon niet waarom men dit medicijn neemt. Als ik het zou snappen zou ik er misschien ook in geinteresseerd zijn.

Meta studie over de studies van ivm icm covid.

Dorothé,

mijn eer, dit is wat je als partner moet doen

Al mijn winkels zijn verwijderd uit de links met betrekking tot ivm. Nu heb ik een noodlink gemaakt die iedereen kan gebruiken. Onze forumwinkel is gestraft en zal een week gedwongen worden gesloten. Na een week zal het weer normaal zijn Het kan nu worden goedgekeurd Tijdelijke link

www.aliexpress.com

5.99US $ |1 20bottles iver aver| | - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
www.aliexpress.com
www.aliexpress.com

Omvatten EMS verzending link:

www.aliexpress.com

20.99US $ |Including EMS shipping 1 20bottles 5mg 100tablets Iver Aver| | - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
www.aliexpress.com
www.aliexpress.com
Ik ben wachtende op die service Roli, tot nog toe was het goed, maar wat is er nu aan de hand ? Mijn laatste bestellingen van 5xAVM en 4X IVM is nog steeds geen beweging in gekomen en mijn voorlaatste miste ik 3xIVM, 1 toegekomen van de 4 besteld. De goede service was dat die nu meegestuurd zouden worden maar sinds de bestelling dd 24/8 geen wijziging in status ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan