Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo GaiaMijn Roli bestelling is binnen, veel sneller dan volgens de track informatie en helemaal intact en compleet.
Heel erg bedankt voor de link, top dat jullie dit mogelijk maken.
Blij mee!
Bij wie heb je besteld, via, Daisy of Roli zit de btw erbij.Hallo Gaia
Heb jij deze moeten inklaren? Ik heb een bericht van post nl dat ik moet aangeven wat er in het pakketje zit ivbm BTW aangifte. Hoe heb jij dit omschreven? Ik ben hier een beetje huiverig voor. Mijn pakketje is 3 maanden onderweg geweest.
Groet, Mariëlle
Hallo Gaia
Heb jij deze moeten inklaren? Ik heb een bericht van post nl dat ik moet aangeven wat er in het pakketje zit ivbm BTW aangifte. Hoe heb jij dit omschreven? Ik ben hier een beetje huiverig voor. Mijn pakketje is 3 maanden onderweg geweest.
Groet, Mariëlle
Nope, gelukkig niet! Mijn pakket was ook maar 3,5 week onderweg, veel sneller binnen als de aangegeven verwachte bezorgdatum en geen bericht over inklaren of andere grappen. Ik las hier op het forum dat bij sommigen de ivm uit het potje is gehaald en los bij was gevoegd, ook dit was bij mij niet het geval.Hallo Gaia
Groet, Mariëlle
Het is voor mij nog te vroeg om mijn bestelling van Roli te verwachten , maar mijn bestelstatus is nog onveranderd, Hoe was dat in jouw situatie?Nope, gelukkig niet! Mijn pakket was ook maar 3,5 week onderweg, veel sneller binnen als de aangegeven verwachte bezorgdatum en geen bericht over inklaren of andere grappen. Ik las hier op het forum dat bij sommigen de ivm uit het potje is gehaald en los bij was gevoegd, ook dit was bij mij niet het geval.
Moet je zelf iets omschrijven of is het een gevalletje meerkeuze?
Ik kreeg een paar dagen geleden de melding dat het pakket in Nederland was gearriveerd, maar de verwachte ontvangstdatum stond nog op ergens halverwege januari. Ik vond het al gek dat het nog zo lang zou duren terwijl het pakket al in NL was, maar toen werd het dus vanmiddag bezorgd.Het is voor mij nog te vroeg om mijn bestelling van Roli te verwachten , maar mijn bestelstatus is nog onveranderd, Hoe was dat in jouw situatie?
Wat ik uit eerdere posts begrijp dat het best lang kan duren.
Ow, ben wrs niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraag.Ik kreeg een paar dagen geleden de melding dat het pakket in Nederland was gearriveerd, maar de verwachte ontvangstdatum stond nog op ergens halverwege januari. Ik vond het al gek dat het nog zo lang zou duren terwijl het pakket al in NL was, maar toen werd het dus vanmiddag bezorgd.
Ja, ik kreeg na 2 of 3 dagen een status wijziging, dat de bestelling verzonden was. Ik zou Roli even contacten, hier ergens op het forum staat zijn telefoonnummer!Ow, ben wrs niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraag.
De bestelstatus van mijn order is nog steeds ongewijzigd, en staat on line als
"The seller is processing your order"
Kon jij de wijzigingen wel volgen op de site van AE?
Of is dat niet te volgen bij deze producten?
Hier staat het!Roli reageert vaak sneller op WhatsApp
whats app :+86 15818712361
telegram: +86 18928223192
email :bblyxde@gamil.com
Ik heb bij Roli besteld. Onder de 150euro. Hij heeft even niet van zich laten horen op wats ap. Hij apt net dat ik niet moet zeggen dat er ivermectine in zit. Dat weet ik ook wel. Maar wat anders. Ik kan mn pakketje niet ophalen zonder in te vullen. Ik ben echt huiverigBij wie heb je besteld, via, Daisy of Roli zit de btw erbij.
En blijf je onder 150 euro ook geen Inklaren
Bij Roly, 126 euro en is inclusief BTW lees ik net. Maar waarom stuurt post nl me dat ik moet inklaren dan?Bij wie heb je besteld, via, Daisy of Roli zit de btw erbij.
En blijf je onder 150 euro ook geen Inklaren
Ik durf het niet aan. Ik was me bewust van het risico, ik had gewoon niet zo'n grote bestelling moeten plaatsen. Mn vriendin heeft tegelijk met mij besteld en heeft niet hoeven inklaren. Dikke pech voor mij. Roli wil me tegemoet komen maar dat wil ik niet. Hij doet zo z'n best om ons allemaal te voorzien en hij heeft sommige zaken ook niet in de hand. Ik heb een nieuwe kleine bestelling geplaatst. Hij was heel blij en doet er wat extra bij zei hij. Allebei blij.Roli geeft zelf de volgende omschrijvingen die mij bekend zijn:
Vitamin tablets
Fish feed
Pet supplies
Mike
Huisartsen schrijven ivermectine voor als coronakuur ondanks verbod
Een groep huisartsen schrijft nog altijd ivermectine voor als medicijn tegen corona. Beeld © RTL Nieuws
Een groep Nederlandse huisartsen schrijft via een website het omstreden medicijn ivermectine voor aan mensen die ziek zijn door corona. Deze praktijk gaat tegen medische richtlijnen in, artsen mogen het daarom niet doen. De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) is ervan op de hoogte en heeft al een boete uitgedeeld, maar de website is nog altijd actief
Op nazi's United staat het ook de reacties zijn als van ouds... NSB ten topHit job! Ik zag het op het RTL Nieuws, mijn vriendin zette het toevallig aan. Maar toeval bestaat niet. Ivermectine staat in de weg van de boosters. En dus moet IVM koste wat her kost ten val gebracht worden. Too little too late, PANIC!!!
Mike
Op nazi's United staat het ook de reacties zijn als van ouds... NSB ten top