I call bullshit!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan ga je nog een halen om jezelf beter te beschermen.Dan werkt het vaccin dus goed.
Big bullshit daar grafeenoxide wordt vermeld, en Quinta Columna, de grootste spaanse covid farsanten die er zijn. En Pipo Sevillano wordt ook vernoemd . Deze is zelf gevaxxed daar het moest (woont overigens in Frankrijk) en is lid van RosaCruz masoneria. Campra, en enkel Campra, en geen enkele andere prof, medici, of whatever van univ. Almeria, heeft slechts 1 flacon onderzocht, met een microscoop waarvan hijzelf bevestigd dat ie niet sterk genoeg was, en waarvan de conclusie van het onderzoek duidelijk zegt dat er niet bevestigd kon worden dat er grafeenoxide in zit. Dat onderzoek heb ik hier op het forum al gepost. Daarnaast ook al enkele malen grafeen uitgelegd en als het er al in zou zitten, zelfs 100%, san nog zou het niet voldoende zijn om zeer schadelijk te zijn.Kwam onderstaand stuk tegen waarin ook 'even' Ivermectine afgekraakt wordt. Heeft iemand eerder gehoord van een nadeel van Ivermectine t.a.v. grafeenoxide??? Klinkt mij als ongefundeerd...
De kern van het wapen bloot gelegd
Kenmerkend voor grafeenoxide is dat het elektromagnetisch is en bijna 99% van alle exogene straling kan absorberen. Combineer het grafeenoxide met 5G-elektromagnetische straling en je hebt een ingebouwde magnetron die je ingewanden frituurt!mail.niburu.co
Grafeen kan je lichaam juist heel moeilijk uitscheiden. Wat een BS. Als iets zich bind aan grafeen dan zorgt dat er juist voor dat het lichaam het juist WEL kan uitscheiden. Dan zou Ivermectine juist helpen. Dit is weer eens omgekeerd. Dit hele artikel staatbv BSKwam onderstaand stuk tegen waarin ook 'even' Ivermectine afgekraakt wordt. Heeft iemand eerder gehoord van een nadeel van Ivermectine t.a.v. grafeenoxide??? Klinkt mij als ongefundeerd...
De kern van het wapen bloot gelegd
Kenmerkend voor grafeenoxide is dat het elektromagnetisch is en bijna 99% van alle exogene straling kan absorberen. Combineer het grafeenoxide met 5G-elektromagnetische straling en je hebt een ingebouwde magnetron die je ingewanden frituurt!mail.niburu.co
Ik haat het altijd als mensen plaatjes sturen die zogenaamd veelzeggend zijn. Ik ben een INTP, ik denk altijd in context, in kaders. Bovendien ben ik visueel niet sterk. Als ik dus lukraak een beeld op me afgevuurd krijg zonder enige duiding weet ik niet hoe ik deze informatie moet opvatten of verwerken. Dit maakt me razend, zeg nou gewoon wat er belangrijk is om te zien, explain it to me like I'm a 5-year-old!
Mike
Plaatje van diverse bekende mensen, waarschijnlijk fotoshop maar big if true.Ik haat het altijd als mensen plaatjes sturen die zogenaamd veelzeggend zijn. Ik ben een INTP, ik denk altijd in context, in kaders. Bovendien ben ik visueel niet sterk. Als ik dus lukraak een beeld op me afgevuurd krijg zonder enige duiding weet ik niet hoe ik deze informatie moet opvatten of verwerken. Dit maakt me razend, zeg nou gewoon wat er belangrijk is om te zien, explain it to me like I'm a 5-year-old!
Mike
Ik heb een soort van plaatjesdyslexie!Bijzonder hè hoe iedereen weer anders tegen iets aankijkt.
Waar de een denkt 'dat zie je toch gelijk', zit de ander razend te zijn
Volgens mij maak ik me hier schuldig aan dus fijn om deze info te hebben!
Plaatjesdyslexie hoe verzin je het.Ik heb een soort van plaatjesdyslexie!
Mike
Ben ik al vaker tegen gekomen.Ik heb een soort van plaatjesdyslexie!
Mike
Ha, dat vermoedde ik al.Memes hebben vaak bijbehorende tekst, dus meestal geen probleem.
Mike
Name and shame pleaseIk hoor van een van mijn vrienden dat ze IVM heeft gekocht via iemand die hier ook bekend is en geadverteerd heeft met IVM. Ze heeft €50!?!? betaalt voor 1 potje. Ik wist niet dat we onze medestrijders af zouden zetten
Heeeee je profielfoto staat in het middenName and shame please
Heeeee je profielfoto staat in het midden
Nu pas wakkerHeeeee je profielfoto staat in het midden
Postbode he.... Deze tijd van het jaar met iets vertraging tochEen week geleden al.
Dat is Mathijs de Haan in Ingen. Don't get me started. Ik heb geprobeerd op hem in te praten, maar alles tevergeefs. Ik heb het maar losgelaten.Ik hoor van een van mijn vrienden dat ze IVM heeft gekocht via iemand die hier ook bekend is en geadverteerd heeft met IVM. Ze heeft €50!?!? betaalt voor 1 potje. Ik wist niet dat we onze medestrijders af zouden zetten