Ivermectine

In waarde laten is prima, echter zit niet iedereen in dezelfde staat van wakkerheid dus nog wat zaaigoed her en der is niets mis mee. Testen, evenals voldoen aan welke andere maatregel dan ook ten gunste van Vadertje Staat [wat 'ze' zo mooi bewoorden als 'voor elkaar'] zijn immers ten nadele van het Volk.
De mens kan alleen gered worden als hij zijn menselijkheid behoudt dus inderdaad door zich waardig te gedragen, de waarde van een ander te respecteren maar ook door inzichten en kennis te verstrekken.

Het is immers niet zomaar een test waar we voor waarschuwen, het gaat om iets groters. Er zijn tekenen dat de test [net als de prik] eveneens een aanval is op onze menselijkheid [zowel qua gezondheid als ook ons mens zijn].

Esthetisch gezien vraag ik me af waarom iemand het oordeel of men wel of niet in staat is om te werken overlaat aan een ander en in dit geval aan de hand van een test, waarvan al ruimschoots bekend is [bij de wat meer geïnformeerden, waaronder ik vele forumleden toch wel mag rekenen] dat deze onbetrouwbaar is en het maar de vraag is wat deze nou eigenlijk aantoont.

Er raken teveel mensen in paniek van een simpele verkoudheid waaruit blijkt dat het cojona narratief bijzonder goed werkt, ook onder de mensen die van zichzelf denken dat ze wakker zijn.
Ik begrijp wat je bedoeld. Had me ook gewoon ziek kunnen melden. Voor mezelf ben ik ook niet bang, maar wil de mensen om me heen niets aan doorgeven. Vroeger kwam je ook niet bij je oma als je grieperig was. Zit nu in een lastig pakket. Mn moedertje in het verz huis heeft C en was afgelopen dagen erg ziek. Mn broer geeft mij de schuld omdat ik met Kerst mn kinderen bij mij thuis heb gehad en mn dochter en haar vriend net waren opgeknapt vanCojona. Ik had volgens hem daarna niet naar mn moedertje mogen gaan. Ik denk dat velen zullen herkennen dat gezinsleden, familie en vrienden nu zo van mening verschillen. Dit doet pijn. Ik had me sws voorgenomen om na het weekeinde uitgelopen op de cohort dat ik een weekje niet naar mn moedertje zou gaan. Je wil het gewoon voor iedereen goed doen. Ik voel een grote verantwoordelijkheid maar idd door te testen hou je het in stand. Als niemand meer zou testen is Cojona voorbij. Ook dat is een verantwoordelijkheid die ik niet heb genomen.

Ik begrijp wat je bedoeld. Had me ook gewoon ziek kunnen melden. Voor mezelf ben ik ook niet bang, maar wil de mensen om me heen niets aan doorgeven. Vroeger kwam je ook niet bij je oma als je grieperig was. Zit nu in een lastig pakket. Mn moedertje in het verz huis heeft C en was afgelopen dagen erg ziek. Mn broer geeft mij de schuld omdat ik met Kerst mn kinderen bij mij thuis heb gehad en mn dochter en haar vriend net waren opgeknapt vanCojona. Ik had volgens hem daarna niet naar mn moedertje mogen gaan. Ik denk dat velen zullen herkennen dat gezinsleden, familie en vrienden nu zo van mening verschillen. Dit doet pijn. Ik had me sws voorgenomen om na het weekeinde uitgelopen op de cohort dat ik een weekje niet naar mn moedertje zou gaan. Je wil het gewoon voor iedereen goed doen. Ik voel een grote verantwoordelijkheid maar idd door te testen hou je het in stand. Als niemand meer zou testen is Cojona voorbij. Ook dat is een verantwoordelijkheid die ik niet heb genomen.
Ik strand bij je opmerking dat je moeder C had. Sorry, maar hoe weet je dat? Dat is nou net het probleem. Er roepen velen dat de iets hebben, maar ze weten niet wat ze hebben. Bedenk dat aub goed!

Verder was het handiger [maar dat weet je inmiddels al wel] als je gewoon je eigen verstand blijft volgen. Ziek[ig] en niet willen verspreiden, dan gewoon thuis blijven.
Laat je niet gek maken door anderen. Ik lees in jouw bericht een vorm van paniek door de emotionele druk die anderen [zoals je broer] uitoefenen. Mocht die druk komen trek je dan eerst terug en probeer goed aan te voelen en te bedenken wat er nu feitelijk gebeurt en wat jouw eigen visie hierop is. Sta daarna weer paraat voor de strijd die je moet voeren :)

Lees deze post.

Mike

Vraag voor @fatsnotbad en andere AVM gebruikers:
hebben jullie ervaring met het verschil tussen IVM en AVM mbt de pijnappelklier?

Ik vraag dit omdat ik al tijden met hoofdpijn loop in dat gebied, ondanks jodium en IVM, echter na inname van AVM is deze pijn verdwenen.

Het kan een andere werking zijn, zoals tegen voorhoofdsholteontsteking maar ik vind deze voor mij minder logisch.

Hoor graag :)

Je moet je niet gaan verdedigen. Gewoon je eigen keuzes maken Over je eigen lichaam.
Dat mag nu nog in Nederland!

Je moet je niet gaan verdedigen. Gewoon je eigen keuzes maken Over je eigen lichaam.
Dat mag nu nog in Nederland!
Dat mag altijd en overal!
We zijn Gods kinderen en verder van niemand.

Words are spells. Wees voorzichtig met wat je schrijft of zegt.

• Leuk
Waarderingen: Surv
hebben jullie ervaring met het verschil tussen IVM en AVM mbt de pijnappelklier?

Ik vraag dit omdat ik al tijden met hoofdpijn loop in dat gebied, ondanks jodium en IVM, echter na inname van AVM is deze pijn verdwenen.

Het kan een andere werking zijn, zoals tegen voorhoofdsholteontsteking maar ik vind deze voor mij minder logisch.

Ik zal de ervaring van mijn vader met je delen, aangezien hij jaar in jaar uit dagelijks kampt met (zware) hoofdpijn.
Hij heeft een tijd IVER gebruikt en een tijd AVER en merkt tot nu toe geen verschil, de hoofdpijn blijft.
Wat hij wel merkt bij het gebruik van AVER zijn de aura-migraineachtige verschijnselen, dat wil zeggen de schitteringen, lichtflitsen en hoe hij het zelf omschrijft in elkaar draaiende kringen als hij de ogen dicht heeft.
Het is voor hem nog zoeken naar de juiste dosering van zowel IVER als AVER omdat zijn lichaam er wat sterk op reageert.
Hij gebruikt nu sinds een paar dagen weer de IVER, 1 per dag.

Ik zal de ervaring van mijn vader met je delen, aangezien hij jaar in jaar uit dagelijks kampt met (zware) hoofdpijn.
Hij heeft een tijd IVER gebruikt en een tijd AVER en merkt tot nu toe geen verschil, de hoofdpijn blijft.
Wat hij wel merkt bij het gebruik van AVER zijn de aura-migraineachtige verschijnselen, dat wil zeggen de schitteringen, lichtflitsen en hoe hij het zelf omschrijft in elkaar draaiende kringen als hij de ogen dicht heeft.
Het is voor hem nog zoeken naar de juiste dosering van zowel IVER als AVER omdat zijn lichaam er wat sterk op reageert.
Dank je :)

Wegdraaiende ogen als ze dicht zijn klinkt mij als oververmoeid.

1 per dag is al best heftig als ik bedenk dat er hier op het forum wat geschreven is over halfwaardetijd. Wellicht 1 per 36 uur proberen?

MAAR inmiddels is hij dus toch aan de pillen wat jullie eerst niet lukte omdat het toen te heftig was. Dat klinkt als progressie :D

Dank je :)

Wegdraaiende ogen als ze dicht zijn klinkt mij als oververmoeid.

1 per dag is al best heftig als ik bedenk dat er hier op het forum wat geschreven is over halfwaardetijd. Wellicht 1 per 36 uur proberen?

MAAR inmiddels is hij dus toch aan de pillen wat jullie eerst niet lukte omdat het toen te heftig was. Dat klinkt als progressie :D
Nee geen wegdraaiende ogen, hij zag kringen die in elkaar aan het draaien waren als hij zijn ogen sloot. Sinds hij de AVM heeft laten staan is dit ook weer weg.

Hij maakt zeker progressie, waar hij eerst vanuit dokter/ziekenhuis veel voorgeschreven medicatie gebruikte heeft hij dat inmiddels volledig laten staan en zijn we samen naar andere oplossingen aan het kijken, en uitproberen. Dus ik ben heel trots.

Wat fijn dat bij jou de hoofdpijn verdwijnt als je AVM gebruikt.

• Leuk
Waarderingen: Heks
Nee geen wegdraaiende ogen, hij zag kringen die in elkaar aan het draaien waren als hij zijn ogen sloot. Sinds hij de AVM heeft laten staan is dit ook weer weg.

Hij maakt zeker progressie, waar hij eerst vanuit dokter/ziekenhuis veel voorgeschreven medicatie gebruikte heeft hij dat inmiddels volledig laten staan en zijn we samen naar andere oplossingen aan het kijken, en uitproberen. Dus ik ben heel trots.

Ah excuses, dan had ik het verkeerd begrepen over het draaien.
Wel bijzonder al dat licht in de ogen. Maakt me heel nieuwsgierig.

Wat een mooi proces maak jij samen met je vader door Angelface! Je bent een gezegend mens :)

De pijn die ik voelde was meer een soort druk boven de neus. Heb ik vaker last van gehad. Zou voorhoofdholteonsteking kunnen zijn maar ook [bedenk ik me nu] de galblaas.
Echter ligt mijn hoop natuurlijk in de hoek van iets met de pijnappelklier. Nu maar hopen dat er meer ervaringen zijn, hoewel het daar natuurlijk niet vanaf hangt. Een ervaring is er een, en geen nul als er geen anderen zijn ;) 😂

Ik had dat ook, kwam er maar niet van af. Bij mij hielp de combi quercetine, zink, NAC en selenium. Zonder AVM. Binnen 2 dagen was ik van de klachten verlost.

Mike

• Thanks
Waarderingen: Heks
Ook voor je vader kan de combi quercetine - zink - NAC - selenium helpen.

Mike

Dat zijn geometrische patronen. AVM is afkomstig van het mycelium (denk paddo's). Volgens mij is het een psychedelicum en is de dosering van 2 mg/10 kg een microdosering.

Mike

Vraagje over duizeligheid.
Iverm. heeft niet geholpen, maar ik nam er maar 1 per dag. Wel een heel potje opgegeten.
Avermectine daarna een paar pilletjes gebruikt, ook 1 per dag. 2 of 3 dagen. Had inderdaad met ogen dicht geometrische patronen. (mooi woord) Ik twijfelde om ermee door te gaan en ben dus gestopt.
Zal ik dit eens proberen? quercetine - zink - NAC - selenium helpen

Nac en zink en selenium heb ik al verstopt in andere supplementen maar quercetine niet.
Met welk orgaan kan duizeligheid te maken hebben. als het niet met het eenwichtsorgaan te maken heeft. (ik heb geen diagnose).

Vraagje over duizeligheid.
Iverm. heeft niet geholpen, maar ik nam er maar 1 per dag. Wel een heel potje opgegeten.
Avermectine daarna een paar pilletjes gebruikt, ook 1 per dag. 2 of 3 dagen. Had inderdaad met ogen dicht geometrische patronen. (mooi woord) Ik twijfelde om ermee door te gaan en ben dus gestopt.
Zal ik dit eens proberen? quercetine - zink - NAC - selenium helpen

Nac en zink en selenium heb ik al verstopt in andere supplementen maar quercetine niet.
Met welk orgaan kan duizeligheid te maken hebben. als het niet met het eenwichtsorgaan te maken heeft. (ik heb geen diagnose).
Kan ook te maken hebben met tekort aan ijzer en/of kalium en/of vitamine C.

Ik strand bij je opmerking dat je moeder C had. Sorry, maar hoe weet je dat? Dat is nou net het probleem. Er roepen velen dat de iets hebben, maar ze weten niet wat ze hebben. Bedenk dat aub goed!

Verder was het handiger [maar dat weet je inmiddels al wel] als je gewoon je eigen verstand blijft volgen. Ziek[ig] en niet willen verspreiden, dan gewoon thuis blijven.
Laat je niet gek maken door anderen. Ik lees in jouw bericht een vorm van paniek door de emotionele druk die anderen [zoals je broer] uitoefenen. Mocht die druk komen trek je dan eerst terug en probeer goed aan te voelen en te bedenken wat er nu feitelijk gebeurt en wat jouw eigen visie hierop is. Sta daarna weer paraat voor de strijd die je moet voeren
Ze is getest in het verzorgingshuis. Nu zit ze sinds zondag helemaal alleen op haar kamertje. Vreemde plaats, Dement, Parkinson ziek en bang. Mn vader is einde november plots overleden. Hij heeft haar tot zijn einde liefdevol thuis verzorgd. Niemand mag nu bij haar op bezoek. Dus bij haar in het verz huis speelt C een grote rol

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan