Niet weer de slachtofferkaart gaan spelen, Binc, je bent hier op proef.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben nieuw op het forum en uiteindelijk door mijn zoektocht naar IVM op dit forum uitgekomen.Vraagje.
Ik heb zowel ivm als avm in huis maar van avm ben ik niet zo'n fan.
Is er iemand met wie ik 4 onaangebroken potjes avm kan ruilen voor ivm ?
Stuur maar een pm
Waarom Norit?Hoi Mike , jij vertelde vandaag je dat al maanden ivm slikt maar om de hoeveel tijd doe je dan norit innemen?
Waarom Norit?
Bedankt voor je advies en meedenken. Dit is echter mijn hele probleem niet. Maar het maakt niet uit. Er is een periode geweest dat ik het leuk vond hier om mensen te helpen en het lijkt of dit allemaal niet is toegestaan of zelfs een moeten is geworden. Ik heb geen behoefte meer aan gevoel reflecties en beschuldigingen dat ik anderen wil helpen voor een eigen ego. Dit is niet mijn manier van omgaan met mensen. of wat dan ook. Toch bedankt.Binc mag ik je een welgemeende raad geven?
Als je iets niet snapt of als je denkt dat je je moet verdedigen of wat dan ook. Hou het voor je, . reageer niet. Als je eens wist wat ik allemaal niet snap. Kost me te veel tijd om alles te lezen en overal op te reageren.
Voor mij is belangrijk dat ik hier veel leer.
Je bent niet dom en ook leergierig.
dus nu Niet reageren a.u.b.
Veel liefs van Liesje.
Ha Mike,Is dezelfde dosis, alleen anders berekend: 0,2 mg per kg = 2 mg per 10 kg = 5 mg per 25 kg.
Mike
Is exact gelijk zelfde dosisHoi Ida,
Heb je ook zón document voor avermectine?
Dank