K
Kattekop
Guest
Een verward iemand die al jaren meeleest en nu verbaasd reageert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Overhoren!100% trol! Als je z'n laatste bericht goed leest, verraad ie zichzelf al...
Jawel joh, eindelijk even wat leuksGEEN tijd aan besteden.
Kritische vragen zijn uitstekend. Alleen maak je enkele fouten. Dus dan maar even een paar vragen terug eerst:Waarom ben je een trol als je kritische vragen stelt?
Ik hoef mijzelf verder helemaal niet te verdedigen. Ik lees vooral mee op het voedingsstuk trouwens.
Ik raad je aan als de donder je hier in te lezen op alles wat Corona betreft.Ik heb een verzwakt immuun systeem omdat ik dialyse patient ben
Dat komt omdat je Telegram toestemming hebt gegeven tot je contacten.Dat was ook mijn idee, telegram kijkt naar je contacten.
Ik krijg geregeld meldingen.
Maar een antwoord zal er wel niet komen denk ik?
Kijk ik ben geinteresseerd in alternatieven voor een prik, maar wil ook geen corona krijgen. Ik heb een verzwakt immuun systeem omdat ik dialyse patient ben. Ik snap gewoon niet waarom men dit medicijn neemt. Als ik het zou snappen zou ik er misschien ook in geinteresseerd zijn.
Dan weet je ook het antwoord op de eerste vraag.Waarom ben je een trol als je kritische vragen stelt?
Ik hoef mijzelf verder helemaal niet te verdedigen. Ik lees vooral mee op het voedingsstuk trouwens.
Dat klinkt pretty much als een aanval, 'mkay...Maar een antwoord zal er wel niet komen denk ik?
Bekijk bijlage 3177
Garro@CleanEnergyDisruption on Gab: 'Media Melts Down After Joe Rogan Says He Recovere…'
Garro@CleanEnergyDisruption on Gab: 'Media Melts Down After Joe Rogan Says He Recovered From Covid in 3 Days After Taking Ivermectin, Z-Pak (INSTAGRAM VIDEO) https://www.thegatewaypundit.com/2021/09/media-melts-joe-rogan-says-recovered-covid-3-days-taking-ivermectin-z-pak-video/ "Emergency...gab.com
Nee, denk het niet, maar wel heel veel andere ziektes, parasieten etc.Kunnen paarden ook Corona kijgen?
hahaha, ja of MOKNee, denk het niet, maar wel heel veel andere ziektes, parasieten etc.
Praat mij er niet van, moet je eens het woord DROES tegen een paarden liefhebber zeggen
Amok?hahaha, ja of MOK
Ik ben wachtende op die service Roli, tot nog toe was het goed, maar wat is er nu aan de hand ? Mijn laatste bestellingen van 5xAVM en 4X IVM is nog steeds geen beweging in gekomen en mijn voorlaatste miste ik 3xIVM, 1 toegekomen van de 4 besteld. De goede service was dat die nu meegestuurd zouden worden maar sinds de bestelling dd 24/8 geen wijziging in status ?Dorothé,
mijn eer, dit is wat je als partner moet doen
Al mijn winkels zijn verwijderd uit de links met betrekking tot ivm. Nu heb ik een noodlink gemaakt die iedereen kan gebruiken. Onze forumwinkel is gestraft en zal een week gedwongen worden gesloten. Na een week zal het weer normaal zijn Het kan nu worden goedgekeurd Tijdelijke link
5.99US $ |1 20bottles iver aver| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
www.aliexpress.com
Omvatten EMS verzending link:
20.99US $ |Including EMS shipping 1 20bottles 5mg 100tablets Iver Aver| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
www.aliexpress.com
jaaaa hoefbevangen, die ookNee, hoefbevangen en cushing die zijn naar
Maar ik denk dat een paard ook positief kan testen hoor
Complotdenker