S
Sailor
Guest
waarschijnlijk iets opgelopen... Op plaatsen geweest waar ze niets te zoeken had of dingen gedaan waar je nu eenmaal bepaalde ziektes en parasieten mee kan oplopen.....Uit vrije wil ? Als souvenir ? Trol !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waarschijnlijk iets opgelopen... Op plaatsen geweest waar ze niets te zoeken had of dingen gedaan waar je nu eenmaal bepaalde ziektes en parasieten mee kan oplopen.....Uit vrije wil ? Als souvenir ? Trol !
Problem solved thanks MikeTrollenvanger gewenst !
Welke burgermeester of viroloog is, dat
Denk BrulsWelke burgermeester of viroloog is, dat
Zalf maken kan zeker, gewoon tabletten vermalen in een vijzel en vermengen met bijv. kokosolie.
Pillen geslikt en de zalf gebruikt. De volgende de ochtend ging het gelijk veel beter en de herpes in mijn lip was rustig.4 tabletten dus voor jou. Zalf maken kan zeker, gewoon tabletten vermalen in een vijzel en vermengen met bijv. kokosolie.
Mike
Bijzonder dit. Gifprik durft ze wel te nemen maar tegengif pillen niet?Zat ik ook aan te denken aangezien het vetoplosbaar is. Ben nou een zalfje aan het maken om een vriendin mee in te smeren. Zij is wel gevaxt maar durft de pillen niet te slikken...
20 gram kokosvet
75 mg iver (15 chinese pillen)
75 mg aver (15 chinese pillen)
2 gram wiet (optioneel)
druppeltje bergamot e.o. (optioneel)
dan wordt de zalf ongeveer 0,75% iver-aver half om half
De ene boodschapper heeft meer 'respect' bij de ontvanger dan de andere. Het draait allemaal om de sleutelbewaarder en die heeft paardenpillen negatief neergezet.Bijzonder dit. Gifprik durft ze wel te nemen maar tegengif pillen niet?
Voor iemand die Dotcom radio volgt geen nieuws tochNu steelt Pfizer de ingrediënten van Ivermectine voor hun covid-pil - DissidentNL
Nu steelt Pfizer de ingrediënten van Ivermectine voor hun covid-pil.dissident.one
Mike
Dus in combI met IVM?Ze moet ook zink slikken en quercetine. Verder helpen NAC en selenium ook.
Mike
Vooral die spierpijn overal.. dat heb ik normaal nooit
"Breaking: ️Brazilian President Bolsonaro urgently hospitalized - AFP reports"[...]
Een gerenomeerde arts, die het goed werkende medicijn Ivermectine tegen Corona klachten aan zijn patienten geeft wordt opgepakt.
[...]
In een aantal landen wordt dit medicijn in combinatie met zink en vitamine D gratis door de overheid aan haar burgers gegeven. Ter bescherming. Daar is ook geen prik dwang. Brazilie, Mexico, Nicaragua, Guatemala en nog een aantal landen. Het is zo bizar wat hier gebeurt.
[...]
Als wakkere president heb je grote kans te overlijden."Breaking: ️Brazilian President Bolsonaro urgently hospitalized - AFP reports"
bron: https://t.me/WeTheMedia/45470
Het lag in de lijn der verwachting.