Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Exact ook bij mij het geval. Ik wacht rustig af.Ik heb bij 1 levering die retour is gegaan van Roli bevestiging gekregen dat het opnieuw verstuurd is, met een nieuw T&T nummer. Zag nu dat het begin oktober zou moeten komen, ben benieuwd
Wij hebben ook nog 2 pakketten die al langere tijd onderweg zijn (teruggestuurd en blijft hangen bij Guangzhou City vanaf 17 september). Wachten ook nog ff af , hopen dat het nog lukt ....Exact ook bij mij het geval. Ik wacht rustig af.
Dorothé
Dat heb ik ook, vanaf 17 september niet meer te volgen..maar we wachten gewoon af, komt vast goedWij hebben ook nog 2 pakketten die al langere tijd onderweg zijn (teruggestuurd en blijft hangen bij Guangzhou City vanaf 17 september). Wachten ook nog ff af , hopen dat het nog lukt ....
Bij mij precies het zelfde, ook 17 sept.Wij hebben ook nog 2 pakketten die al langere tijd onderweg zijn (teruggestuurd en blijft hangen bij Guangzhou City vanaf 17 september). Wachten ook nog ff af , hopen dat het nog lukt ...
Kreeg ik van Marij voor dotcom
Vuur er maar even op
Hydroxychloroquine Hoe maak je een NATUURLIJKE VORM van Hydroxychloroquine
TOTAAL NIETS VAN GEZIEN terwijl ik het idee heb toch uren per dag door te brengen op het forum, zou het dan toch zo zijn dat we teveel niet te zake doende zaken voorbij zien komen waardoor we essentiele zaken over het hoofd zienWelk kaliber kanon wil je er op afgevuurd zien, 150 mm howitzer
Voor de werkzame concentratie heb je een paar kuub schillen nodig en een flinke heksenketel vermoed ik, deze is al meerdere keren afgeschoten
Kreeg ik van Marij voor dotcom
Vuur er maar even op
Hydroxychloroquine Hoe maak je een NATUURLIJKE VORM van Hydroxychloroquine
Het is of hier of op gedachtenvoer zelfde filmpje volgens mij in een langer filmpje verwerkt van een of andere fakebook mutsTOTAAL NIETS VAN GEZIEN terwijl ik het idee heb toch uren per dag door te brengen op het forum, zou het dan toch zo zijn dat we teveel niet te zake doende zaken voorbij zien komen waardoor we essentiele zaken over het hoofd zien
Het zou mij niet verbazen als knutselvirussen via weermodificatieprojecten in omloop worden gebracht. Doel van knutselvirussen is mijns inziens niet direct sterfte, maar geleidelijke verzwakking zodat men vervroegd, maar toch ook weer niet snel sterft en naar medicatie zal snakken.Zeker ik lees het woordelijk en zeer aandachtig!
Vooralsnog niet echt onder de indruk...
Er zitten rare contradicties in artikel en brondocument, zoals dit:
Iets wat kunstmatig verspreid zou worden kun je niet ontwerpen om snel te verspreiden. Het ontwerp van het 'virus' is namelijk los van de logistiek (middels aerosolen o.i.d.). TENZIJ het shedding principe toch mogelijk blijkt te zijn, dan ben ik een-en-al-oor.
Maar goed, ik blijf het met interesse volgen!
leuk idee, maar als de boel op slot gaat hoe kom je dan aan biologische grapefruit en citroenen? Ikzelf heb een zak kinabast in huis, goed voor siroop en thee, en langer houdbaar dan citrusfruit.
En daarnaast natuurlijk een goed gevulde wappothekerskast met IVM panacur en zelf nog wat mebendazol
Vandaag een bestelling ontvangen die ik op proef had gedaan bij Daisy. Geplaatst op 9 september, het is nu de 24e. Niet sneller of langzamer dan Roli dus.
Mike
Vandaag een bestelling ontvangen die ik op proef had gedaan bij Daisy. Geplaatst op 9 september, het is nu de 24e. Niet sneller of langzamer dan Roli dus.
Mike
Volgens2021-09-19 23:47 Netherlands, Arrived at destination country airport
Wat is de naam van de shop van Daisy?Volgensis m'n pakket van Daisy al even in Nederland. Is er bekend welke vervoerder in Nederland de pakketjes uit China bezorgd?