Maar nieuw betekent niet, niet nadenken. Zelfde geld voor JoepIk ben nieuw hier en reageer op een vraag waarin 'handel' wordt aangeboden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar nieuw betekent niet, niet nadenken. Zelfde geld voor JoepIk ben nieuw hier en reageer op een vraag waarin 'handel' wordt aangeboden
Je kan iemand een plezier doen maar zonder details aangeven, en afhandelen via pm buiten het buiten het Forum, er wordt meegekekenHoi Sailor,
In mijn beleving dacht ik dat ik iemand een plezier kan doen, maar snap je reactie helemaal.
Mijn excuses!
Voor mensen is een veilig geachte basisdosis 0,2 mg per kg lichaamgewicht.Ik heb een pup van 4 maanden. Volgens mij had ze last van oor dierenarts gekeken en dacht ook dat het oormijt was gezien ze ook s nachts in het stro sliep bij de fokker. De dierenarts had een middel maar dan mocht mijn dochter 3 uur niet in de buurt van de hond komen. Dat leek me geen goed idee is hardstikke giftig. Nu zei iemand oormijt is een parasiet dus je kan ook ivermectine geven.
Dosering wel wat lastig ze is 3.5 kilo. en hoevaak zou ik dat moeten geven?
Moest even aan onderstaande denken:Ik heb een pup van 4 maanden. Volgens mij had ze last van oor dierenarts gekeken en dacht ook dat het oormijt was gezien ze ook s nachts in het stro sliep bij de fokker. De dierenarts had een middel maar dan mocht mijn dochter 3 uur niet in de buurt van de hond komen. Dat leek me geen goed idee is hardstikke giftig. Nu zei iemand oormijt is een parasiet dus je kan ook ivermectine geven.
het is een kruizen malteser tsizuMoest even aan onderstaande denken:
Wel even handig om te weten (indien waar):
Sommige hondenrassen zijn overmatig gevoelig voor ivermectine. Naast de gewone gevoeligheid die alle honden kennen, leidt de inname van kleine hoeveelheden ivermectine bij daarvoor overgevoelige dieren tot verlamming, coma en zelfs de dood. Deze overgevoeligheid vindt zijn oorsprong in het ontbreken van het MDR1-enzym in het lichaam van deze dieren, waardoor Ivermectine giftige bijwerkingen kan geven. MDR1-deficiëntie is bekend bij collie-achtige honden (zoals de bordercollie, Schotse collie en de Australian cattledog) maar ook bij bijvoorbeeld de (witte) Zwitserse herdershond. MDR1-deficiëntie is tegenwoordig vast te stellen in het bloed.
Ivermectine - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Dus mocht je een pup hebben van genoemde rassen dan maar beter niet geven!
O,003 tot 0,006 mg per kg. Voor 3,5 kg is dat 0 01 mg tot 0,06 mg.Ik heb een pup van 4 maanden. Volgens mij had ze last van oor dierenarts gekeken en dacht ook dat het oormijt was gezien ze ook s nachts in het stro sliep bij de fokker. De dierenarts had een middel maar dan mocht mijn dochter 3 uur niet in de buurt van de hond komen. Dat leek me geen goed idee is hardstikke giftig. Nu zei iemand oormijt is een parasiet dus je kan ook ivermectine geven.
O,003 tot 0,006 mg per kg. Voor 3,5 kg is dat 0 01 mg tot 0,06 mg.
Ivermectin (Ivomec®, Heartgard®) for Dogs and Cats | PetPlace.com
Was your dog or cat just prescribed Heartgard? Our vets discuss the usage of ivermectin and the potential side effects here.www.petplace.com
Wel lastig doseren met tabletten vsn 5 mg!
Mike
ja inderdaad heel lastigO,003 tot 0,006 mg per kg. Voor 3,5 kg is dat 0 01 mg tot 0,06 mg.
Ivermectin (Ivomec®, Heartgard®) for Dogs and Cats | PetPlace.com
Was your dog or cat just prescribed Heartgard? Our vets discuss the usage of ivermectin and the potential side effects here.www.petplace.com
Wel lastig doseren met tabletten vsn 5 mg!
Mike
bedoel je dit edwin?In dat geval zijn Ivermectine druppels voor vogels misschien handiger.
bedoel je dit edwin?
Endectocid (Ivermectin) 1% 10ml, (Behandeling van nematode en ectoparasiet, vooral veer mijt bij duiven). Duiven
Uitbanning van alle vormen van externe parasieten: - Luizen - Fly - Teken - Vooral effectief tegen mijtenduiven.mercasystems.com