Ivermectine

Ik hoor van een van mijn vrienden dat ze IVM heeft gekocht via iemand die hier ook bekend is en geadverteerd heeft met IVM. Ze heeft €50!?!? betaalt voor 1 potje. Ik wist niet dat we onze medestrijders af zouden zetten 🤨
Je kan hier wat van vinden natuurlijk, maar het valt ook onder de marktwerking.

Stel we hebben SHTF en je kan een blik bonen verkopen voor 2 Oz zilver, doe je dat dan of moet je accepteren dat je er maar 2 waardeloze euro's voor krijgt?

(ps: Ik verkoop ivm of avm voor 1oz zilver /potje :-) )

(ps2: Ik heb dus achteraf voor een vermogen uit lopen delen hier in de buurt :-) ) Bwahahahaha

Je kan hier wat van vinden natuurlijk, maar het valt ook onder de marktwerking.

Stel we hebben SHTF en je kan een blik bonen verkopen voor 2 Oz zilver, doe je dat dan of moet je accepteren dat je er maar 2 waardeloze euro's voor krijgt?

(ps: Ik verkoop ivm of avm voor 1oz zilver /potje :) )

(ps2: Ik heb dus achteraf voor een vermogen uit lopen delen hier in de buurt :) ) Bwahahahaha
Boeren die tijdens de hongerwinter woeker prijzen rekenden werden ook afgestraft door het verzet.....
Past in de lijn aanloop Joden vervolging NSB gedrag...

Boeren die tijdens de hongerwinter woeker prijzen rekenden werden ook afgestraft door het verzet.....
Past in de lijn aanloop Joden vervolging NSB gedrag...
Ja, daar zijn hier in de Alblasserwaard best rare dingen gebeurd. Ik ben a priori geen voorstander van woekerprijzen maar snap het wel.

Zodra een spijkerbroeken fabriekant zijn rommel laat maken in GodweetwaarAzië voor 3 euro en daar hier 150 voor vraagt is dat ook een dingetje.

Kijk, when SHTF, verkoop ik niks en verdedig ik alles. Het zal er wel op neer komen dat ik dingen weggeef omdat ik natuurlijk te goed ben voor deze wereld :) (Beetje de Zathras Ghandi vh forum :-))

Wat is een reële prijs voor voedsel tijdens een hongersnood?

Wat is een reële prijs voor een werkend (edoch illegaal) geneesmiddel?

Er zijn mooie filosofiën over te hoduen en daarom ben ik blij dat straks de vrijmibo weer gaat beginnen :)
(aanzetje @FoolProof :-) )

De reële prijs tijdens hongersnood is menselijk gezien gratis als je kan helpen of kostprijs...

Bij shtf wordt dit anders daar wordt rekening mee gehouden door een White hats, bij woeker prijzen wordt er afgerekend dmv gratis, afhalen door hulpbehoevenden...

De reële prijs tijdens hongersnood is menselijk gezien gratis als je kan helpen of kostprijs...

Bij shtf wordt dit anders daar wordt rekening mee gehouden door een White hats, bij woeker prijzen wordt er afgerekend dmv gratis, afhalen door hulpbehoevenden...
We shall see

Ja outdoor sportshop werkt inderdaad met PostAnaal zie ik😏 mooi kut!
Maar een -15 slaapzak.... Wat heb je daaraan
verwarming en een dekbed werkt ook....
🤣🤣🤣🤣
Waarom haal je dit niet bij een dump, ff zoeken en je vindt Polar slaapzakken tot -40 de mobilisatie magazijnen worden regelmatig opgeruimd dus altijd wel te krijgen

Hoeft niet door [HEN] verspreid te zijn, hoor. Als ik iets heb geleerd van al mijn lezingen in de zomer en in het najaar, dan is het wel dat het barst van de alternatieve 'therapeuten' die hun hele handel in duigen zien vallen door de komst van dit soort spotgoedkope en uiterst effectieve middelen. Voordat ze notie namen hiervan wisten ze er de ballen vanaf en nog halverwege de lezing verworden ze tot complete experts! Ze komen dan met dit soort onzin om toch maar vooral de aandacht af te leiden van een generiek geneesmiddel dat ons allemaal toekomt naar een veel te ingewikkeld ontgiftingsprotocol dat uitsluitend ontsproten is aan hun brein en waarvoor je bij niemand anders terecht kan. Zucht.

Mike
ik weet niet of IVM altijd werkt. Heb al aantal voorbeelden gezien van niet. Nu weer een vriendin, geen spuit gehad, haar man wel, allebei positief, zij nauwelijks klachten (met IVM begonnen) hij slikt dus ook, wel een spuit gehad maar behoorlijk ziek, koorts enz.

ik weet niet of IVM altijd werkt. Heb al aantal voorbeelden gezien van niet. Nu weer een vriendin, geen spuit gehad, haar man wel, allebei positief, zij nauwelijks klachten (met IVM begonnen) hij slikt dus ook, wel een spuit gehad maar behoorlijk ziek, koorts enz.
Met vax dubbel doseren

Dus je baseert je op die test ? Al eet je 1000 pilletjes, dan nog kan die test positief zijn. En die test kan ook negatief zijn als je 1000 prikjes zet.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Het protocol [ook preventief] bestaat niet alleen uit IVM /AVM nemen. Laten we alsjeblieft klok en klepel wel bij elkaar houden!

Zelenko [bijvoorbeeld] adviseert ook IVM preventief, maar zie dan ook wat hij daarbij aanraadt.

Verder test een geit en kiwi ook positief, dus wellicht kunnen we nu eens ophouden met dat narratief? Daar hoor ik al veel te veel geprikte genetische gemodificeerden over.

Het protocol [ook preventief] bestaat niet alleen uit IVM /AVM nemen. Laten we alsjeblieft klok en klepel wel bij elkaar houden!

Zelenko [bijvoorbeeld] adviseert ook IVM preventief, maar zie dan ook wat hij daarbij aanraadt.

Verder test een geit en kiwi ook positief, dus wellicht kunnen we nu eens ophouden met dat narratief? Daar hoor ik al veel te veel geprikte genetische gemodificeerden over.
Zelenko zit ook aan de chemo....
Alleen ivm AVM werkt perfect als, Spike eiwit opruimer meer is niet nodig aan toevoeging.
Fatsoenlijke voeding heb je erbij nodig verder niets

Andere ervaringen van Nederlanders met Ivermectine en daarbij ook het protocol van onder meer dr. Zelenko (Broomhexine, Quercetine, vitamine D en C, zink):

* Zeer zieke vrouw uit 1970 geneest met Ivermectine, een ‘shock in positieve zin’;

* Drents echtpaar (40 en 42, man flink ziek met hoge koorts) binnen enkele dagen genezen met Ivermectine/Quercetine-protocol);

* 56 jarige man gaat in zijn derde ziekteweek Ivermectine gebruiken, is dan na 3 dagen beter;

* 17 jarige hield vanaf oktober 2020 diverse gezondheidsproblemen (o.a. longen) over aan corona (wat deze persoon in maart had gehad); Eind juli 2021 begonnen met Ivermectine (en vitamines / supplementen), waarna hij of zij in een maand weer helemaal opknapte;

* 80 jarige oma kreeg in september Covid, had gelukkig al Ivermectine en azitromycine in huis, wat ze begon te slikken toen ze koorts kreeg. Al na 10 dagen liep ze met haar kleinkinderen in een pretpark.

Echtgenoot genezen vrouw: ‘In Nederland spelen andere belangen een rol’

* Zwaar zieke vrouw binnen 5 dagen voor 95% hersteld dankzij Ivermectine. Haar echtgenoot schrijft:

‘Ik vind het buitengewoon schokkend dat een Nederlandse apotheek, zonder dit te melden aan ons, heeft geweigerd de toegezegde medicijnen (Ivermectine) aan ons ter beschikking te stellen en dat dit buiten Nederland geen enkel probleem opleverde.’

Schetters heeft ook ''covid'' gehad en hij had het over dat je dan beter ook broomhexine in huis kan hebben preventief (slijmoplosser) -verkrijgbaar bij de kruidvat- bij benauwdheid zoals hierboven ook genoemd wordt en aspirine (bloedverdunner) bijv. tegen hoofdpijn die hij had. Paracetamol helpt dan niet.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan