Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Die kan niet op tegen RolliHmmm, €2,24 per pil...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die kan niet op tegen RolliHmmm, €2,24 per pil...
Kan zijn dat je te hard ontgift. Ik zou voorzichtig zijn..We gebruiken ivm nu 10 dagen, 3 tabl. Echter we krijgen beide meerdere kleine rode pukkeltjes op benen en buik met op de top een klein geel korreltje.
Ik vermoed dat de rommel eruit wordt gewerkt.
Zijn er meerdere die dit hebben? Grt Henk
In het artikel staat duidelijk dat het 1x per week is als profylaxe.Kan zijn dat je te hard ontgift. Ik zou voorzichtig zijn..
Zelf werd ik na 3 weken moe bij daaglijks de dosis nemen. Ik neem het nu 2x per week zoals in 't artikel in gezond verstand staat en dat gaat wel prima. Fijn ontgiften zonder moeheid. Na 10 dagen dagelijks gebruik was trouwens mijn eczeem voet genezen!! Had ik 20 jaar last van maar liefst...
Profylaxe, profylaxe ?? Wat profylaxe ? Voor een onbestaand virus ? Het gaat er hier om je spike-eiwitten van jaren, decadas te zuiveren, niet om die profylaxe bullsh++ om een onbestaand virus te voorkomen.wefwe
In het artikel staat duidelijk dat het 1x per week is als profylaxe.
Dus neem je een keer de hoeveelheid om Covid te genezen. Dat is als je ziek bent zelfs voldoende. Realiseer je dat Ivm toch uiteindelijk een gif is en wees voorzichtig. Jullie zijn ofwel aan de takjes en blaadjes ofwel aan het overdoseren. Normaal doen en naar experts luisteren is kennerlijk niet mogelijk.Profylaxe, profylaxe ?? Wat profylaxe ? Voor een onbestaand virus ? Het gaat er hier om je spike-eiwitten van jaren, decadas te zuiveren, niet om die profylaxe bullsh++ om een onbestaand virus te voorkomen.
Komt niet aan, stromectol wordt in beslag genomen. Alleen de dierlijke variant uit China komt aan en ook dat wordt steeds moeilijker gemaakt.Hmmm, €2,24 per pil...
Dr Mobeen Sayed die in India vele mensen met Ivermectine heeft behandeld. In India is geen Cojona meer, dus de artsen die daar Ivermectine gebruiken zij de experts.Welke experts?
Jij begrijpt het nog steeds niet wij doe niets tegen een zogenaamd virus of ziekte, wij man ons lichaam vrij van Spike eiwitten en andere zooi.Dus neem je een keer de hoeveelheid om Covid te genezen. Dat is als je ziek bent zelfs voldoende. Realiseer je dat Ivm toch uiteindelijk een gif is en wees voorzichtig. Jullie zijn ofwel aan de takjes en blaadjes ofwel aan het overdoseren. Normaal doen en naar experts luisteren is kennerlijk niet mogelijk.
Die moet wel heel erg waar zijn is gewipt van de site volgens mijThe world's top new source on natural health - NaturalNews.com
The world's top new source on natural health - NaturalNews.comwww.naturalnews.com
WORLD BOMBSHELL: Gelekt DARPA-document, DRASTISCHE analyse bevestigt aanval op de mensheid met behulp van aerosolized, huid-penetrerende nanodeeltjes spike eiwitten
Zeker ik lees het woordelijk en zeer aandachtig!Lees je mee, Julian? Het bewijs volgt dikwijls na mijn intuitie.
Mike
Iets wat kunstmatig verspreid zou worden kun je niet ontwerpen om snel te verspreiden. Het ontwerp van het 'virus' is namelijk los van de logistiek (middels aerosolen o.i.d.). TENZIJ het shedding principe toch mogelijk blijkt te zijn, dan ben ik een-en-al-oor.SARS-CoV-2 was never designed to kill. It was designed to spread rapidly, [...]