Gewoon PostNL, die hebben vandaag haar pakketje bij mij bezorgd.Volgensis m'n pakket van Daisy al even in Nederland. Is er bekend welke vervoerder in Nederland de pakketjes uit China bezorgd?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon PostNL, die hebben vandaag haar pakketje bij mij bezorgd.Volgensis m'n pakket van Daisy al even in Nederland. Is er bekend welke vervoerder in Nederland de pakketjes uit China bezorgd?
Hier legt hij het nog even haarfijn uit:Zeker ik lees het woordelijk en zeer aandachtig!
Vooralsnog niet echt onder de indruk...
Er zitten rare contradicties in artikel en brondocument, zoals dit:
Iets wat kunstmatig verspreid zou worden kun je niet ontwerpen om snel te verspreiden. Het ontwerp van het 'virus' is namelijk los van de logistiek (middels aerosolen o.i.d.). TENZIJ het shedding principe toch mogelijk blijkt te zijn, dan ben ik een-en-al-oor.
Maar goed, ik blijf het met interesse volgen!
Waarschiijnlijk combinatie van dat alles. Vandaar alle vragen. Uiteindelijk komt het dan misschien tot een procedure voor een bepaald land die gesmeerder loopt. Het is onduidelijk of Magyar Posta de vervoerende partij is of alleen de inklaarder voor de EMS koerier. We moesten online gegevens aanleveren. Wat precies er nu online is doorgegeven zat ik niet zelf bij. Afwachten wat nu aan beide kanten verder gebeurt ...Ik heb je bericht doorgestuurd naar Roli, Pa Triot. Ik weet niet wat er precies fout gaat daar in Goulashland. Het kan bij Roli liggen, het kan bij EMS liggen, maar het kan ook bij de Goulashpost liggen. Dus in z'n algemeenheid een opmerking, niet alleen naar jou toe maar naar iedereen:
Dit is geen gewoon product, er wordt met man en macht aan gewerkt om het spul bij iedereen te krijgen. Geduld is daarbij een zeer schone zaak.
Mike
Zie deze post van Johnny.Wat is de naam van de shop van Daisy?
Welke oregano olie gebruik je?Mijn zoontje van 12 is volledig van zijn behoorlijke fikse keelontsteking af. Aantal dagen 5mg ivermectine, zink, vit c en NAC. Lepeltje pure Honing met 1 druppel citroen olie en oregano olie. En geloof me die keel was echt heftig aangedaan met soort van witte grote wondjes en nu helemaal schoon. Het snotteren en hoesten heeft ook niet doorgezet
dat deed ik hier met alleen oregano en citroen olie in honing gemengd.Mijn zoontje van 12 is volledig van zijn behoorlijke fikse keelontsteking af. Aantal dagen 5mg ivermectine, zink, vit c en NAC. Lepeltje pure Honing met 1 druppel citroen olie en oregano olie. En geloof me die keel was echt heftig aangedaan met soort van witte grote wondjes en nu helemaal schoon. Het snotteren en hoesten heeft ook niet doorgezet
1 van de 2 pakketten is weer geannuleerd, denk zelf dat het moeilijk wordt via roli. Hij wordt teveel in de gaten gehouden, wachten nog wel ff af wat er gaat gebeuren...Wij hebben ook nog 2 pakketten die al langere tijd onderweg zijn (teruggestuurd en blijft hangen bij Guangzhou City vanaf 17 september). Wachten ook nog ff af , hopen dat het nog lukt ....
Voetbal clubWat is NAC?
Die van physalisWelke oregano olie gebruik je?
Van ons zijn het bestellingen van enkele weken geledenEen recente bestelling of van enkele weken geleden? Alle oudere bestellingen zijn opnieuw verstuurd.
Mike
Hier legt hij het nog even haarfijn uit:
Situation Update, Sep 23, 2021 - RED ALERT: Aerosolized skin-penetrating nanoparticle spike protein attack vector CONFIRMED
Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community.www.brighteon.com
Luister goed naar waf hij hier zegt. Er hoeft helemaal geen overdracht plaats te vinden via 'shedding', het gaat er om dat genoeg mensen positief testen middels de frauduleuze PCR-test zodat ze geinjecteerd kunnen worden met het Mark of the Beast. Dit dient twee einddoelen voor deze zieke gasten: depopulatie voor wie de prik(ken) niet overleeft en genetische modificatie voor wie het wel overleeft. Daarnaast hebben [ZE] nog veel dodelijkere en schadelijkere varianten die [ZE] middels aerosolen eveneens in omloop willen brengen. Daarom getuigen mijn waarschuwingen ook niet van angst maar van realiteitszin.
Mike